Arduino a já

arduino, teensy, atmega, pic a jine (software, hardware)
Odpovědět
lubbez
Příspěvky: 1359
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

19. 2. 2019, 3:11

.
Naposledy upravil(a) lubbez dne 6. 12. 2019, 6:53, celkem upraveno 1 x.
lubbez
Příspěvky: 1359
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

4. 4. 2019, 11:15

.
Přílohy
držák motoru, materiál copolyester nGEN
držák motoru, materiál copolyester nGEN
drzak_motoru.jpg (7.39 KiB) Zobrazeno 1673 x
pila pohled 1
pila pohled 1
pila pohled 2 - průměr kotouče 20mm
pila pohled 2 - průměr kotouče 20mm
Naposledy upravil(a) lubbez dne 6. 12. 2019, 6:53, celkem upraveno 1 x.
lubbez
Příspěvky: 1359
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

21. 7. 2019, 2:47

.
Naposledy upravil(a) lubbez dne 6. 12. 2019, 6:53, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
jova
Příspěvky: 2027
Registrován: 2. 11. 2007, 1:40
Bydliště: Chýnov to je kousek od Tábora
Kontaktovat uživatele:

21. 7. 2019, 5:16

A kde je to slibované video jak to pracuje? :(
lubbez
Příspěvky: 1359
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

21. 7. 2019, 9:16

Začátkem srpna budu zase něco dělat a tak sem něco postnu. Dokonce už mám i slušnou kameru.
Mex
Příspěvky: 6276
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

21. 7. 2019, 9:35

Právě z takových důvodů bych se přimlouval, aby se nějaké zamykání vláken nedělalo.
Výhody to podle mě žádné nepřinese. Ale nevýhody ano - nebude později možné vznést dotaz, popsat zkušenosti z provozu atd.

To uspořádání mi přijde šikovné. Protože zrovna plánuju řezačku/drážkovačku na tišťáky, tak se asi nechám inspirovat. Původně jsem chtěl dát osu s motorem do jedné linie. Ale takhle to snadněji budu moct udělat plovoucí nad deskou.
Koupil jsem si kotoučky o průměru 40mm. Snad na laminát bude stačit řezná rychlost 25m/s, což by dělalo nějakých 12000 RPM. To by snad i ozubený řemen na průměru 13mm mohl dát (rychlost řemene 8.2m/s).

Jak rychle to prosím točíš Ty?
Díky.
lubbez
Příspěvky: 1359
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

22. 7. 2019, 5:30

.
Naposledy upravil(a) lubbez dne 6. 12. 2019, 6:54, celkem upraveno 1 x.
lubbez
Příspěvky: 1359
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

7. 8. 2019, 10:20

.
Přílohy
držák motoru vřetena
držák motoru vřetena
vřeteno - průmět 20mm
vřeteno - průmět 20mm
IMG_2628.JPG (38.88 KiB) Zobrazeno 1104 x
otočný stůl
otočný stůl
nějaké to frézování
nějaké to frézování
výsledek
výsledek
Naposledy upravil(a) lubbez dne 6. 12. 2019, 6:54, celkem upraveno 1 x.
lubbez
Příspěvky: 1359
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

13. 8. 2019, 5:58

.
Naposledy upravil(a) lubbez dne 6. 12. 2019, 6:54, celkem upraveno 1 x.
Mex
Příspěvky: 6276
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

13. 8. 2019, 6:09

Sorry jako, ale pokud by překladač g++ neuměl správně pracovat s proměnou typu long, tak to by teda byl opravdu velký průser, všichni by o něm věděli a bylo by to dávno opravené.
Takže problém bude zřejmě někde mezi židlí a klávesnicí.
prcek
Příspěvky: 217
Registrován: 31. 10. 2016, 2:26

13. 8. 2019, 7:38

Nenarazil jsi na nejake implicitni typovani? (Ccko neni muj kamos) http://gammon.com.au/forum/?id=12146

zkusil bych neco jako

long i;
long kroky;

for (i=0L;i<kroky;i++) {
...
}

edit: jeste je mozne, ze na neco takoveho narazis nekde pozdeji nejsem si jisty jaky typ je vysledkem operace int+long a long+int (jenom, kdybys treba nekde pricital nejakou konstantu)
edit2: tak udajne promenna long + konstanta int je vysledkem long
Naposledy upravil(a) prcek dne 13. 8. 2019, 8:17, celkem upraveno 1 x.
--
Všechno je snadné, než to zkusíš sám.
Mex
Příspěvky: 6276
Registrován: 6. 2. 2014, 10:29

13. 8. 2019, 8:06

Ještě drobná poznámka.
Skoro si myslím, že bys ten problém měl najít. Aby to nebyla nějaká plíživá chyba, kterou jsi sice obešel, ale nevyřešil.
A plíživé chyby jsou při programování to nejzrádnější.

Poznámka pro neprogramátory: Plíživá chyba znamená, že se někde chybou třeba přepíše nějaká proměnná, ale ta se zrovna nepoužívá a tak se to v té chvíli nepozná. Chyba se pak vyvalí někde úplně jinde a jindy, a tam se pak hodně špatně hledá, jak k takové "nemožné" situaci mohlo dojít.
lubbez
Příspěvky: 1359
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

13. 8. 2019, 10:27

EDIT - špatná noc, špatné ráno :-(. Když jsem si vypíchnul kousky kódu a začal testovat, jeví se všechno dobře.-, tedy tak jak má.
lubbez
Příspěvky: 1359
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

14. 8. 2019, 9:25

Vypadá to, že jsem vyjebal sám se sebou. Syntaxe!!
lubbez
Příspěvky: 1359
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

14. 8. 2019, 4:10

.
Naposledy upravil(a) lubbez dne 6. 12. 2019, 6:54, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „MCU“