Horizontka TOS H63
Vůbec se netočí deska ani vřeteno? tyče ve sloupu stojí?
Na roztočení vřetene/desky nemá vliv žádná páka, jen nařazení kolem vpravo nahoře. Páky jsou na posuvy. Těma se nakopne šroub ve sloupu/ saně v LD a posuv vřetene.
Ani z toho nejdou zlozvuky?
WH80 je větší ségra od WH63. H63A je dědek, a H63 je pradědek. Je to novější mašina, ale pořád je to vyvrtávačka. Vyvrtávačky se dělí na nový a vyšustlý, a nic mezi tím není. Některý jsou umytý. V detailech se liší. A všechno je větší a těžší.
Na roztočení vřetene/desky nemá vliv žádná páka, jen nařazení kolem vpravo nahoře. Páky jsou na posuvy. Těma se nakopne šroub ve sloupu/ saně v LD a posuv vřetene.
Ani z toho nejdou zlozvuky?
WH80 je větší ségra od WH63. H63A je dědek, a H63 je pradědek. Je to novější mašina, ale pořád je to vyvrtávačka. Vyvrtávačky se dělí na nový a vyšustlý, a nic mezi tím není. Některý jsou umytý. V detailech se liší. A všechno je větší a těžší.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Se nedivím, že mu nefunguje translátor , když si přečtu tvůj příspěvek Tazatel je dle profilu inostráněc.DwPetr píše: ↑3. 3. 2019, 11:42 Vůbec se netočí deska ani vřeteno? tyče ve sloupu stojí?
Na roztočení vřetene/desky nemá vliv žádná páka, jen nařazení kolem vpravo nahoře. Páky jsou na posuvy. Těma se nakopne šroub ve sloupu/ saně v LD a posuv vřetene.
Ani z toho nejdou zlozvuky?
WH80 je větší ségra od WH63. H63A je dědek, a H63 je pradědek. Je to novější mašina, ale pořád je to vyvrtávačka. Vyvrtávačky se dělí na nový a vyšustlý, a nic mezi tím není. Některý jsou umytý. V detailech se liší. A všechno je větší a těžší.
Vím co to je, ale než se rozhodnu jestli ti to řeknu, tak se zeptám, ty jsi překupník (obchodník se stroji)? Protože když vidím jak se k tomu stroji chováš, tak bych blil, sorry.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Nie som obchodník, robím stroje na rezanie dreva, tu je dôkaz
https://www.youtube.com/watch?v=SvjxIoGJJsY
Toto je najmenší a najjednoduchší model.
https://www.youtube.com/watch?v=SvjxIoGJJsY
Toto je najmenší a najjednoduchší model.
No dobře, jinak bych se na to vysral hned, a na rovinu, ani teď se mi do toho nechce, ale udělám to pro ten stroj.
1) ta vyvrtávačka, i když je velká, je pořád jemnej stroj, a tak se k němu musíš chovat. To že nejde je důsledek toho, jak se k ní lidi chovali, a tobě nebude fungovat taky, jestli se v tomto radikálně nezměníš. To si nedělám srandu, protože jsem ji měl rozebranou a vim co se děje, když s tím tak vergluješ.
2) H63A má přetěžovací spojku za motorem. H63 ji nemá za motorem, ale ve předu vřeteníku, proto ten rozdíl dvě blokace spojek u H63 a jedna u H63A. Kdybys měl H63, tak ti první spojka vystaví. Protože máš H63A, tak ji máš v té zadní části. Takže sundej motor a uvidíš, co se na tebe vysype.
3) to jak popoženeš to soukolí a rozjede se ti vřeteno, a pak jak rveš za tu páku dolů, to je rychloposuv, a ten mašinu zatěžuje, a proto ti to zastaví. Mašina se má zapínat a páka posuvů má bejt vypnutá, ne nahoře, a už vůbec ne dole na rychloposuvu, ale vprostřed. A tím jak s níš škubeš si akorát ulámeš přítlačný prsty spojky.
4) ta druhá páka pod kolem, jak za ni rveš jak tatar, je páka zapínání posuvu vřetena, gratuluju. ono to funguje, ale musí se pootáčet u toho kolem, s přeřazovačem kola v poloze 1.
5)tou třetí pákou, kterou jsi tam takhle zamrdl, to je volba posuvů. k tomu ti gratuluju 2x protože zrovna tady se to hrubě fakt nehodí, jsou tam tenký kola.
6) tou čtvrtou pákou jak tam ramluješ, tou se přepíná chod vřeteno/lícní deska, jen si to tam za chodu rvi.
Je mi té vyvrtávačky líto. Nezasloužíš si takový stroj, dorazíš ho, stejně jako jakoukoliv jinou vyvrtávačku. V kontrastu s tím nechápu, když stavíš stroje jiné
1) ta vyvrtávačka, i když je velká, je pořád jemnej stroj, a tak se k němu musíš chovat. To že nejde je důsledek toho, jak se k ní lidi chovali, a tobě nebude fungovat taky, jestli se v tomto radikálně nezměníš. To si nedělám srandu, protože jsem ji měl rozebranou a vim co se děje, když s tím tak vergluješ.
2) H63A má přetěžovací spojku za motorem. H63 ji nemá za motorem, ale ve předu vřeteníku, proto ten rozdíl dvě blokace spojek u H63 a jedna u H63A. Kdybys měl H63, tak ti první spojka vystaví. Protože máš H63A, tak ji máš v té zadní části. Takže sundej motor a uvidíš, co se na tebe vysype.
3) to jak popoženeš to soukolí a rozjede se ti vřeteno, a pak jak rveš za tu páku dolů, to je rychloposuv, a ten mašinu zatěžuje, a proto ti to zastaví. Mašina se má zapínat a páka posuvů má bejt vypnutá, ne nahoře, a už vůbec ne dole na rychloposuvu, ale vprostřed. A tím jak s níš škubeš si akorát ulámeš přítlačný prsty spojky.
4) ta druhá páka pod kolem, jak za ni rveš jak tatar, je páka zapínání posuvu vřetena, gratuluju. ono to funguje, ale musí se pootáčet u toho kolem, s přeřazovačem kola v poloze 1.
5)tou třetí pákou, kterou jsi tam takhle zamrdl, to je volba posuvů. k tomu ti gratuluju 2x protože zrovna tady se to hrubě fakt nehodí, jsou tam tenký kola.
6) tou čtvrtou pákou jak tam ramluješ, tou se přepíná chod vřeteno/lícní deska, jen si to tam za chodu rvi.
Je mi té vyvrtávačky líto. Nezasloužíš si takový stroj, dorazíš ho, stejně jako jakoukoliv jinou vyvrtávačku. V kontrastu s tím nechápu, když stavíš stroje jiné
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Fungovalo by to i pomale, a ty další páky na to nemají vliv. Jen se takhle lámou ty tenký litinový přesouvače, nebo štípou zuby. Stačilo by se sundaným deklem v klidu zatáhnout páku dolů na rychloposuv. Víc není potřeba. Hned je vidět, že hlavní kola se zastaví při běžícím motoru. Ty kola jsou primární, u H63 se točí natvrdo, protože jsou ještě před přetěžovací spojkou. Je tam špatná ta 1 přetěžovací spojka. Je potřeba to rozdělat a zjistit proč. A opravit. Ale ne JZD stylem - vykuchat ji a spojit motor natvrdo - došlo by při přetížení k destrukci kol.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Musím čakať na predajcu až do nedele, aby prišiel a uvidí problém, má dva ďalšie a jeden wh 80, možno ho nahradím správnym.ak nepoznám sťažnosť, budem musieť otvoriť dvere a podrobne ju zrekonštruovať. Existujú ešte časti, ktoré je možné zakúpiť?
Díly už ne, všechno se musí vyrobit individuálně. Příslušenství také ne, pokud nejde se strojem, tak zvlášť se nic sehnat nedá. Bavíme se o H63 a H63A.
Řada WH je novější, tam muže být situace jiná, ale ceny budou vysoké.
Řada WH je novější, tam muže být situace jiná, ale ceny budou vysoké.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B