Modeláři mají i modelářská serva a takové servo může klidně hýbat pákou s plynemMad_BOXs píše:Problém s BLDC jsem zjistil, že napětí se mění s otáčkama. Chtěl jsem hlavně to, aby se mohly regulovat otáčky motoru v závislosti na proudu, jelikož hlavní zátěž je tak prvních 15-20minut. Pak celkem rychle klesá dobíjecí proud a tam bych chtěl využít snižující otáčky motoru, kvůli hluku a spotřebě PHM. Centrálu, která točí konstantní 3tis. otáček mám, ale když končí dobíjení, tak to zbytěčně řve bez zátěže.
Takže se asi budu muset podívat po nějakém alternátoru, ale chtělo by to nějaký malý, jen jestli něco takového se dá sehnat. Objevil jsem atík z JAWY, ale není to kompaktní, je určen na montáž na klikovku a kartér motoru. Bylo by s tím moc práce.
Jdu hledat dál.
Je to ale už o trošičku větší elektronice. Pokud to má být malé, lehké a samo regulovat plyn dá to vždycky dost práce.