FUS 22
jo samozřejmě druhý motor na posuv by vyřešil to otravné přepínání posuvů na opačnou stranu, kdy po zapnutí levých otáček vřetene se musí přepnout "převodovka volnoběhů", aby posuvy nešly na opačnou stranu. resp. ani nejdou zařadit-vyskakují. Pozdější frézky to už tak mají, jako třeba FN 32.
SN 20, SM 16 B, FN 25
Na mašině vzadu chybí kolečko kterým se dá točit s převody a řemenice byla volná tudíž se stalo to že vyžrala hřídel i drážku na pero .Hřídel je zušlechtěná ale podařilo se mi ji osoustružit do hladka drážku na pero rozjedu na větší pero ,řemenici vytočím novou ,jen netuším co tam byly ty distanční podložky zasazené do řemenice jaké mají tloušťky a tvar bo ty byly uplně na kaši, tak uvažuju jestli tam mají smysl .
Jak někdo psal že v převodovce pohonu vřetena měl špony na dně skříně tak ty jsem tam měl taky ale já měl hliníkové , ty se tam dostanou vrchem přes trám kolem dlouhého ozubeného kola a propadnou dolů.
Jak někdo psal že v převodovce pohonu vřetena měl špony na dně skříně tak ty jsem tam měl taky ale já měl hliníkové , ty se tam dostanou vrchem přes trám kolem dlouhého ozubeného kola a propadnou dolů.
ne tie tam su od montazefamoza píše: ↑26. 10. 2020, 11:30 Na mašině vzadu chybí kolečko kterým se dá točit s převody a řemenice byla volná tudíž se stalo to že vyžrala hřídel i drážku na pero .Hřídel je zušlechtěná ale podařilo se mi ji osoustružit do hladka drážku na pero rozjedu na větší pero ,řemenici vytočím novou ,jen netuším co tam byly ty distanční podložky zasazené do řemenice jaké mají tloušťky a tvar bo ty byly uplně na kaši, tak uvažuju jestli tam mají smysl .
Jak někdo psal že v převodovce pohonu vřetena měl špony na dně skříně tak ty jsem tam měl taky ale já měl hliníkové , ty se tam dostanou vrchem přes trám kolem dlouhého ozubeného kola a propadnou dolů.
Zdravím, majstři dodělal jsem hřídel a řemenici bohužel mi nedal spát horní trám s vodorovnou hlavou hlavně klín v rybinové drážce tak jsem to celé vyndal a zjistil jsem že germáni se neobtěžovali s klikou na zajištění vůle a aretovali ten trám imbusovým šroubkem s přibodovaným klíčem .Hledal jsem to v rozkresech ale marně .Je tam Imbus M12 pod ním zkosený váleček cca průměr 10 a délka 30mm a ten tlačí na klín .
DOTAZ: je ten váleček standart nebo je to zase nějaká prasárna??[
Dovolil jsem si použít fotku s fóra jelikož jsem to nevyfotil je tam žlutá šipka
Díky pokud si vzpomenete co jste tam měli vy
DOTAZ: je ten váleček standart nebo je to zase nějaká prasárna??[
Dovolil jsem si použít fotku s fóra jelikož jsem to nevyfotil je tam žlutá šipka
Díky pokud si vzpomenete co jste tam měli vy
- Přílohy
-
- freza f.jpg (48.64 KiB) Zobrazeno 3260 x