Vřeteno a mrtvý chod v ozubení
Studoval jsem konstrukci Deckelu FP1 verze Mk1 a nenapadá mě jak by se mrtvý chod mohl vymezovat. Co jsem našel tak se u ozubení mrtvý chod vymezuje dvěmi koly na stejné hřídeli která se vůči sobě o chloupek uhlově pootočí... Nicméně nic takového tam nevidím a ani jsem nikde nenašel info že by se to takto řešilo u frézek.
Mě pripadne že to musí dělat neplechu když fréza zabere do materiálu a tím se teprve kola dostanou do záběru a dojde k vymezení vůle...
Mě pripadne že to musí dělat neplechu když fréza zabere do materiálu a tím se teprve kola dostanou do záběru a dojde k vymezení vůle...
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22392
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mrtvy chod na vretenu maji vsechny masiny s prevodovkou
je to uplne normalni
U deckela se tomu divim jeste mene, to je uplny orloj. Ucebnice exotickych prevodu a technickych reseni. Osobne jak je to pekna masina tak bych se tohodle bal protoze jedno to hejblatko praskne a za vyrobu takovyho speku das to same co jsi dal za cely stroj.
je to uplne normalni
U deckela se tomu divim jeste mene, to je uplny orloj. Ucebnice exotickych prevodu a technickych reseni. Osobne jak je to pekna masina tak bych se tohodle bal protoze jedno to hejblatko praskne a za vyrobu takovyho speku das to same co jsi dal za cely stroj.
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)