No to uz me taky napadlo. Jestli jsem vidlicku neohnul jak jsem se tu horni osu snazil dostat ven. Ale myslim ze vidlicka je litinova, nevim jestli by sla tak lehce ohnout. Asi budu muset do te prevodovky vlezt :/ ale uz jsem koukal, ze se bude vyndavat pekne blbe. Pujde ten dekl ven asi spolecne s dvema spodnima osama
Klimbíkův Strigon MF250
Youtube - "klimbíkova bastlírna"
Mrzí mě že jsem tu hydraulickou brusku na díry poslal do litinového nebe ,měl bys tak 200 dílů co dělat
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
no skoro by asi bylo vhodné si něco naštudoval o korekcích ozubení
ta nová (pokud jsou to ta univerzální běžně prodávaná) kola tam na 99% nebudou pasovat, přestože mají stejný modul a počet zubů
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
ja to chapu, ale nekdo mi zase psal ze je to zbytecne zuslechtovat (zakalit), ze to vydrzi i tak hodne. A jelikoz nevim kde a kdo by mi to zakalil (zuslechtil:)), tak se snazim zjistit, jestli by to teda v klidu slo nechat i nezakalene (nezuslechtene:))
Youtube - "klimbíkova bastlírna"
Tyhle ozubená kola, které se dnes dají celkem levně pořídit jsou jen polotovary, které si upravíš jak potřebuješ, necháš zušlechtit a použiješ.
Testone má samozřejmě pravdu s korekcí ozubení a kolo nemusí zaručeně pasovat, ale tím se netrap, protože dokud ho tam fyzicky nestrčíš, tak to stejně nepoznáš.
Ten kdo ti napsal, že tam kolo bez zušlechtění vydrží má pravdu, otázkou ale není jestli vydrží, ale jak dlouho vydrží. Můžeš ho taky vyrobit z hliníku a nebo silonu. Taky tam vydrží třeba dvě minuty, možná tři kdo ví
Tím chci říct, že vím co je to za pakárnu tohle rozebrat a já bych na tom moc nešetři a udělal to tak, jak to má být.
Testone má samozřejmě pravdu s korekcí ozubení a kolo nemusí zaručeně pasovat, ale tím se netrap, protože dokud ho tam fyzicky nestrčíš, tak to stejně nepoznáš.
Ten kdo ti napsal, že tam kolo bez zušlechtění vydrží má pravdu, otázkou ale není jestli vydrží, ale jak dlouho vydrží. Můžeš ho taky vyrobit z hliníku a nebo silonu. Taky tam vydrží třeba dvě minuty, možná tři kdo ví
Tím chci říct, že vím co je to za pakárnu tohle rozebrat a já bych na tom moc nešetři a udělal to tak, jak to má být.
Strigon ME-250, SV18RA, Mikromat SFW200/600, L-TEC Ductling II