Není na tom vůbec nic konstruktivního,jen roky zkušeností. Ten sajrajt ve vaně klidně ještě deset let počká,ale tu hlavu můžeš odprásknout při první práci. Klínky by tě čekat neměly,když jo,tak už bude celá na odjezdu.. Připrav se na ložiska( před rozebráním změř vůli vřetena,ať víš,co tě čeká) Nejdůležitější je uložení vřetena(tam pokud si dobře pamatuju chodí jehly přímo po kaleném povrchu vřetena) a pak- pokud je tam vůle,jak píšeš- vymezit kuželová kola do záběru,aby tam nebyla vůle-způsobuje to cvakání a různé jiné pazvuky při práci a samozřejmě to ničí samotná kola. Kola musíš složit na barvu, pokud to neumíš,sežeň někoho,kdo to zvládne. Vůle se vymezují broušenými podložkami pod koly,je třeba si s tím pohrát,dobře vymezit a v případě,že to sedělo blbě tak i zaběhat,hlava v provozu nesmí být slyšet!gaminn píše: ↑23. 7. 2020, 8:08Dík za konstruktivní příspěvek. Chci z toho dostat ten stoletej bordel, to mi nepřijde jako kravina.
U hlavy jsem si říkal, že to počká - s poladěním parametrů frézování vibrace vždy odezněly (celé se to dostalo mimo rezonanci a byl pokoj). Je ale pravda, že když jsem řešil vůli kola na hřídeli v trámci, tak v té hlavě je vůle ještě větší. Co tam na mě bude čekat, opět klínky?
Díky moc za ten tip na firmu na měchy. Nakreslím je a poptám. Ty dráty bych snad nějak na nové měchy přelepil, když seženu nějakou odolnou lepicí pásku.
Jo stydím se Dík
Na rozpuštění toho sajrajtu ve vaně kup alkalický čistič na motory,vanu nalej plnou vařící vody a přidej tam tohle.. Druhý den to pak vypustíš i se sajrajtem,uvolněné špony budeš muset vybrat ručně,když to takhle zopakuješ třikrát,bude vana jak nová. Nezapomeň ale vytáhnout čerpadlo,jinak z něz zbyde jen hřídel:-)