Vrtačka V20
Nazdar.
Chýba tam pružina na fixovanie polohy páčky aut. posuvu. a určite aj to kolo s polámanými zubami treba meniť. Mám to aj niekde nafotené len sa mi nedarí nájsť foto. Ak by som našiel dám to sem. Menil som vratnú pružinu tak som to mal celé vyfotené. Nie je problém zohnať náhradné diely len treba sledovať bazáre.
Chýba tam pružina na fixovanie polohy páčky aut. posuvu. a určite aj to kolo s polámanými zubami treba meniť. Mám to aj niekde nafotené len sa mi nedarí nájsť foto. Ak by som našiel dám to sem. Menil som vratnú pružinu tak som to mal celé vyfotené. Nie je problém zohnať náhradné diely len treba sledovať bazáre.
Až budeš vědět,která kola potřebuješ,napiš.Něco tu mám..
Chybi ti tam urcite jedno ozubene kolo (na vykrese pozice 242). ktere je stejne jako to male, co je napevno na hrideli. Druhe kolo je na hridelce otocne a zapada do toho vetsiho, ktere ma vylomene zuby. Paka zapinani posuvu ma ctvrte ozubene kolo na excentru (to tam vidim). Kdyz paku das dolu, kolo na excentru spoji ty 2 na hridelce a zacne se otacet to velke, ktere zene pinolu do rezu.
Tu pruzinu jak psal tiborius jsi predpokladam sundal spolu s krytem a tim strednim dilem.
Je lepsi vlastnit nastroje, ktere clovek nepotrebuje, nez potrebovat ty co nema.
Jojo diky diky určitě to sem dej...víčka a pružinu jsem sundal....to vylomené kolo mi známí udělá v práci.Nazdar.
Chýba tam pružina na fixovanie polohy páčky aut. posuvu. a určite aj to kolo s polámanými zubami treba meniť. Mám to aj niekde nafotené len sa mi nedarí nájsť foto. Ak by som našiel dám to sem. Menil som vratnú pružinu tak som to mal celé vyfotené. Nie je problém zohnať náhradné diely len treba sledovať bazáre.
Jinak ja jsem na svoji kupoval nejake dily, co mi chybeli (stitky, kryt remenu, kliku,...) a nebyl s nicim problem. Pokud by jsi je jinde nesehnal, tak maji dily k dispozici zde: http://www.heltos.cz/kontakty-1.html
Je lepsi vlastnit nastroje, ktere clovek nepotrebuje, nez potrebovat ty co nema.
Chybi ti tam urcite jedno ozubene kolo (na vykrese pozice 242). ktere je stejne jako to male, co je napevno na hrideli. Druhe kolo je na hridelce otocne a zapada do toho vetsiho, ktere ma vylomene zuby. Paka zapinani posuvu ma ctvrte ozubene kolo na excentru (to tam vidim). Kdyz paku das dolu, kolo na excentru spoji ty 2 na hridelce a zacne se otacet to velke, ktere zene pinolu do rezu.
Tu pruzinu jak psal tiborius jsi predpokladam sundal spolu s krytem a tim strednim dilem.
Ahoj tak to kolo co tam chybí ma být vedle toho co je na pevno a má být otočné?Jako že se na hřídeli má protáčet?Ono to podstatě asi tak je protože na té hřídeli není žádná drážka na perko...ale nedáva mi to smysl jak se přenáší automaticky posuv na pinolu když se to kolečko které chybí na hřídeli prokluzuje...asi sem trouba
Jo, kolecko se prave musi protacet. Kdyz se podivas pod ten domek s loziskem u hridele, jades pod nim jeste jedno ozubene kolo (oznacene sipkou na prilozenem obrazku). Toto kolo je na excentru, a kdyz otocis tou hrideli kde je ovladaci paka. tak se to kolo pritlaci k tem 2 na jedne hrideli a funguje pak jako spojka.
Zaroven ten mechanismus slouzi k automatickemu vypnuti posunu. Kdyz pinola najede na doraz, tak se velke kolo jiz nemuze dale otacet. S tim se zastavi i to male kolo, ktere je na hridelce otocne. To pevne kolo na hrideli se stale otaci, protoze je hnane z predovovky motorem. Tim dojde k odsunuti kola na excentru (po prekonani sily, ktere na spojkove kolo vyvyjeji ty velke vinute pruziny) a pohon se vypne.
Zaroven ten mechanismus slouzi k automatickemu vypnuti posunu. Kdyz pinola najede na doraz, tak se velke kolo jiz nemuze dale otacet. S tim se zastavi i to male kolo, ktere je na hridelce otocne. To pevne kolo na hrideli se stale otaci, protoze je hnane z predovovky motorem. Tim dojde k odsunuti kola na excentru (po prekonani sily, ktere na spojkove kolo vyvyjeji ty velke vinute pruziny) a pohon se vypne.
Je lepsi vlastnit nastroje, ktere clovek nepotrebuje, nez potrebovat ty co nema.
Tak dnes jsem to sundal ze sloupu...
Pomoci hupcuku a jako konstrukci na zvednuti jsem využil moji pergolu alespoň jsem se ujistil že jsem ji udělal hbitelnou
Budu pokračovat v demontáži vše budu fotit pro všechny majiteli těchto stroju...
Pokud máte nějaké zkušenosti jak začít demontáž převodovek tak prosím podělte se zkušenostmi
Jinak mě ještě zaráží házivost pinoly ,foto na obrázku měřeno na spodku pinoly na vrchní Části a měření s trnem.
Zajímala by mě příčina házení 0.1mm...ložisko ?..když do toho dám vrták tak to na špičce bude dosti házet...diky.
Pomoci hupcuku a jako konstrukci na zvednuti jsem využil moji pergolu alespoň jsem se ujistil že jsem ji udělal hbitelnou
Budu pokračovat v demontáži vše budu fotit pro všechny majiteli těchto stroju...
Pokud máte nějaké zkušenosti jak začít demontáž převodovek tak prosím podělte se zkušenostmi
Jinak mě ještě zaráží házivost pinoly ,foto na obrázku měřeno na spodku pinoly na vrchní Části a měření s trnem.
Zajímala by mě příčina házení 0.1mm...ložisko ?..když do toho dám vrták tak to na špičce bude dosti házet...diky.
Ahoj je tam jen jedna velká..když to budeš dělat pomalu a s rozvahou nic složitého...dnes ti to když tak nafotim...Já bych měl dotaz ohledně krytu na posuv. Jaký je prosím postup jeho demontáže? Kape mi z něj olej a rád bych si ho přetěsnil, ale nerad bych, aby pak na mě vyskočilo pár pružinek