Aliexpres Zásilkovna

Pravidla fóra
Odpad určený k recyklaci ....
vvitty
Příspěvky: 324
Registrován: 1. 12. 2008, 12:09

10. 1. 2019, 4:03

b3nd3r píše:
10. 1. 2019, 12:52
To ja samozdrejme tohle vsechno chapu, ale tyhle problemy me jako zakaznika, kterej zaplatil za sluzbu nezajima. Tak kdyz maji plne kapacity, nemaji dalsi baliky brat, pripadne mit moznost nechat to ulozit jinde, kde ten prostor maji. S podobnymi zmenami by jsi asi u jinych sluzeb (napr. tel., internet,...) taky nebyl spokojen. Takhle je pro me ta sluzba nepouzitelna a proste pokud budu mit na vyber jineho prepravce, klidne i drazsiho, tak radsi vyuziju jeho. A ani takovou sluzbu nebudu nikomu doporucovat.
Kdyby to nebylo zbozi co jsem nutne potreboval, tak at si to treba na vlastni nakady priste klidne odvezou zpatky.
Jestli nebude hlavni problem v tom ze to tam poslal Cinan aniz by se optal ... a zcela uprime me tim ze mi to nechal poslat na Zasilkovnu Cinan dost nakrknul, protoze mail o tom ze tam mam zasilku skoncil v mailboxu kterej moc nectu protoze tam chodi akorat kraviny.

Zakaznikum ktery si tento zpusob prepravy vybrali sami info o zkracene ulozni dobe (slusne) eshopy sdelovaly uz pri vyberu prepravy, takze si mohl vybrat vhodnejsi zpusob uz pri objednani. Oni na to eshopy upozornili s predstihem.

O tom zda je tento zpusob omezeni vhodne zvoleny lze debatovat, za me je to zcela regulerni v okamziku kdy Te s tim omezenim prodejce seznami vcas. Vyhodou je ze diky tomu dosly vanocni baliky vcas - dokonce i ty které jsem na depu vysypal 20/12 - a nezůstaly někde na depu protože v úložním prostoru se válely dva týdny staré balíky (případ PPL u nás na P6 kde si jako úložné místo nasmlouvali trafiku).
Uživatelský avatar
picom
Příspěvky: 1362
Registrován: 11. 8. 2006, 2:07
Bydliště: Praha

10. 1. 2019, 4:06

Pobočky zasilkovny jsou většinou malé prodejny, které mají za předání balíčku pár korun a nemají velké skladovací prostory. Nedělají to většinou k vůli zisku, ale proto, že tím přitáhnout potenciální zákazníky kteří si u nich něco koupi. Pokud jim tam budou ležet desítky balíků tak se tam nehnou.
Uživatelský avatar
b3nd3r
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 7. 2010, 9:39
Bydliště: Teplice

10. 1. 2019, 8:30

picom píše:
10. 1. 2019, 4:06
Pobočky zasilkovny jsou většinou malé prodejny, které mají za předání balíčku pár korun a nemají velké skladovací prostory. Nedělají to většinou k vůli zisku, ale proto, že tím přitáhnout potenciální zákazníky kteří si u nich něco koupi. Pokud jim tam budou ležet desítky balíků tak se tam nehnou.
Hlavni problem byl v tom, ze balik tam dosel ve ctvrtek odpoledne. V patek jsem se tam uz nedostal, protoze otviraci doba te vydejny byla od 7:30 do 16:00 , kde uz jsem se tam nedostal, protoze jsem byl u zakaznika kvuli zakazce. V sobotu a nedeli meli zavrino a ja jsem zas v pondeli/utery v Praze, kde mame kancelare. Kdyby to prodlouzili na 5 pracovnich dnu a nebo se to tam dalo vyzvednout alespon o vikendu, tak se to da jeste skousknout, ale na vyzvednuti byly pouhe 3 dny a jeste je otviraci doba takova, ze si kvuli tomu musi clovek vzit pul dne dovoleny. Na infolince mi rekli, ze mam smlulu a je jim to jedno, at si tam poslu nekoho jinyho. Neco podobnyho ja holt podporovat nebudu a tato sluzba u me proste skoncila.
Je lepsi vlastnit nastroje, ktere clovek nepotrebuje, nez potrebovat ty co nema.
Reinkarnace
Příspěvky: 443
Registrován: 21. 11. 2017, 9:16

10. 1. 2019, 8:44

Zásilkovna má tu výhodu, že pomocí kódu může zásilku vyzvednout kdokoliv, kdo jej zná. (Proti poště s občankou) Naše nejbližší pobočka (2 km) je malá benzínka s otevírací dobou Po-Pá 6-18:30, So/Ne 7/8-16:30/15:30, takže super. Pokud to jde, tak Zásilkovnu preferuji a zatím jsem naprosto spokojený. :)
Mex
Příspěvky: 5045
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

10. 1. 2019, 8:52

Podle mě je zásilkovna bezva. Za málo peněz hodně muziky.
Navíc v obou, kam si nechávám posílat věci, jsou příjemné kočky, takže to je další bonus. ;-)
aleshonsa
Příspěvky: 1583
Registrován: 30. 8. 2011, 3:18
Bydliště: Praha

10. 1. 2019, 9:18

Reinkarnace píše:
10. 1. 2019, 8:44
Zásilkovna má tu výhodu, že pomocí kódu může zásilku vyzvednout kdokoliv, kdo jej zná. (Proti poště s občankou) Naše nejbližší pobočka (2 km) je malá benzínka s otevírací dobou Po-Pá 6-18:30, So/Ne 7/8-16:30/15:30, takže super. Pokud to jde, tak Zásilkovnu preferuji a zatím jsem naprosto spokojený. :)
U balíku na poštu už se u ČP dá taky vyzvednou jen na kód. Dojde v avízu po SMS nebo emailu. Zavedli to nedávno. Jak je to s balíkem do ruky nevím, používám jen balík na poštu.
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
aleshonsa
Příspěvky: 1583
Registrován: 30. 8. 2011, 3:18
Bydliště: Praha

10. 1. 2019, 9:29

Každému vyhovuje něco jiného. Já zase preferuju ČP. Mam poštu ani ne 200m od dílny, tak si vše nechávám posílat tam balíkem na poštu a když mam čas tak si pro to sjedu s rudlem (pro ty těžší věci). Zařizovat potkání s kurýrem (což znamená kolikrát v reálu celý den v háji) mě nebaví a do Zásilkovny (kterou mam taky v okolí dílny) všichni nedodávají, třeba DPD.
No jediný problém je s nákladní přepravou jako Toptrans nebo Fofr.

Nulový limit na DPH - no jasně, EU není protekcionistická jako ten zlý Trump ze zlých USA. EU žádné celní bariery nezavádí, ta akorát napaří na každou hovadinu jakousi podivnou daň obřích rozměrů.
To bude fakt děsně efektivní, proclívat zásilky o hodnotě 5USD. Ještě že posílám z USA vše konsolidovaně.
S pozdravem
Ing. Aleš Honsa
Uživatelský avatar
b3nd3r
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 7. 2010, 9:39
Bydliště: Teplice

10. 1. 2019, 9:37

Me teda taky radis vyhovuje posta. Kuryr i postacka me uz znaji (chodi mi min. 1 balicek kazdy tyden), zavola predem jestli ke me ma jezdit, pripadne se domluvim na jindy. Ted se u nej da i platit kartou. Kdyz jsem mimo, tak na poste maji do 19:00, takze se to v pohode da vyzvednout vecer.
Je lepsi vlastnit nastroje, ktere clovek nepotrebuje, nez potrebovat ty co nema.
josef109
Příspěvky: 69
Registrován: 21. 5. 2017, 5:15
Bydliště: Praha

11. 1. 2019, 9:39

Musím zmínit poslední zkušenost s Českou Poštou; před Vánoci, konkrétně v pátek 21.prosince jsem zdejšímu členovi posílal balíček (ona to byla vlastně spíš obálka) bez doporučení, a 27., to jest třetí pracovní den balíček dorazil. Až mě to překvapilo...
Na druhou stranu jsem měsíc před tím očekával zásilku, která týden visela na Poště, aniž bych byl informován :roll:
Uživatelský avatar
R - stick
Site Admin
Příspěvky: 577
Registrován: 9. 6. 2007, 3:45
Bydliště: Vysoké Studnice 70 58821 Velký Beranov
Kontaktovat uživatele:

12. 1. 2019, 11:07

josef109 píše:
11. 1. 2019, 9:39
Musím zmínit poslední zkušenost s Českou Poštou; před Vánoci, konkrétně v pátek 21.prosince jsem zdejšímu členovi posílal balíček (ona to byla vlastně spíš obálka) bez doporučení, a 27., to jest třetí pracovní den balíček dorazil. Až mě to překvapilo...
Na druhou stranu jsem měsíc před tím očekával zásilku, která týden visela na Poště, aniž bych byl informován :roll:
To má velmi jednoduché vysvětlení: Pošta používá velmi specifickou, sofistikovanou a utajenou aplikaci na zk**CENSORED*** zásilek. Ta si přesně vytipuje zásilky, u kterých je prioritní přesné doručení. Takovou zásilku pak zk****CENSORED*** - tzn, doručí ji o dva dny později, než požadovaný termín, nebo ji rovnou ztratí, urve složenku z balíku, nebo ztratí dobírkovou částku. Naproti tomu zásilka poslaná obyčejně, bez požadavku na termín doručení obvykle dorazí k adresátovi hned druhý den.

Já jsem třeba posílal hromadu balíků před vánocemi. Ten bordel v zásilkách dávám dohromady až do teď ......
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 2962
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

12. 1. 2019, 11:34

Hlavním problémem je DEPO, pokud mluvíme o ČP. Jak říkají sami zaměstnanci tam jsou nuceni zaměstnávat i trestané či fetky a podobnou lůzu. Na poboččkách jsou relativně OK i když standard jedna přepážka ze čtyř a nekonecčné fronty jsou bohužel standardem. Hodně pomůže "vytunit" si poštáky. Za každou zásilku, která přijde včas dostane dvacku spropitného, potom je servis poměrně dokonalý. Ted si tuním PPLáka a funguje to uplně stejně.
PPL už pravidla doručováni uplně vzdalo, nejsou lidi vedení buzerovat zaměstnance prostě nemůže. Chlapík zavolá a zeptá se "kde to mám dneska nechat" ? Potom bez podpisu vyhodí u souseda či v trafice, kde to potom vyzvednu. Papíry si podepisuje sám. OK funguje to, ale v 21 století je to dost divoké. Naopak zminovaná Zasilkovka, která je dceřinkou DHL funguje jako dokonalý německý stroj.
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 5202
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

12. 1. 2019, 12:00

elbarto píše:
12. 1. 2019, 11:34
Hodně pomůže "vytunit" si poštáky. Za každou zásilku, která přijde včas dostane dvacku spropitného, potom je servis poměrně dokonalý. Ted si tuním PPLáka a funguje to uplně stejně.
Máš pravdu ,dokonce i pošťačka volá jestli budu v dílně :D
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
R - stick
Site Admin
Příspěvky: 577
Registrován: 9. 6. 2007, 3:45
Bydliště: Vysoké Studnice 70 58821 Velký Beranov
Kontaktovat uživatele:

12. 1. 2019, 3:02

Jo, a zapoměl jsem, Občas používám i motivační štítek. Funguje perfektně.
Přílohy
profi balík.jpg
prcek
Příspěvky: 127
Registrován: 31. 10. 2016, 2:26

12. 1. 2019, 3:19

existuje (spisovny) tvar "abyste" https://www.pravidla.cz/hledej/?qr=abyste (stejne jako byste a bychom)
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 16434
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

12. 1. 2019, 4:20

Pisatel se chtel dostat na stejnou uroven vyjadrovani jako mivaji dorucovatele
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Odpovědět

Zpět na „kafilerie“