Samozrejme dihydrogenmonooxid, navic zpusobuje korozi a nekteri blazni ho klidne piji a davaji ho detem!!!
Zázraky pokračují:
Moderátor: sysel
Krycí sklo nad křemíkovým polovodičem je jiná kapitola, nevím zda to dnes není už jen plastová fólie.
Josef píše: ↑1. 7. 2020, 11:01A já si dodnes myslel, že sklo je z křemičitého pískuCarl_FM píše: ↑1. 7. 2020, 10:36 Tak pracháči si nekupujou elektromobily jako Teslu kvůli ekologii, ale protože je to žihadlo. Nejel jsem v tom, ale prej to má úžasné zrychlení.
Co se týče energie na tavení křemíku, kolik ho je v jednom fotovoltaickém panelu? Prd. Přitom dnes vám panel o velikosti dveří udělá 300W.
MAS FU2A, TOS SM16A
Jenom pro informaci, kamarád bydlí kousek od Prahy. Protože je bohatej, tak si koupil Teslu, ten poslední model. Včera u mě seděl a stěžoval si, že má sice krásný auto, ale to se mu ze zásuvky přes noc nenabije na 100 procent. Konec vesničky kde bydlí má asi 15 baráků, sice všechny přestavěné, ale postavené v roce 1955 a přívod elektriky je venkovním vzdušným vedením. Všechny baráky mají s ohledem na na to venkovní vedení povolený jistič 3x25V a Petr to uplatil a má 3x32A. Teď v létě, kdy netopí a jenom ohřejvá vodu mu to Teslu nabije za 14 hodin, v zimě ale ani náhodou. Když si chtěl pořídit rychlonabíječku, (36kW), tak mu ČEZ udělal rozpočet na necelých 14 mega za kabel + nové trafo. A má si pospíšit, neb hlavní přívod do vesnice dá těch rychlonabíječek tak maximálně pět.
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8173
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Čekal bych, že si tohle lidi po událostech posledních měsíců uvědomí. Když chtěl dřív člověk roušku, koupil si ji za pár korun v lékárně. Ale když ji chtělo najednou deset miliónů lidí, vznikl problém neřešitelný žádnými penězi. Stejné je to s těmi elektromobily, akorát ještě neřešitelnější. Jenže aktivisti o tom pořád bájí, jak už za několik let nebude jiného vozidla než na elektřinu, navíc ještě vyráběnou z vůně fialek...
Aleš Procháska
I kdyby lusknutím prstu se všechny benzín/nafta auta v ČR proměnily v elektromobily, tak pro ně máme dost elektřiny, protože nyní 1/3 energie exportujeme.
Samozřejmě slabé vedení do vesnice je problém. To by musely být všude nové rozvody.
A ten bohatý kamarád situaci může vyřešit jednoduše, koupí si ještě jednu Teslu a bude je střídat
Samozřejmě slabé vedení do vesnice je problém. To by musely být všude nové rozvody.
A ten bohatý kamarád situaci může vyřešit jednoduše, koupí si ještě jednu Teslu a bude je střídat
MAS FU2A, TOS SM16A
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... f6b220ee8/ 5,8M
https://www.elektrina.cz/vyroba-elektriny-v-cr 1,6G
Karle, ten Tvůj nástřel mi nějak hrubě nesedí...
Jasný, každý auto nepotřebuje každej den dobít, na druhou stranu jsou auta, co najezděj denně o dost víc než je dojezd EM. Pak tu jsou ještě náklaďáky a další stroje, kterejm asi standardní dobíjecí příkon nebude stačit...
Dva bloky Temelína vyráběj cca 2,2 GW
I kdybys bral 1M aut a trvalej příkon 5kW, tak je to 5GW
https://www.elektrina.cz/vyroba-elektriny-v-cr 1,6G
Karle, ten Tvůj nástřel mi nějak hrubě nesedí...
Jasný, každý auto nepotřebuje každej den dobít, na druhou stranu jsou auta, co najezděj denně o dost víc než je dojezd EM. Pak tu jsou ještě náklaďáky a další stroje, kterejm asi standardní dobíjecí příkon nebude stačit...
Dva bloky Temelína vyráběj cca 2,2 GW
I kdybys bral 1M aut a trvalej příkon 5kW, tak je to 5GW
Kdyz se podivas na vysledky voleb, kdy "chudina" zvoli jako sveho zastupce multimilionare, volici komunistu podporuji nejvetsiho vykoristovatele v zemi, necekal bych ze si tihle lide uvedomi tak "komplikovanou" myslenku jakou jsi naznacil.
Ale problem s elektromobily se vyresi i navzdory tomu, ze velka cast populace jsou pitomci. Svetove zasoby kobaltu bez kterych se elektromobily neobejdou, dojdou mnohem driv nez ropa
nějaký kóbalt nemůže přece být v RVHP problém. Ebonitu je zatím dost a liščí ocasy - když by se změnila legislativa....t256 píše: ↑1. 7. 2020, 2:47
Kdyz se podivas na vysledky voleb, kdy "chudina" zvoli jako sveho zastupce multimilionare, volici komunistu podporuji nejvetsiho vykoristovatele v zemi, necekal bych ze si tihle lide uvedomi tak "komplikovanou" myslenku jakou jsi naznacil.
Ale problem s elektromobily se vyresi i navzdory tomu, ze velka cast populace jsou pitomci. Svetove zasoby kobaltu bez kterych se elektromobily neobejdou, dojdou mnohem driv nez ropa
Vůdce vydá příkaz, dav matematikou nepolíbených odkývá (a zaplatí ze svého).
Čistý export elektřiny byl necelých 14000 GWh za rok. To je na den 38GWh. Při 5,8 mil. aut v ČR je to 6,5kWh na 1 auto na 1 den. Otázkou je, kolik aut skutečně jezdí a jak často. Kdyby jezdila cca 1/5 tak je k dispozici řekněme 30kWh na 1 den na 1 auto. Kdyby byla spotřeba elektro aut cca 15kWh na 100km, tak ta pětina aut má energii na 1 den na 200km a to jen z toho co vyrábíme navíc a exportujeme. Nepletu se? Jo a bavíme se jen o osobácích.
Naposledy upravil(a) Carl_FM dne 1. 7. 2020, 3:32, celkem upraveno 1 x.
MAS FU2A, TOS SM16A
Ono je úplně jedno co v Čechách ,na Moravě nebo ve Slovensku budeme chtít nebo si myslet ,už teď Makrela prohlašuje co Německo udělá ,a my zase budem dělat to co vždycky ,držet hubu a makat.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Já myslim, že Češi budou nakonec ještě rádi, když pro ně paní Merkelová nějakou práci najde.
Abychom se obešli bez Německa, museli bychom A) ty továrny vlastnit B) mít vlastní know-how C) mít jen špičkové, konkurenceschopné a žádané vyrobky.
Jelikož je podpora do výzkum, vývoj, inovace, podnikání a vznik nových firem naprosto minimální, tak nějaká nezávislost na Německu a zbytku EU je nereálná.
Abychom se obešli bez Německa, museli bychom A) ty továrny vlastnit B) mít vlastní know-how C) mít jen špičkové, konkurenceschopné a žádané vyrobky.
Jelikož je podpora do výzkum, vývoj, inovace, podnikání a vznik nových firem naprosto minimální, tak nějaká nezávislost na Německu a zbytku EU je nereálná.
MAS FU2A, TOS SM16A
Když se narodíš v rodině slouhy nikdy pánem nebudeš ,tak že není co řešit.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;