To vypadá že se něco plíží ,a možná se z toho brzo pos..mPolesovsky píše: ↑2. 6. 2019, 6:28 U nas aktualne jsme prisli tento tyden o vetsi zakazku do Nemec. Pozastavena vyroba v nemecke automobilce.
Ako ste na tom so zákazkami? ( ide kríza)
Pravidla fóra
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
Toto forum vyzaduje schvaleni prispevku moderatorem.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
fmodel> ehm ehm
Dawe píše: ↑3. 4. 2019, 10:16 Jo. Automotive je v poradnem utlumu.
Podle meho to trva uz vic nez pul roku.
Nekteri Tier1 dodavatele motorovych komponent (nemuzu jmenovat) maji problemy, protoze se znatelna cast vyhranych projektu pridruzenych k vyvoji motoru pro 2020 a dale ze strany OEM zrusila, prip. odlozila na neurcito. Zatim to na ekonomickych vysledcich neni videt, ale rozhodne bude v blizke budoucnosti.
TOS S28, DIY CNC, Holzmann ZS-40HS, Prusa Mk3s+MMU2s, Bambu X1C Combo
Jestli se to šéfovi vyplatilo, místo nějakýho schopnějšího čecha...Polesovsky píše: ↑2. 6. 2019, 6:28 U nas aktualne jsme prisli tento tyden o vetsi zakazku do Nemec. Pozastavena vyroba v nemecke automobilce.
Do prace nam prijali bulhara a pri frezovani na klasice vyrobil 90% zmetku. Pry u nich to bylo dobry a u nas chceme moc velkou presnost . Sef jen pokrcel rameny a rekl, ze s bulharem bude jeste velka prace.
Takze jinak sranda.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Automobilky jsou podle mě v útlumu kvůli vývoji elektromobilů a vylepšení klasických motorů aby splňovali nové CO2 a zároveň kokurovali Hyunday a Kia. To není nic překvapivého a dalo se to čekat kvůli našim posraným politikům EU co myslí prdelí a ne hlavou. Jejich limity CO2 a nároky na čistotu výroby v Evropě absolutně znevýhodnily evropské automobilky proti asijským. Tam je jim to u prdele co pouští do ovzduší a vsadím se, že jsou tam výsledky měření CO2 motorů Kia a Hyunday taky zfalšovaný jako byly u VW. Humus ta asie - vídám pořád víc a víc aut Hyunday na silnicích než Evropských značek mimo "německý" Škody. Asi se přestěhuju do Ameriky, tam to Trump aspoň sankcema a Clama udrží proti Asii. Je to sice pacient, ale brání vlastní zemi zuby nechty i když se nám to může zdát přehnaný - jako ploty, obchodní válka s Čínou, ale dle mého je to prostě vlastenectví ať už se to někomu nelíbí. V Evropě chybí to vlastenectví... a myšlení na zadní kolečka. Viz milka a spol., dále nařízení EU o přerozdělování, dále EU dá vlastní členy k soudu za "neposlouchání" apod. Směšný volby do EU - stejně si bude vládnout Německo - proto chce VB pryč z EU, protože je to Bruselská pakáž.
nejlepší kamarádi: HSC Schaublin, chat GPT 3.5
A jednou a možná brzy se dočkáme, že se i "německá" škoda bude dovážet z Indie.
By se člověk podivil co všechno náš premiér stihne v cizině a přitom nestíhá v ČR...
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/ba ... f6b220ee8/
A zajímavá je tato pasáž:
V další fázi projektu bude Škoda prověřovat možnosti exportu vozů vyráběných v Indii.
By se člověk podivil co všechno náš premiér stihne v cizině a přitom nestíhá v ČR...
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/ba ... f6b220ee8/
A zajímavá je tato pasáž:
V další fázi projektu bude Škoda prověřovat možnosti exportu vozů vyráběných v Indii.
nejlepší kamarádi: HSC Schaublin, chat GPT 3.5
Takhle se to dělá v "chytrých" zemích co mají možná budoucnost EU budoucnost prostě nemá...
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/tr ... 47ab5f122/
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/tr ... 47ab5f122/
nejlepší kamarádi: HSC Schaublin, chat GPT 3.5
jestli ono to nebude tim, ze v asii vcetne japonska, nemaji ekoteroristy a tak vi, ze co2 je ten nejmensi problem, proto tam take jezdi minimum naftaku
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
V kazdem pripade to zaplati jeho volici, coz se ne kazdemu bude libit.martasg1 píše: ↑3. 6. 2019, 2:39 Takhle se to dělá v "chytrých" zemích co mají možná budoucnost EU budoucnost prostě nemá...
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/tr ... 47ab5f122/
Nas problem je, ze my narozdil od USA z Afriky prakticky nic nedovazime a i na to malo uz vetsinou pomerne vysoka cla uvalena jsou, takze zmineny postup fungovat nebude.
K tomu CO2. Ono kdyz ekologisti uvedou, ze se obsah CO2 v atmosfere za poslednich sto let zvysil o 20%, vypada to celkem hrozive, ale kdyz se podivate na to kolik ho v atmosfere skutecne je, zjistite ze se zvysil z 0,03% na 0,04% a to pak vubec neni tak jiste, jestli to ma na neco vliv, nebo je to jen nove nabozenstvi. Napriklad i plynu jako argon je v atmosfere cca 20x vic nez CO2.
Celý problém s CO2 je shrnut v tabulce dole.
270 → 280 ppm: ~5000 let
280 → 290: ~100
290 → 300: ~40
300 → 310: ~30
310 → 320: ~23
320 → 330: 12
330 → 340: 8
340 → 350: 6
350 → 360: 7
360 → 370: 6
370 → 380: 5
380 → 390: 5
390 → 400: 5
400 → 410: 4
410 → 415.7: 2
270 → 280 ppm: ~5000 let
280 → 290: ~100
290 → 300: ~40
300 → 310: ~30
310 → 320: ~23
320 → 330: 12
330 → 340: 8
340 → 350: 6
350 → 360: 7
360 → 370: 6
370 → 380: 5
380 → 390: 5
390 → 400: 5
400 → 410: 4
410 → 415.7: 2
MAS FU2A, TOS SM16A
Kdyz k tomu uvedomis, ze cinnosti cloveka je vypousteno jen cca 10% z celkoveho objemu CO2 (zbytek ma na svedomi priroda) a z toho na osobni dopravu pripada jen 1-2%, pak je opravdu tezke pochopit, ze ten obrovsky humbuk kolem snizivani CO2 u osobnich aut ma nejaky racionalni zaklad.
Pokud jsou ty cisla spravne (cerpal jsem z internetu), tak tim slavnym snizenim emisi osobaku o 30% (nebo kolik to chteji) se snizi celkovy objem vypousteneho CO2 do atmosfery jen o 0,03%. Ve skutecnosti to bude jeste mnohem min, protoze elektrina pro elektromobily se vyrabi z velke casti spalovanim uhli a plynu. Ze tim necemu pomohou, mohou verit opravdu jen hodne poblouzneni ekoverici.
Pokud jsou ty cisla spravne (cerpal jsem z internetu), tak tim slavnym snizenim emisi osobaku o 30% (nebo kolik to chteji) se snizi celkovy objem vypousteneho CO2 do atmosfery jen o 0,03%. Ve skutecnosti to bude jeste mnohem min, protoze elektrina pro elektromobily se vyrabi z velke casti spalovanim uhli a plynu. Ze tim necemu pomohou, mohou verit opravdu jen hodne poblouzneni ekoverici.