nabořily mi auto jak na pojištovnu ?
Moderátor: sysel
Zdar dnes jedu pro dceru a z vedlejší vystartuje maník přímo proti mě - odbočoval do leva a snad vůbec nekoukal . Nabořil mi pravý přední bok - blatník v hajzlu , blinkr , kapota naražená , avelká část šla na kolo - Mám passáta B5 kombi . A teď to hlavní jak na jednání s likvidátorem ? Ten mamlas má pojištovnu axa. Auto si chci opravit sám - jak je to s náhradním vozem ?
Všem dík za reakce.
Všem dík za reakce.
jo jeho pojištovna se postará o to aby mě oškubala . Mě jde o to jaké mám možnosti ? jestly vybrat jejich odhad nebo nechat opravit a proplatit ? adalší .
Kamarád je lakýrník a když dal pojištovně k proplacení fakturu tak mutam začly amortizovat i jeho vlastní práci tak se radši zeptám- ono kyž se v tom někdo pohybuje tak ví jak s nimi jednat .
to jsou rady
Kamarád je lakýrník a když dal pojištovně k proplacení fakturu tak mutam začly amortizovat i jeho vlastní práci tak se radši zeptám- ono kyž se v tom někdo pohybuje tak ví jak s nimi jednat .
to jsou rady
to ti rekne likvidator, jestli zesrotovat a vyplatit zustatkovou hodnotu, nebo opravit a rekne ti kde, pokut to chcres bastlit sam, tak jedine to tlacit na totalku
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
to ti rekne likvidator, jestli zesrotovat a vyplatit zustatkovou hodnotu, nebo opravit a rekne ti kde, pokut to chcres bastlit sam, tak jedine to tlacit na totalku
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
nemusím to opravovat sám , může mi to udělat kamarád klempíř na živnostnák , ale jestly je lepší odhad nebo proplacení faktur?
likvidátor je placenej pojištovnou tak mi asi moc pomáhat nebude .
Navíc u totálky spočítaj zůstatkovou hodnotu pak daj auto do dražby a podle toho jak se jakože vydraží tak o to poníží zůstatkovou cenu a bud to auto za to prodám a nebo si ho nechám , ale dostanu o tolik mín .
To se asi nevyplatí .
likvidátor je placenej pojištovnou tak mi asi moc pomáhat nebude .
Navíc u totálky spočítaj zůstatkovou hodnotu pak daj auto do dražby a podle toho jak se jakože vydraží tak o to poníží zůstatkovou cenu a bud to auto za to prodám a nebo si ho nechám , ale dostanu o tolik mín .
To se asi nevyplatí .
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22396
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Res se svym likvidatorem od tve ppjistovny
Rozhidne nekomunikuj s poj. Vinika
Kdyz to vezmes rozpoctem budes mit vyrazne nizsi plneni taktak to za to udelas svepomoci.
Kdyz to vezmes na fakturu udela ti to servis a budes to mit z novych dilu zcela opravene a nic neplatis.
Rozhidne nekomunikuj s poj. Vinika
Kdyz to vezmes rozpoctem budes mit vyrazne nizsi plneni taktak to za to udelas svepomoci.
Kdyz to vezmes na fakturu udela ti to servis a budes to mit z novych dilu zcela opravene a nic neplatis.
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
uprimne, to auto ma zustatkovou cenu velmi blizkou oprave, takze nema smysl neco planovat, pockal bych s cim se pojistovna vytasi a pak jednal
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Ale jelikož je viník on tak to moji pojištovnu nezajímá - řešit to bude jen jeho pojištovna - na to jsem se ptal v mé pojištovně .robokop píše: ↑18. 11. 2019, 6:02 Res se svym likvidatorem od tve ppjistovny
Rozhidne nekomunikuj s poj. Vinika
Kdyz to vezmes rozpoctem budes mit vyrazne nizsi plneni taktak to za to udelas svepomoci.
Kdyz to vezmes na fakturu udela ti to servis a budes to mit z novych dilu zcela opravene a nic neplatis.
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22396
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To mas dost na picu pojistovnu u me to za me resila vzdy moje pojistovna tak aby to bylo zcela vporadku a po pojistovne vinika to vymahala
Pojistovny maji spolu nejake smlouvy a procesy podle kterych to resi.
Neexistuje aby se do auta davali nejake neoriginalni dily nebo dily z vrakace
Vzdy jen nove originaly aby s tim nebyli v budoucnu problemy pripadne dlasi pojistne udalosti.
Pojistovny maji spolu nejake smlouvy a procesy podle kterych to resi.
Neexistuje aby se do auta davali nejake neoriginalni dily nebo dily z vrakace
Vzdy jen nove originaly aby s tim nebyli v budoucnu problemy pripadne dlasi pojistne udalosti.
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
- Zdenek Valter
- Příspěvky: 5200
- Registrován: 9. 1. 2009, 5:16
- Bydliště: Ústí n. L.
Pokud nemáš havarijní pojištění tak opravdu nemusí.
Jinak pojištění je odpovědnost za způsobenou škodu, a ta pochopiteně není jen o zničeném autě, ale i o tom jakou škodu Ti viník způsobil, třeba rozbité přepravované věci, nemožnost vykonávat činnost ke které to auto potřebuješ. Tady ale pochopiteně platí, že důkazní břemeno poneseš Ty.
Naposledy upravil(a) Zdenek Valter dne 18. 11. 2019, 6:25, celkem upraveno 1 x.
Hobbík - obráběč i 3D tiskař začátečník - strojní park je konečně instalován
Přijde likvidátor, z tabulek vyčte, že B5 má hodnotu kolem 30ti tis (koupil jsem jednoho za 25) a nabídne ti dražbu (nasrat jim na to) nějací jeho kámoši nabídnou deset, nebo si auto necháš a dostaneš nějaký peníze, to je většinou tabulková hodnota auta minus rozbitý díly, tak nebuď překvapenej až likvidátor vytáhne měřák laku a bude ti běhat kolem druhý strany auta, aby ti tu hodnotu patřičně snížil. Budeš čučet jakou hodnotu ty rozbitý díly měly.
S možností opravy v servise na faktury moc nepočítej, oprava rozpočtem by totiž přesáhla (papírově) cenu auta.
Občas tu mám na vleku nějakou bouračku, a párkrát jsem musel jít pryč a nechat tam majitele s likvidátorem samotný, u mýho auta bych ho buď poslal do prdele, nebo mu hned jednu plesknul.
To se nestačíš divit "jo pane, to rozpočtem nebude, to bude na zbytkovou, to máte novou kapotu 5000, lak na kapotu 5000, novej nárazník 4000, lak na něj 3000, 2000 blatník, 2000 lak.... No hned jak by mě dojel na dilnu něco lakovat, tak bych mu to udělal přesně za ty jeho odhady a to bylo posledně u jedničkový Fabie, za kterou vyplatili jestli si dobře pamatuju 12-15tis..
Takže ti dají 15-20, díly vemeš na vrakáči, kámoš ti je zalakuje a ještě ti zbyde.
Ty laciný auta jsou prostě v háji. Bejt to nová Octavie, tak cena zbytku bude pořád vysoká a půjdeš do rozpočtu, dostal bys náhradní auto (i teď máš nárok) a autorizak by to dál z origo dílů do kopy. Na pojišťovnu jsou nejlíp placený práce.
Teď jde ještě o to jak to tam u vás chodí, jinej kraj, jinej mrav. Taky ti může dojít borec úplně v pohodě a pomůže ti. Taky jsem viděl.
S možností opravy v servise na faktury moc nepočítej, oprava rozpočtem by totiž přesáhla (papírově) cenu auta.
Občas tu mám na vleku nějakou bouračku, a párkrát jsem musel jít pryč a nechat tam majitele s likvidátorem samotný, u mýho auta bych ho buď poslal do prdele, nebo mu hned jednu plesknul.
To se nestačíš divit "jo pane, to rozpočtem nebude, to bude na zbytkovou, to máte novou kapotu 5000, lak na kapotu 5000, novej nárazník 4000, lak na něj 3000, 2000 blatník, 2000 lak.... No hned jak by mě dojel na dilnu něco lakovat, tak bych mu to udělal přesně za ty jeho odhady a to bylo posledně u jedničkový Fabie, za kterou vyplatili jestli si dobře pamatuju 12-15tis..
Takže ti dají 15-20, díly vemeš na vrakáči, kámoš ti je zalakuje a ještě ti zbyde.
Ty laciný auta jsou prostě v háji. Bejt to nová Octavie, tak cena zbytku bude pořád vysoká a půjdeš do rozpočtu, dostal bys náhradní auto (i teď máš nárok) a autorizak by to dál z origo dílů do kopy. Na pojišťovnu jsou nejlíp placený práce.
Teď jde ještě o to jak to tam u vás chodí, jinej kraj, jinej mrav. Taky ti může dojít borec úplně v pohodě a pomůže ti. Taky jsem viděl.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Paráda tak přesně tohle jsem potřeboval - to je ta správná odpověď. ono pokud daj 15k tak to bude ok to by ještě asi dost zbylo .DwPetr píše: ↑18. 11. 2019, 6:34 Přijde likvidátor, z tabulek vyčte, že B5 má hodnotu kolem 30ti tis (koupil jsem jednoho za 25) a nabídne ti dražbu (nasrat jim na to) nějací jeho kámoši nabídnou deset, nebo si auto necháš a dostaneš nějaký peníze, to je většinou tabulková hodnota auta minus rozbitý díly, tak nebuď překvapenej až likvidátor vytáhne měřák laku a bude ti běhat kolem druhý strany auta, aby ti tu hodnotu patřičně snížil. Budeš čučet jakou hodnotu ty rozbitý díly měly.
S možností opravy v servise na faktury moc nepočítej, oprava rozpočtem by totiž přesáhla (papírově) cenu auta.
Občas tu mám na vleku nějakou bouračku, a párkrát jsem musel jít pryč a nechat tam majitele s likvidátorem samotný, u mýho auta bych ho buď poslal do prdele, nebo mu hned jednu plesknul.
To se nestačíš divit "jo pane, to rozpočtem nebude, to bude na zbytkovou, to máte novou kapotu 5000, lak na kapotu 5000, novej nárazník 4000, lak na něj 3000, 2000 blatník, 2000 lak.... No hned jak by mě dojel na dilnu něco lakovat, tak bych mu to udělal přesně za ty jeho odhady a to bylo posledně u jedničkový Fabie, za kterou vyplatili jestli si dobře pamatuju 12-15tis..
Takže ti dají 15-20, díly vemeš na vrakáči, kámoš ti je zalakuje a ještě ti zbyde.
Ty laciný auta jsou prostě v háji. Bejt to nová Octavie, tak cena zbytku bude pořád vysoká a půjdeš do rozpočtu, dostal bys náhradní auto (i teď máš nárok) a autorizak by to dál z origo dílů do kopy. Na pojišťovnu jsou nejlíp placený práce.
Teď jde ještě o to jak to tam u vás chodí, jinej kraj, jinej mrav. Taky ti může dojít borec úplně v pohodě a pomůže ti. Taky jsem viděl.
obávám se, že Passat B5 při tomhle poškození spadne do totálky.
Já měl Octavii 1 combi, 1,9TDI, rok 2003. Před pěti lety jsem měl bouračku. Nějaký bulharský trouba projel stopku a já ho nabral na kapotu v rychlosti 10-15 km/h. Poškození auta bylo viditelné, ale nic hrozného to nebylo. Oprava byla za 30 tis, auto mělo v té době hodnotu cca 90 tis. Pojišťovna mi řekla, že to auto balancuje na hranici totálky.
Možnost půjčení náhradního auta existuje ze zákona, ale bacha na to, že auto je možné půjčit jen na dobu, kdy je auto v opravě. Obávám se, že pokud si to chceš dělat sám, nárok na náhradní auto nemáš. A pokud ti to pojišťovna odhadne na totálku, jde auto do dražby a jelikož pašíka někdo vydraží na díly za 30 tis, dá pojišťovna prd. Jen pošle rozdíl mezi odhadní cenou a vydraženou cenou a předá kontakt na kupce z dražby.
Já z bouračky byl nadšený, stálo mě to nervy, cesty do servisu (s autem a pro auto + cesta druhého auta, aby mě žena odvezla ze servisu domů), tahanice s pojišťovnou, která nejdřív nechtěla platit, veselejší je to bylo o to, že to bylo s cizincem. Pak mě to stálo cca 30 litrů benzínu, protože místo s TDI za 4,5 l/100km jsem jezdil s benzíňákem za 7 l/100km, náhradní auto jsem neměl, protože zrovna neměli. No a jako bonus bylo to, že hodnota auta se sníží tím, že bylo bourané. Přeju pevné nervy a hodně štěstí při jednání s pojišťovnou.
Já měl Octavii 1 combi, 1,9TDI, rok 2003. Před pěti lety jsem měl bouračku. Nějaký bulharský trouba projel stopku a já ho nabral na kapotu v rychlosti 10-15 km/h. Poškození auta bylo viditelné, ale nic hrozného to nebylo. Oprava byla za 30 tis, auto mělo v té době hodnotu cca 90 tis. Pojišťovna mi řekla, že to auto balancuje na hranici totálky.
Možnost půjčení náhradního auta existuje ze zákona, ale bacha na to, že auto je možné půjčit jen na dobu, kdy je auto v opravě. Obávám se, že pokud si to chceš dělat sám, nárok na náhradní auto nemáš. A pokud ti to pojišťovna odhadne na totálku, jde auto do dražby a jelikož pašíka někdo vydraží na díly za 30 tis, dá pojišťovna prd. Jen pošle rozdíl mezi odhadní cenou a vydraženou cenou a předá kontakt na kupce z dražby.
Já z bouračky byl nadšený, stálo mě to nervy, cesty do servisu (s autem a pro auto + cesta druhého auta, aby mě žena odvezla ze servisu domů), tahanice s pojišťovnou, která nejdřív nechtěla platit, veselejší je to bylo o to, že to bylo s cizincem. Pak mě to stálo cca 30 litrů benzínu, protože místo s TDI za 4,5 l/100km jsem jezdil s benzíňákem za 7 l/100km, náhradní auto jsem neměl, protože zrovna neměli. No a jako bonus bylo to, že hodnota auta se sníží tím, že bylo bourané. Přeju pevné nervy a hodně štěstí při jednání s pojišťovnou.
předválečný soustruh Volman, protahovačka HMS 850, Gude MIG 192/6K, frézka F1J2