Frézka MAS
JGC WJ 4.7 3360kg, třeba JGC WK SRT má snad jen 1500kg. Správně by to mělo pro M1G bejt 1,5x násobek hmotnosti, ale stejně to tak nebejvá, takže je v tom ještě jinej problém, protože jsem potkal pár WJ co měli 3500kg, takže se to dřív zapisovalo buď všelijak, nebo se něco časem změnilo viz. testone. (WJ jsou od roku 99. Úplně přesně konec 98 kdy končilo ZJ, do roku 2005 dy začínalo WK)
Jinak 3500 je limit pro pro kouli, i pro žehličku, pak nastupuje čep/oko. Ale stejně s takovejma hmotnostma to stojí za prd, to už je lepší malej Man a kontejner. Stejná spotřeba, v podstatě i rychlost, akorát má násobně subtilnější podvozek, brzdy, je to i kratší...
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Jojo ,dnes už je to na pikaču. Čím novější auto tím to může tahat míň. Do 2,5t si to vozim sám za osobákem, ale chce to nějakou praxi
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63
O tom jsem nic neslyšel. Máš nejaký odkaz?
Myslel jsem to tak, že když jsem ještě nic většího nevezl ,tak nepovezu hned frezku za feldou
Myslel jsem to tak, že když jsem ještě nic většího nevezl ,tak nepovezu hned frezku za feldou
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63
u nás je rozdiel napríklad v mýte.
osobák+príves = 2x diaľničná známka
malý náklaďák = mýto + papiere (zdravotná prehliadka, psychotesty, karty vodiča a pod.)
pre mnohých je to podstatný rozdiel.
Jojo, tady https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/ne ... 47ab5f122/
Ten chlápek měl těch zkušeností taky za ty roky asi dost, jenže nevzal v potaz, že zkušenosti jsou super jen do chvíle, dokud jde všechno podle plánu. Až se něco zvrtne, pak nastupuje fyzika.. rychlost, hmotnost, odstředivá síla, rozložení a upevnění nákladu, hmotnost a stabilita tažnýho auta (v soupravě), stabilita vozejku (v soupravě)... Mužeš chytit koleje, nebo ti tam někdo vlítne, nebo se něco stane pár aut před tebou, osobáci to zahamujou, ale naložená souprava ta na fleku nezastaví.
K těm papírům k náklaďákům, tj dopravně psychologický vyšetření, karta řidiče, doktor, je to i v ČR, pokud máš auto na živnost, nebo jseš řidič z povolání. Jinak to nepotřebuješ. Silniční daň se platila až od 12t když to bylo na rč. Jak je to teď bych se musel podívat, moc to neřeším, já mám 18t, takže ji platím tak jako tak.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
nac se chovat zodpovedne a premyslet, kdyz..... http://www.tvspoty.cz/kooperativa-nekde ... s-uklidem/
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Tak už jsem si koupil frézku, je to FH2, výrobce asi MAS ( není tam nikde napsaný). Jak budu mít chvilku, tak ji pofotím a dám to sem. Ještě jsem ji ani nestihl zapojit, zatím ji mám pouze v garáži a dělám regál na věci co jsem k ní dostal při koupi. Vzal jsem ji protože byla blízko ke mně, nebyla od překupníka a bylo k ní hodně věcí, no a také proto, že vypadá docela slušně a snad bude všechno i fungovat jak má.
Jak pofotím, tak to sem dám.
Jak pofotím, tak to sem dám.
Tak jsem ji dnes vyfotil a dávám fotečky. Všiml jsem si, že na štítku je ještě vyraženo BAŤA, takže asi bude vyrobená někdy ve okolo roku 1940 +-. 1947 tam je první generálka a druhá (poslední zapsaná je) 1954.
Taky je tam vyraženo TYP FH2.
Takže frézku už mám na místě, regál posvařovaný a uklizeno, teď ji zkusím zapojit a rozjet .
Chci se ještě zeptat odborníků (já jsem ve frézování laik) jak poznám kužel ISO 50. Ve frézce by měl být ISO 50.
Nicméně jsem s ní koupil několik různých kuželů (menší, větší), ale nevím co je co. Poznám akorát morse 3 a 4. V ISO kuželech se neorientuji. A taky se chci zeptat (omluvte mne, že se ptám jako trdlo) jestli existují přechodky (redukce), ISO 50 na ISO 40, ISO 50 na Morse4 a tak. Ještě musím vyndat tu frézu, co je teď ve frézce a mrknout jestli je tam ten největší kužel co k tomu mám (tipuji, že je to ISO 50).
Taky je tam vyraženo TYP FH2.
Takže frézku už mám na místě, regál posvařovaný a uklizeno, teď ji zkusím zapojit a rozjet .
Chci se ještě zeptat odborníků (já jsem ve frézování laik) jak poznám kužel ISO 50. Ve frézce by měl být ISO 50.
Nicméně jsem s ní koupil několik různých kuželů (menší, větší), ale nevím co je co. Poznám akorát morse 3 a 4. V ISO kuželech se neorientuji. A taky se chci zeptat (omluvte mne, že se ptám jako trdlo) jestli existují přechodky (redukce), ISO 50 na ISO 40, ISO 50 na Morse4 a tak. Ještě musím vyndat tu frézu, co je teď ve frézce a mrknout jestli je tam ten největší kužel co k tomu mám (tipuji, že je to ISO 50).
ISO 40 má velký průměr něco přes 45 mm, ISO 50 odhadem tak asi 70 mm
Strojnické tabulky nebo Goggle to budou vědět přesně
Strojnické tabulky nebo Goggle to budou vědět přesně
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
OK, jdu to pohledat.
Tak jsem našel parádní rozdělení a vysvětlení u Tumlíka:
http://www.tumlikovo.cz/nastrojove-kuzely/
http://www.tumlikovo.cz/nastrojove-kuzely/