Úprava hlavy motora

Věda, technika a další na co se nenašla vhodnější kolonka.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mylan
Příspěvky: 121
Registrován: 7. 8. 2016, 3:04
Bydliště: Harichovce 05301

8. 4. 2018, 7:26

Stretol sa už niekto s takouto úpravou hlavy? V čom je prínos.
https://www.youtube.com/watch?v=7EAlk6nbv88" onclick="window.open(this.href);return false;
SV18R , FA3AH , V23a , Plazma Berlan 40 , MIG ETP 208 Master, 2H125, Nástrojová brúska z F1
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 4422
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

8. 4. 2018, 7:43

Za totáče jsem předělával Tomášovi závodní Škodovku na měděné kroužky místo těsnění pod hlavu které nevydrželo závodní nasazení .Amíkům to zůstalo dodnes ,tady to uvidíš
https://www.youtube.com/watch?v=H0RDyOs9VO4" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=FfqE2jgf9qs" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 4422
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

8. 4. 2018, 7:58

Takhle jsem dělal to těsnění v roce 1986 a Amíci už to taky umí :wink:
https://www.youtube.com/watch?v=oJRMLfrlPvg&t=200s" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
Mylan
Příspěvky: 121
Registrován: 7. 8. 2016, 3:04
Bydliště: Harichovce 05301

8. 4. 2018, 8:41

No O ring som bral ako O krúžok čo je okrúhla gumička a oni tam perú meď! Aký je presah? Mám kamošov čo jazdili /MR/, ale takú úpravu vidím prvý krát.
SV18R , FA3AH , V23a , Plazma Berlan 40 , MIG ETP 208 Master, 2H125, Nástrojová brúska z F1
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 4422
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

8. 4. 2018, 9:23

Přesah si nepamatuju ,ale před montáží jsme ty kroužky nechali vyžíhat .Tenkrát to bylo z nouze (bylo jen těsnění s pletivem který se drolilo) a drželo to skvěle .
Oni ty měděný kroužky používaj u vysokovýkonejch motorů na draxtry a nascar .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
Mylan
Příspěvky: 121
Registrován: 7. 8. 2016, 3:04
Bydliště: Harichovce 05301

9. 4. 2018, 8:22

No potom som pátral po videikách a robia to aj na klasiku Opel, Honda ... Pomohlo bi to aj PD 1,9 ? Tam to podfukne skoro vždy pod druhým válcom.
SV18R , FA3AH , V23a , Plazma Berlan 40 , MIG ETP 208 Master, 2H125, Nástrojová brúska z F1
SO 545
Příspěvky: 457
Registrován: 6. 1. 2013, 6:30

9. 4. 2018, 8:34

Hladaj chybu preco to podfukuje ...
Len tesnenim to nebude :wink: Ci pumpac alebo klasika ak je vsetko OK tak to drzi viac ako v pohode.

O zodratych vackach vstrekovacov sa nebavim ale tesnenie pod hlavou nieje problemova vec...
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 4422
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

9. 4. 2018, 8:43

Zřejmě tím léčí nějakej konstrukční problém ,ikdyž ta Honda( z Civika ) bude asi ten oblíbenej motor co ho tuněj a perou do něj turbo atd .
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpovědět

Zpět na „Multioborová diskuze o technických tématech“