aha, to je jiná. Taky jsem si to mohl domyslet, když psal, že mu tam ten motor pasuje na šrouby - že?Japa píše:Peter1 ale opomněl zde napsat podstatnou věc, že motor 2,2 kW má 1 400 ot. proti původním 2 800 ot. u orig. motoru, kroutící moment je jen nepatrně menší, takže s rozběhy a brzděním reverzací nebudou problémy.koptic píše:Tobě přeji, ať Ti to fachčí, s těmi "osmnáckama" a rozvodnými závody mám svoje "bohatý zkušenosti"peter1 píše:.tak už mi to fachčí aj stou dvojkou motorom ta sv 18 tka len zatial naprazdno som to len skušal bez zataže ide to tichšie bez toho chladiaceho motora hlavne ked sa netoči sklučovadlo to len bzuči tichučko ako včielka..
Osobně bych ale šel do motoru 4kw, ta dvojka bude hodně dostávat těmi rozběhy, o brzděním ani nemluvým.
V dnešní době se to dá docela elegantně vyřešit softstartérem.
Krouťák má čtyřpólovej motor samozřejmě větší, ale nezapomínej, že na převodovce bude nastavovat dvojnásobný otáčky, tudíš 2x těžší převod.
Při práci mu to tolik vadit nebude - bude holt brát menší špony, ale ten rozběh bude pro motor záhul.
Dále doporučuji nepoužívat nože s výměnnými plátky, ale hezky brousit