nabořily mi auto jak na pojištovnu ?
Moderátor: sysel
K tomu náhradnímu autu, ono na ně máš nárok i když v servisu není, ale v tom případě jen na dobu, než proběhne v pojišťovně řízení, to může bejt třeba týden.
Dražbu právě nebrat, nic svatba, nic láska, hovno, auto je moje a zůstane doma, žádná pojišťovna nebude diktovat co mám dělat se svým majetkem ne, vysolte peníze a táhněte do hajzlu. Však ti dají jen zlomek z toho co vyberou na povinným, a jejich výroční zprávy nemluví o tom, že by krachovali. Každej rok tam lítám předělávat pojistky, klackem bych je hnal. Mladej cucák co 36tis po hromadě nikdy neviděl je po mě chtěl za pojištění náklaďáku.
Dražbu právě nebrat, nic svatba, nic láska, hovno, auto je moje a zůstane doma, žádná pojišťovna nebude diktovat co mám dělat se svým majetkem ne, vysolte peníze a táhněte do hajzlu. Však ti dají jen zlomek z toho co vyberou na povinným, a jejich výroční zprávy nemluví o tom, že by krachovali. Každej rok tam lítám předělávat pojistky, klackem bych je hnal. Mladej cucák co 36tis po hromadě nikdy neviděl je po mě chtěl za pojištění náklaďáku.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Dá se narazit i na dobrýho likvidátora, ale možná už dnes nejsou. Motorka s pořizovací cenou 30t (čína), po nehodě k.o. celej předek, ohnutej rám, vlastně zůstal jen motor a zadní kolo. Likvidátor přišel a prej 20tkč oprava, jinak totálka a tu dvacku na ruku, zajisti si to sám. Oprava 19.500, vyměněno i spousta věcí, co přežily a pohoda. V podstatě provedena GO.
Nechal bych tomu volnej průběh a na první pokus pojišťovny tě ojebat hned kontrovat právníkem. Napoprvý to vždycky zkusej, aby zjistili s kým se baví,.. spousta lidí jim na to kývne.
Nechal bych tomu volnej průběh a na první pokus pojišťovny tě ojebat hned kontrovat právníkem. Napoprvý to vždycky zkusej, aby zjistili s kým se baví,.. spousta lidí jim na to kývne.
Ani bych neřekl právníka, ale řekl bych že se na to přijde podívat soudní znalec, to jsem absolvoval osobně když vožralej borec sejmul bráchu z motorky. Chlapovi pak poskočily brejle a z 20ti tis bylo 70. Samozřejmě proběhla kompletní renovace stroje ve vlastní režii . Ale žádný peníze nestojí za zničený zdraví.
Pro začátek je super bejt slušnej a nebát se říct svůj nazor a zeptat se i na ostatní varianty. Byl jsem i u toho že byl chlápek suverén a na místě rozhodl jak to bude a vůbec se majiteli nezmínil, že to nemusí prodávat když nechce. Kdo to nezná, tak ani neví že to není pravda. Do tý aukce to nedává ten člověk, ale pojišťovna, čili nemá nad tím kontrolu. Skoro mě přišlo že si to auto chce pak koupit za pár korun sám
Pro začátek je super bejt slušnej a nebát se říct svůj nazor a zeptat se i na ostatní varianty. Byl jsem i u toho že byl chlápek suverén a na místě rozhodl jak to bude a vůbec se majiteli nezmínil, že to nemusí prodávat když nechce. Kdo to nezná, tak ani neví že to není pravda. Do tý aukce to nedává ten člověk, ale pojišťovna, čili nemá nad tím kontrolu. Skoro mě přišlo že si to auto chce pak koupit za pár korun sám
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Pro zajímavost - málo kdo ví, že pro většinu pojišťoven je holé POV, tedy to tzv. povinné ručení, ve skutečnosti ztrátové. I tak probíhá boj o klienta, a důvod to má prostý - každý klient je pro ně šance na to, že někdy pojistí další rizika, typicky hlavně havarijko, ale i připojištění jako skla, asistenci, střet se zvěří apod.Však ti dají jen zlomek z toho co vyberou na povinným
Z prvni totalky mi po oprave zbylo 50.000
Vloni mi nekdo na parkovisti odrel blatnik (coz bych si osobne ani nevsimnul, ale pan trval na tom ze to nahlasime protoze maj auta z leasingovky a skodu musi stejne hlasit), prijel frajer z pojistovny a jestli to chci opravovat nebo penize na ucet, a poslali mi 3500,- na benzin
Vloni mi nekdo na parkovisti odrel blatnik (coz bych si osobne ani nevsimnul, ale pan trval na tom ze to nahlasime protoze maj auta z leasingovky a skodu musi stejne hlasit), prijel frajer z pojistovny a jestli to chci opravovat nebo penize na ucet, a poslali mi 3500,- na benzin
To pačka:
1. Na náhradní vozidlo pri povinném nárok máš. Vždy o třidu niž než je poškozené což u B5 nevím
2. Rozhodně dej auto do servisu a pokud to bude někdo známý, potom ještě lépe. Argumentace s laikem doma před domem a v servisu s mechošem, kde je auto na zvedáku, který má argumenty je uplně jinde. Tam si technik nedovolí tolik kecat. Likvidátora následně bombardovat nemám čím jezdit do zaměstnání, atd. Vyplacení zůstatkové hodnoty je nejhorší možnost.
3. Před měsícem mě trefil Ríša 83 roku a také na kolo. Usnul při vjíždění do křižovatky Zavřít zkurumpované dokrory zabijákům dávají způsobilost.
4. Absolutně to není o pojištovně, celý voser nebo hladká projednání má v rukou technik a likvidátor. jednou se chová jako debil v český, jednou v koo, jednou v Axe. Je to čistě a pouze o lidech.
1. Na náhradní vozidlo pri povinném nárok máš. Vždy o třidu niž než je poškozené což u B5 nevím
2. Rozhodně dej auto do servisu a pokud to bude někdo známý, potom ještě lépe. Argumentace s laikem doma před domem a v servisu s mechošem, kde je auto na zvedáku, který má argumenty je uplně jinde. Tam si technik nedovolí tolik kecat. Likvidátora následně bombardovat nemám čím jezdit do zaměstnání, atd. Vyplacení zůstatkové hodnoty je nejhorší možnost.
3. Před měsícem mě trefil Ríša 83 roku a také na kolo. Usnul při vjíždění do křižovatky Zavřít zkurumpované dokrory zabijákům dávají způsobilost.
4. Absolutně to není o pojištovně, celý voser nebo hladká projednání má v rukou technik a likvidátor. jednou se chová jako debil v český, jednou v koo, jednou v Axe. Je to čistě a pouze o lidech.
S těma servisama ještě může nastat ten problém, že pojišťovny mají smluvní servisy který pro ně dělají likvidace, takže tam může bejt zádrhel, že v případě že by to zpravoval přes servis (a já si myslím že to půjde do zůstatku) tak bude muset jít do smluvního, a tam bude rozpočet vyšší než zůstatek. Tak aby pak nebylo nutný doplatit rozdíl od toho co pojišťovna uzná.
U lakování to tak není, protože lakovna je subdodavatel právě toho servisu. Technicky se dá říct, že ten servis přeprodává práci lakovně, a jen ji se ziskem přeučtuje.
Není to teda dogma, kdo ví jak to kde funguje. Každopádně jsem zvědavej jak dopadneš.
U lakování to tak není, protože lakovna je subdodavatel právě toho servisu. Technicky se dá říct, že ten servis přeprodává práci lakovně, a jen ji se ziskem přeučtuje.
Není to teda dogma, kdo ví jak to kde funguje. Každopádně jsem zvědavej jak dopadneš.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
Minulý týden jsem potkal auto, které mělo polepy "náhradní vozidlo" a "nabouralivas.cz". Nevíte někdo, jak to chodí s těmito společnostmi, které se údajně o všechno postarají a s pojišťovnou viníka to vyřídí? Slyšel jsem nějakou negativní odezvu na tzv. "žluté anděly" nebo co to bylo...
O něčem takovým byl i pořád v televizi, a lidí se pak nestačili divit jak je to "výhodný" logicky z něčeho žít tihle "zprostředkovatelé" musejí že, takže pro mě jen další šmejdi jako s energiema a hrncema. Pozastavovali se nad tím jak rychle dojedou na místo, nabídnou odtah a že všechno zajistí... A pak přijde faktura, protože v těch pojišťovnách nejsou úplní blbci, a prostě proplatí jen něco a rozdíl překupník nepotáhne ze svý kapsy.
Mluvili tam k tomu i lidi z pojišťoven. Možná by se to dalo někde dohledat. Součástí toho snad byla i kauza, jak se pojišťovnám účtují nový díly, a při dalším úkonu majitel zjistil, že mu na auto dali nárazník z vrakáče, a jen je prestříklej. (Jako by to u nárazníku bylo důležitý)
Mluvili tam k tomu i lidi z pojišťoven. Možná by se to dalo někde dohledat. Součástí toho snad byla i kauza, jak se pojišťovnám účtují nový díly, a při dalším úkonu majitel zjistil, že mu na auto dali nárazník z vrakáče, a jen je prestříklej. (Jako by to u nárazníku bylo důležitý)
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
-
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 21. 11. 2017, 9:16
Jo, něco v tom smyslu jsem zaslechl. Takže těm se raději vyhnout obloukem. Dík.
http://www.pomocposkozenym.cz/a-supi-se-uz-sletaji/
Akorát s tím odposlechem vysílaček je to kravina, to bylo možný tak možná za socialismu.
Akorát s tím odposlechem vysílaček je to kravina, to bylo možný tak možná za socialismu.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
oni jezdi jen k nehodam, ke kterym volas fizly, takze se da celkem uspesne urcit, odkud maji informace
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
No určitě ne odposlechem Matry v Pegasu, který jedou na proměnným digitálním kódu.
Jestli někde selhal lidskej faktor, o tom se v článku nepíše.
Jestli někde selhal lidskej faktor, o tom se v článku nepíše.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B