Nieje to všetko,,ešte som to všetko nepotriedil
MN80.-typy,rady,fotky
Dej sem fotku samotný kleštiny a bude to pak jasný ...
Tipuju, že to jsou malý kleštiny typově F8 (průměr těla 8mm) bez závitu na konci. Jsou to kleštiny z nějakejch malejch automatů, kde to patrně bylo na upínání nástrojů ve vrtacím příslušenství těchto strojů. K MN80-ce to na 99,99999% nepatří, tedy pokud si na ně někdo nevyrobil třeba upínací hlavičku do koníka, kterou bys tam měl v bedně .....
Tipuju, že to jsou malý kleštiny typově F8 (průměr těla 8mm) bez závitu na konci. Jsou to kleštiny z nějakejch malejch automatů, kde to patrně bylo na upínání nástrojů ve vrtacím příslušenství těchto strojů. K MN80-ce to na 99,99999% nepatří, tedy pokud si na ně někdo nevyrobil třeba upínací hlavičku do koníka, kterou bys tam měl v bedně .....
Mal si pravdu sú to 8mm bez závitu,,prípravok som zatial nenašielEngineer píše: ↑4. 6. 2019, 9:22 Dej sem fotku samotný kleštiny a bude to pak jasný ...
Tipuju, že to jsou malý kleštiny typově F8 (průměr těla 8mm) bez závitu na konci. Jsou to kleštiny z nějakejch malejch automatů, kde to patrně bylo na upínání nástrojů ve vrtacím příslušenství těchto strojů. K MN80-ce to na 99,99999% nepatří, tedy pokud si na ně někdo nevyrobil třeba upínací hlavičku do koníka, kterou bys tam měl v bedně .....
Dobrý deň,dnes som pri čistení sústruhu zistil že na jednom ozubenom kolese sú vylomené zuby,,dá sa to niekde kúpiť? Má 24 zubov,priemer 26mm, hrúbka 10mm,otvor 10mm,asi modul 1,,najlepššie kalené brúsené,,,dakujem
Naposledy upravil(a) majo477 dne 12. 6. 2019, 5:44, celkem upraveno 1 x.
Prodávaj se i s kalenýma zubama a měkké jádro ,třeba
https://www.mateza.cz/e-shop/ozubene-ko ... gKwyvD_BwE
https://www.mateza.cz/e-shop/ozubene-ko ... gKwyvD_BwE
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ahoj pánové. Já se tu debat příliš nezúčastňuji, ale chtěl bych k tomuto vyjádřit svůj názor.
Osobně bych se obrátil na p.Tumlíka ten tato kola vyrábí a to tak, že jsou vyvložkována kluznou bronzí.
Za druhé bych nelaboroval s kalenýmy koly, protože pokud dojde k nějakému maléru - viz foto, tak se daleko lehčeji poškodí ozubení na vřeteni(kalenýmy kolečky). A je pak rozdíl shánět nová kolečka - a nebo vřeteno s následnou výměnou kluzných ložisek a jejich zaškrabání a další s tím spojené práce
Osobně bych se obrátil na p.Tumlíka ten tato kola vyrábí a to tak, že jsou vyvložkována kluznou bronzí.
Za druhé bych nelaboroval s kalenýmy koly, protože pokud dojde k nějakému maléru - viz foto, tak se daleko lehčeji poškodí ozubení na vřeteni(kalenýmy kolečky). A je pak rozdíl shánět nová kolečka - a nebo vřeteno s následnou výměnou kluzných ložisek a jejich zaškrabání a další s tím spojené práce
Tumlík ma mal napadnúť hned,,dík lubosLubos2 píše: ↑13. 6. 2019, 11:23 Ahoj pánové. Já se tu debat příliš nezúčastňuji, ale chtěl bych k tomuto vyjádřit svůj názor.
Osobně bych se obrátil na p.Tumlíka ten tato kola vyrábí a to tak, že jsou vyvložkována kluznou bronzí.
Za druhé bych nelaboroval s kalenýmy koly, protože pokud dojde k nějakému maléru - viz foto, tak se daleko lehčeji poškodí ozubení na vřeteni(kalenýmy kolečky). A je pak rozdíl shánět nová kolečka - a nebo vřeteno s následnou výměnou kluzných ložisek a jejich zaškrabání a další s tím spojené práce
Tak kdyby byl zájem, mám celý vnitřek - tedy tu páku vč. koleček a celý reduktor a ještě jednu kulisu to vše za 3000,- korun, samozřejmě v perfektním stavu. Je to z mé mašiny a nahrazoval jsem to elektronikou. V pondělí po návratu z dovolené to nafotím a dám do inzerce.
MN 80 - starý typ ešte s nápisom VOLMAN a železným deklom na remenicu - točí len do 1600 ot/min má pri motore dvojitú remenicu a prepínanie reduktora z prednej strany pomocou malej páčky
MN80 TOS pár kusov prvých ešte s reduktorom ako u predošlého tipu ale už točí do 2000 ot/min "asi už plastový kryt remenice"
MN80 A už s prepínaním reduktora z boku jak sa vymienajú ozubené kolesá na závity
MN80 A/N to isté ako predošlé ale má lože dlhšie, ak sa dobre pamätám tak o 50 mm.
MN80 TOS pár kusov prvých ešte s reduktorom ako u predošlého tipu ale už točí do 2000 ot/min "asi už plastový kryt remenice"
MN80 A už s prepínaním reduktora z boku jak sa vymienajú ozubené kolesá na závity
MN80 A/N to isté ako predošlé ale má lože dlhšie, ak sa dobre pamätám tak o 50 mm.
Dakujemtiborius píše: ↑27. 6. 2019, 10:03 MN 80 - starý typ ešte s nápisom VOLMAN a železným deklom na remenicu - točí len do 1600 ot/min má pri motore dvojitú remenicu a prepínanie reduktora z prednej strany pomocou malej páčky
MN80 TOS pár kusov prvých ešte s reduktorom ako u predošlého tipu ale už točí do 2000 ot/min "asi už plastový kryt remenice"
MN80 A už s prepínaním reduktora z boku jak sa vymienajú ozubené kolesá na závity
MN80 A/N to isté ako predošlé ale má lože dlhšie, ak sa dobre pamätám tak o 50 mm.
MN80A/N ma navyse lozko kalene
tiborius píše: ↑27. 6. 2019, 10:03 MN 80 - starý typ ešte s nápisom VOLMAN a železným deklom na remenicu - točí len do 1600 ot/min má pri motore dvojitú remenicu a prepínanie reduktora z prednej strany pomocou malej páčky
MN80 TOS pár kusov prvých ešte s reduktorom ako u predošlého tipu ale už točí do 2000 ot/min "asi už plastový kryt remenice"
MN80 A už s prepínaním reduktora z boku jak sa vymienajú ozubené kolesá na závity
MN80 A/N to isté ako predošlé ale má lože dlhšie, ak sa dobre pamätám tak o 50 mm.