chce se mi začít

sledujte nabídky práce na https://www.strojirenstvi.cz/nabidky-prace
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Uživatelský avatar
grade065
Příspěvky: 1012
Registrován: 9. 1. 2015, 12:45

22. 9. 2018, 4:00

Ahoj lidi,
poslední dobou to ve mě hlodá že bych změnil práci.Je se mnou trošku problém co se týká vzdělání a současného pracovního zařazení.Jsem vyučený prodavač a pracuji jako prodavač (barvy nářadí elektro).Prodávat mě celkem baví ale je to težce stereotypní a dost primitivní činnost navíc už to dělám fakt dlouho.
Je mi 32let a tak jsem dumal nad tím kompletně změnit zaměření.baví mě technika ,technologie ,postupy,výroba ,elektronika, a vůbec.Když mě něco zajímá dokážu si o tom opravdu dost nastudovat abych to pochopil ,ovšem v prodeji to ani neuplatním zákazníky ani nezajímají nějaké technické podrobnosti...