EMCO Maximat-Standard M-3000

Vse o konvencnich strojich, nic o jejich prestavbe na cnc
Odpovědět
Uživatelský avatar
Thomeeque
Příspěvky: 8912
Registrován: 30. 1. 2012, 10:20
Bydliště: Mimo ČR

18. 11. 2019, 1:54

Ahoj,

narazil jsem na další malý soustruh:

Strunica-640x640-1000.png
Strunica-640x640-1001.png
Strunica-640x640-1002.png

podle obrázků to odhaduji na EMCO Maximat-Standard M-3000, paní za něj chce i s tím, co leží na zemi, 24500 (960E). Máte někdo zkušenosti s těmito soustruhy? Trochu jsem si studoval (a stále studuji) http://www.lathes.co.uk/emco/page10.html, ale těch variant je tolik.. Trochu se obávám, že jde o variantu s průchodem vřetenem pouze 14.3mm (9/16"), to by mi vadilo. Vidím, že to asi nebude žádná sláva s řezáním závitů, zase by se tam asi celkem hezky montoval krokáč..

Není až tak daleko, hodinky a stojánek mám, jen s časem je to slabší, tak abych tam nejel, pokud je to úplný nesmysl. Příp. kolik by byla odpovídají částka..?

Dík, T.
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
Uživatelský avatar
Thomeeque
Příspěvky: 8912
Registrován: 30. 1. 2012, 10:20
Bydliště: Mimo ČR

18. 11. 2019, 2:11

Někdo už si pro něj jede, tak je to asi pasé, ale pokud k tomu někdo něco máte, klidně to sem napište (pro budoucí generace :)). Dík, T.
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
Uživatelský avatar
tumlik
Sponzor fora
Příspěvky: 3591
Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
Bydliště: já su z Moravskej :-)
Kontaktovat uživatele:

18. 11. 2019, 5:32

po jaké velikosti paseš a kolik do toho chceš max. vrazit? dost často na něco narazím, nebo mě někdo něco nabídne....
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Uživatelský avatar
Thomeeque
Příspěvky: 8912
Registrován: 30. 1. 2012, 10:20
Bydliště: Mimo ČR

18. 11. 2019, 10:18