Klimbíkův Strigon MF250

fotky našich strojů, aneb co máme doma
Odpovědět
Uživatelský avatar
Klimbik
Příspěvky: 664
Registrován: 11. 12. 2018, 10:18

5. 9. 2020, 6:36

Carl_FM píše: 5. 9. 2020, 6:00 A neohnul jsi ji? Nebo je problém v kulise, špatná aretace polohy?
No to uz me taky napadlo. Jestli jsem vidlicku neohnul jak jsem se tu horni osu snazil dostat ven. Ale myslim ze vidlicka je litinova, nevim jestli by sla tak lehce ohnout. Asi budu muset do te prevodovky vlezt :/ ale uz jsem koukal, ze se bude vyndavat pekne blbe. Pujde ten dekl ven asi spolecne s dvema spodnima osama
Youtube - "klimbíkova bastlírna" :twisted:
Uživatelský avatar
Klimbik
Příspěvky: 664
Registrován: 11. 12. 2018, 10:18

4. 10. 2020, 3:19

další díl:

Obrázek
Youtube - "klimbíkova bastlírna" :twisted:
Uživatelský avatar
Klimbik
Příspěvky: 664
Registrován: 11. 12. 2018, 10:18

7. 10. 2020, 7:56

tak další, teď už 24. díl renovace frézky!

Obrázek
Youtube - "klimbíkova bastlírna" :twisted:
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

7. 10. 2020, 8:43

Mrzí mě že jsem tu hydraulickou brusku na díry poslal do litinového nebe ,měl bys tak 200 dílů co dělat :wink: :lol:
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
Klimbik
Příspěvky: 664
Registrován: 11. 12. 2018, 10:18

7. 10. 2020, 8:53

boze muj, ani nevim k cemu takovy stroj je :)
Youtube - "klimbíkova bastlírna" :twisted:
Uživatelský avatar
Klimbik
Příspěvky: 664
Registrován: 11. 12. 2018, 10:18

25. 10. 2020, 11:43

a dalsi dil, tentokrat hlavne tmeleni a brouseni:

Obrázek
Youtube - "klimbíkova bastlírna" :twisted:
Uživatelský avatar
Klimbik
Příspěvky: 664
Registrován: 11. 12. 2018, 10:18

31. 10. 2020, 11:10

poradte prosim, jestli nova ozubena kola do prevodovky vretena (jsou dve 43Z a 24Z) co prijdou, mam nechat zakalit zuby, nebo je to zbytecne. material bude C45. diky!
Youtube - "klimbíkova bastlírna" :twisted:
novic
Příspěvky: 1835
Registrován: 19. 10. 2014, 10:30

1. 11. 2020, 7:14

Rozoberal som dva stroje a ani v jednom neboli kalene ozubenia. Na sv 18ra je tuším zakalene len v lyre jeden pár.
Cash Rules Everything Around Me
C.R.E.A.M
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7209
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

1. 11. 2020, 7:30

Klimbik píše: 31. 10. 2020, 11:10 poradte prosim, jestli nova ozubena kola do prevodovky vretena (jsou dve 43Z a 24Z) co prijdou, mam nechat zakalit zuby, nebo je to zbytecne. material bude C45. diky!
no skoro by asi bylo vhodné si něco naštudoval o korekcích ozubení
ta nová (pokud jsou to ta univerzální běžně prodávaná) kola tam na 99% nebudou pasovat, přestože mají stejný modul a počet zubů
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
atlan
Příspěvky: 3345
Registrován: 7. 2. 2011, 9:12

1. 11. 2020, 7:32

To dobrusi flexou a bude :D
Uživatelský avatar
Klimbik
Příspěvky: 664
Registrován: 11. 12. 2018, 10:18

1. 11. 2020, 8:39

Novic: tady asi jsou kalene, podle te barvy na obrazku
6D6512C9-2957-476D-8F8B-95B31E1CDBB3.jpeg
Testone: nestras, ja doufam ze budou.
Youtube - "klimbíkova bastlírna" :twisted:
Uživatelský avatar
pafik
Příspěvky: 2688
Registrován: 10. 2. 2013, 5:07
Bydliště: Praha 4

1. 11. 2020, 11:19

C45 (12050) je ocel, určená k zušlechťování. To se zuby na kole zakalí a pak se popustí na určenou tvrdost. A celý ten proces se jmenuje zušlechtění.
Už jsem ti to někde psal.
Uživatelský avatar
Klimbik
Příspěvky: 664
Registrován: 11. 12. 2018, 10:18

1. 11. 2020, 12:05

ja to chapu, ale nekdo mi zase psal ze je to zbytecne zuslechtovat (zakalit), ze to vydrzi i tak hodne. A jelikoz nevim kde a kdo by mi to zakalil (zuslechtil:)), tak se snazim zjistit, jestli by to teda v klidu slo nechat i nezakalene (nezuslechtene:))
Youtube - "klimbíkova bastlírna" :twisted:
xener
Příspěvky: 853
Registrován: 2. 3. 2019, 12:48

1. 11. 2020, 12:20

to si akoze nechas ujist takuto prilezitost? kupis horak, zakalujes, tocis dalsie naucne videa a posuvas ludstvo stale vyssie a vyssie :D
Petr68
Příspěvky: 878
Registrován: 3. 12. 2015, 9:38
Bydliště: Karlovy vary

1. 11. 2020, 2:50

Tyhle ozubená kola, které se dnes dají celkem levně pořídit jsou jen polotovary, které si upravíš jak potřebuješ, necháš zušlechtit a použiješ.
Testone má samozřejmě pravdu s korekcí ozubení a kolo nemusí zaručeně pasovat, ale tím se netrap, protože dokud ho tam fyzicky nestrčíš, tak to stejně nepoznáš.
Ten kdo ti napsal, že tam kolo bez zušlechtění vydrží má pravdu, otázkou ale není jestli vydrží, ale jak dlouho vydrží. Můžeš ho taky vyrobit z hliníku a nebo silonu. Taky tam vydrží třeba dvě minuty, možná tři kdo ví :lol:
Tím chci říct, že vím co je to za pakárnu tohle rozebrat a já bych na tom moc nešetři a udělal to tak, jak to má být. :wink:
Strigon ME-250, SV18RA, Mikromat SFW200/600, L-TEC Ductling II
Odpovědět

Zpět na „naše mašinky“