SV18 RA fotky
Kedze som sa snazil vybrat prevodovku zo sustruhu a nebol som si isty ako na to, aj ked na vykrese to je, ale ked to raz nejde tak fotka by pomohla, predsa len lepsie si byt isty ako skusat hrubu silu, tak som to aspon nafotil v takomto stave, mozno to pomoze niekomu dalsiemu.
Vdaka
Pokial mate dalsie zaujimave foto z SV18 RA ci uz z rozoberania alebo opravy, dajte to sem mozno aj s nejakym komentom co a ako sa rozobera.....Vdaka
snad jo na 18ce se z levé strany našroubuje do suportové převodovky čep se závitem a upíná se to úplně stejně jak na tom suiku nebo co to máš na fotce...jinak nějaké fotky rozborek bych měl ale už to tu na fóru je nicméně ne všechny
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Fotky tu sice su a aj som ich viacmenej vsetky videl, ale vela ich rozhodne nieje. Zislo by sa ich viac a idealne pokope. Lepsie raz vidiet nazivo ako nieco pri rozoberani pokazit.
Pozeral som brzdu na prevodovke vyzera v poriadku aj mazanie aj vsetky ozubene kola takze spodna prevodovka je v poriadku. Este mam v plane pozriet nortonku (aby pumpicka mazala) no a celkom by ma zaujimalo ako sa meni plochy remen. Udajne sa to da na 18RA bez zvarania remena na stroji. Fotiek k rozborke vretena som tu teda moc nevidel. Predpokladam ze vreteno treba pri vymene remena vybrat a potom je otazka ci sa to da vybrat cele alebo budem musiet rozstelovat vole na klznych loziskach...
A rovnako suport, ako sa to rozobera, skontrolovat tu rucnu pumpicku ci funguje, atd. Ked uz to rozoberam tak chcem vymenit vsetky naplne a skontrolovat ci vsetko maze tak ako ma.
Olej mam kupeny paramo cut3 a paramo kv100 do prevodovky a kv46 do nortonky a suportu.
Takze ked to zhrniem fotku urcite pomozu a budem sa snazit aj ja nieco pofotit, predsa ked sa zmensia na rozumny rozmer tak vela miesta nezaberu...
Pozeral som brzdu na prevodovke vyzera v poriadku aj mazanie aj vsetky ozubene kola takze spodna prevodovka je v poriadku. Este mam v plane pozriet nortonku (aby pumpicka mazala) no a celkom by ma zaujimalo ako sa meni plochy remen. Udajne sa to da na 18RA bez zvarania remena na stroji. Fotiek k rozborke vretena som tu teda moc nevidel. Predpokladam ze vreteno treba pri vymene remena vybrat a potom je otazka ci sa to da vybrat cele alebo budem musiet rozstelovat vole na klznych loziskach...
A rovnako suport, ako sa to rozobera, skontrolovat tu rucnu pumpicku ci funguje, atd. Ked uz to rozoberam tak chcem vymenit vsetky naplne a skontrolovat ci vsetko maze tak ako ma.
Olej mam kupeny paramo cut3 a paramo kv100 do prevodovky a kv46 do nortonky a suportu.
Takze ked to zhrniem fotku urcite pomozu a budem sa snazit aj ja nieco pofotit, predsa ked sa zmensia na rozumny rozmer tak vela miesta nezaberu...
Cash Rules Everything Around Me
C.R.E.A.M
C.R.E.A.M
Taky jsem čerpadlo podložil gumovým těsněním. Zatím teda jen ze spodu a dále jsem to neřešil. Pravda je, že mě trochu zarazilo, že je takové uječené a chvíli jsem si myslel, že je něco v nepořádku. Ale vidím, že nejsem sám
Jinak měnič je připravený, motor mám zatím 3kw/2900Ot. ale chci tam dát 5,5kw který zatím nemám. V tuhle chvíli chci měnič používat jen pro rozběh a brždění, takže potenciometr nikam nevyvádět. Možná to časem přehodnotím, ale na C40cítce jsem to tak měl a jednou jsem rychlosti řadil, potom zase reguloval potenciometrem no zkrátka byl to chaos
Motor bude zatím jen se svojí vrtulí ponechán svému osudu. Teplotu mu budu průběžně měřit nějakým digi teploměrem který někam pověsím a uvidí se. Nucenému chlazení bych se ale chtěl vyhnout když tak možná do zadního krytu namontovat nějaký 1f ventilátor na chlazení rozvaděčů.
Dál budu pokračovat nortonkou a suportem. Tam zatím trochu visím na příměrném pravítku 55°které nikde ve svém okolí nemůžu dohnat
Jinak měnič je připravený, motor mám zatím 3kw/2900Ot. ale chci tam dát 5,5kw který zatím nemám. V tuhle chvíli chci měnič používat jen pro rozběh a brždění, takže potenciometr nikam nevyvádět. Možná to časem přehodnotím, ale na C40cítce jsem to tak měl a jednou jsem rychlosti řadil, potom zase reguloval potenciometrem no zkrátka byl to chaos
Motor bude zatím jen se svojí vrtulí ponechán svému osudu. Teplotu mu budu průběžně měřit nějakým digi teploměrem který někam pověsím a uvidí se. Nucenému chlazení bych se ale chtěl vyhnout když tak možná do zadního krytu namontovat nějaký 1f ventilátor na chlazení rozvaděčů.
Dál budu pokračovat nortonkou a suportem. Tam zatím trochu visím na příměrném pravítku 55°které nikde ve svém okolí nemůžu dohnat
Strigon ME-250, SV18RA, Mikromat SFW200/600, L-TEC Ductling II