Mrosconi No.1
nemám optiku na koncáky..koncáky mám mechanické.....a tohle téma není o mém stroji...tak nemá cenu to řešit...každej používá to svoje
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
- Mrosconi
- Příspěvky: 1978
- Registrován: 22. 2. 2015, 6:30
- Bydliště: Netřebská 47, Praha 6 Ruzyně
- Kontaktovat uživatele:
OK, kanálky a větší díry udělat můžu, ale stejně si myslím, že budu mazat jen tukem. Doposud s tím nebyl problém a výrobce nemá jasný názor, že je to jediné správné řešení, takže každého věc. Když si hold někdo vybere centrální mazání, bude to na to připraveno.
Taktéž si myslím, že raz za měsíc povolit dva šroubky a vyčistit sajrajt z pod krytů by nemusel být velký problém. Jde o to, aby to neplavalo v emulzi. Takže kanálky budou.
Taktéž si myslím, že raz za měsíc povolit dva šroubky a vyčistit sajrajt z pod krytů by nemusel být velký problém. Jde o to, aby to neplavalo v emulzi. Takže kanálky budou.
Tak to chci vidět čím tam ten tuk budeš tlačit, protože ty tlaky co to potřebuje nejsou ani 2x, ani 3x, ani 4x tolik co pro ten olej...Mrosconi píše: ↑12. 5. 2021, 7:45 OK, kanálky a větší díry udělat můžu, ale stejně si myslím, že budu mazat jen tukem. Doposud s tím nebyl problém a výrobce nemá jasný názor, že je to jediné správné řešení, takže každého věc. Když si hold někdo vybere centrální mazání, bude to na to připraveno.
Taktéž si myslím, že raz za měsíc povolit dva šroubky a vyčistit sajrajt z pod krytů by nemusel být velký problém. Jde o to, aby to neplavalo v emulzi. Takže kanálky budou.
Ale když se ti to povede tak hej... Ale bude na pořádnej příplatek bych řekl
BF30 přestavěná, Optimum F100 přestavěná
Kamodel.cz
Mach4
Kamodel.cz
Mach4
- Mrosconi
- Příspěvky: 1978
- Registrován: 22. 2. 2015, 6:30
- Bydliště: Netřebská 47, Praha 6 Ruzyně
- Kontaktovat uživatele:
Luky, já nechci centrál s tukem. Já nechci centrál vůbec. Chci ty kapsy na vozíky. Dle instrukcí producenta jak TBI tak Hiwin je to běžná záležitost.
Pokud někdo bude chtít centrál instalovat, tak na to bude mašina připravena, ale já to dělat nebudu. Tuk bych nikdy u centrálu nepoužil. Nevidím důvod:)
Pokud někdo bude chtít centrál instalovat, tak na to bude mašina připravena, ale já to dělat nebudu. Tuk bych nikdy u centrálu nepoužil. Nevidím důvod:)
dostat se na všechny šrouby a vozejky při full zakrytování...no nezávidim ti tu rozborku, to je degradace a zpátečka do hobby sféry...a šmrdlání 1 za měsíc....já myslel že na tom chceš pak něco vyrábět....ale když tě baví 10 procent frézovaní a 90 procent času udržba...tak pak je vše ok....a píšeš že mašina na to bude připravená....vždyt to nebude vyzkoušené zda to funguje.....tak nemůžeš tvrdit že na centrál je to připravené....tam je třeba počítat s místem na rozvody...upravené krytování....držáky hadiček......celej stroj na to musí bejt vyrobenej...dodělat to potom je nesmyslMrosconi píše: ↑12. 5. 2021, 8:43 Luky, já nechci centrál s tukem. Já nechci centrál vůbec. Chci ty kapsy na vozíky. Dle instrukcí producenta jak TBI tak Hiwin je to běžná záležitost.
Pokud někdo bude chtít centrál instalovat, tak na to bude mašina připravena, ale já to dělat nebudu. Tuk bych nikdy u centrálu nepoužil. Nevidím důvod:)
já myslím že žádosti o rady tady postrádaj smysl....ty si to stejně uděláš podle sebe já ti tu jen píšu poznatky na které sem já při stavbě přišel ale asi je třeba aby sis tím procesem prošel.......proto se tu na nic neptám, jdu to udělat....a když to nefunguje tak to předělám....tomu se říká vývoj....a ten ve Fusionu bez praxe stejně neuděláš
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
Ti ,,hlupáci" co navrhovali třeba MCV mažou taky vazelínou a to tak že ke každýmu vozejku ,ložisku i matici připojili 4/2mm(venek díra) plastovou trubku a všechny vyvedli na jedno centrální místo kde dali panel maznic tak že až se v systému objeví hláška namažte stroj vezmeš mazací lis a do každé maznice natlačíš dva zdvihy páky a smázneš hlášku ze systému .Jednoduché a levné.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mrosconi
- Příspěvky: 1978
- Registrován: 22. 2. 2015, 6:30
- Bydliště: Netřebská 47, Praha 6 Ruzyně
- Kontaktovat uživatele:
Fany, nepochopil jsi mně. Místa pro rozvody jsou. Všechny maznice jsou přístupné bez nějakého rozebírání. Tam, kde není přímý přístup, je vyvedená maznice. Takže nemáš pravdu. Nejdu hlavou proti zdi, jak rádi říkáte. Proto říkám, že když někdo bude chtít, tak jen rozvede hadičky, které připevní do předem připravených míst.
Ano, na zkoušku si to udělám samozřejmě taky. Jen říkám, že s tím primárně nepočítám. Spíše jsem chtěl řešit ty kapsy, které se v průměru jednou ročně vymění. A jednou za rok snad každý může mašinu vyčistit. Sundání všech krytů v mém případě je otázka povolit 12 šroubů M8 (dobře přístupných), takže si nemyslím, že je to nějaký opruz.
Spíš by jste se mohli začít bavit na téma mazání olejem nebo tukem. Kdy se co vyplatí a zda výrobci kecají, že mazat tukem není problém.
Díky
Ano, na zkoušku si to udělám samozřejmě taky. Jen říkám, že s tím primárně nepočítám. Spíše jsem chtěl řešit ty kapsy, které se v průměru jednou ročně vymění. A jednou za rok snad každý může mašinu vyčistit. Sundání všech krytů v mém případě je otázka povolit 12 šroubů M8 (dobře přístupných), takže si nemyslím, že je to nějaký opruz.
Spíš by jste se mohli začít bavit na téma mazání olejem nebo tukem. Kdy se co vyplatí a zda výrobci kecají, že mazat tukem není problém.
Díky
já se tuku nebráním při mejch 11m ale už sem udělal olej a funguje....klidně bych přístě udělal co píše Fmodel...a mazal si každé místo zvlášt...ale určitě bych nedělal mazání závislé na rozebrání celého stroje...to sorryMrosconi píše: ↑12. 5. 2021, 10:38 Fany, nepochopil jsi mně. Místa pro rozvody jsou. Všechny maznice jsou přístupné bez nějakého rozebírání. Tam, kde není přímý přístup, je vyvedená maznice. Takže nemáš pravdu. Nejdu hlavou proti zdi, jak rádi říkáte. Proto říkám, že když někdo bude chtít, tak jen rozvede hadičky, které připevní do předem připravených míst.
Ano, na zkoušku si to udělám samozřejmě taky. Jen říkám, že s tím primárně nepočítám. Spíše jsem chtěl řešit ty kapsy, které se v průměru jednou ročně vymění. A jednou za rok snad každý může mašinu vyčistit. Sundání všech krytů v mém případě je otázka povolit 12 šroubů M8 (dobře přístupných), takže si nemyslím, že je to nějaký opruz.
Spíš by jste se mohli začít bavit na téma mazání olejem nebo tukem. Kdy se co vyplatí a zda výrobci kecají, že mazat tukem není problém.
Díky
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
no naposled sem tu viděl že máš mašinu rovnější než produkční stroje....Mariane....nemáš...mužu tě ujistit že ne nesmíš to s těma desetinejma místama tak přehánět
neber to jako nějaký výsměch...jen stojím nohama na zemi a vím co se dá a nedá udělat v garáži bez vybavení
Masso, stroje všemožný, autoservis, amatérské závody Nissan GTR
- Mrosconi
- Příspěvky: 1978
- Registrován: 22. 2. 2015, 6:30
- Bydliště: Netřebská 47, Praha 6 Ruzyně
- Kontaktovat uživatele:
Modrosi, možná by ses divil co se dá udělat. Hlavně tím nekonvenčním přístupem. Ale to je jiná. Nebudu se hádat. Já vím co jsem postavil a co dokážu a vím co jsem viděl. Desetinou čárku rovněž poznám a jednotky si prozatím nepletu.
Jak jsem říkal, maznice jsou vyvedeny na přístupné místa. Není třeba sundávat kryty. Nejsem zas takový debil jak si myslíte:) Jen to není na centrálním panelu a nemá to počítadlo hodin. Není to ale centrální rozvod. Druhá varianta jsou ty mazací kapsy. Prostě každý kdo bude chtít si vybere dle vlastní potřeby.
Bavili jsme se spíše o tom "odpadu", tedy co proteče měchy, kryty, roletami... A ten odlučovač. Prostě mi příjde, že pokud mašina nepojede 24h denně, není třeba řešit centrál. Když by byl, je tady ta možnost a moje základna je pro to připravená. Toť vše.
Jak jsem říkal, maznice jsou vyvedeny na přístupné místa. Není třeba sundávat kryty. Nejsem zas takový debil jak si myslíte:) Jen to není na centrálním panelu a nemá to počítadlo hodin. Není to ale centrální rozvod. Druhá varianta jsou ty mazací kapsy. Prostě každý kdo bude chtít si vybere dle vlastní potřeby.
Bavili jsme se spíše o tom "odpadu", tedy co proteče měchy, kryty, roletami... A ten odlučovač. Prostě mi příjde, že pokud mašina nepojede 24h denně, není třeba řešit centrál. Když by byl, je tady ta možnost a moje základna je pro to připravená. Toť vše.
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22385
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
bohuzel je to to co Mrosconimu stale rikam
zije v nejakych iluzich
sam jsem ted delal nekolik soucasti kde jedna mira byla tolerovana v mikronech a pak se to davalo na merak kde z toho byl vystup s angstromech
s hodne fajnovym vybavenim jsem byl rad ze jsem se tomu nejak priblizil na nekolkaty pokus
ale Mrosconi to dava na mnohonasobne vetsich rozmerech na materialu s vnitrnim pnutim ktery se krouti jen se na nej zle podivas....
Tady je neco spatne
zije v nejakych iluzich
sam jsem ted delal nekolik soucasti kde jedna mira byla tolerovana v mikronech a pak se to davalo na merak kde z toho byl vystup s angstromech
s hodne fajnovym vybavenim jsem byl rad ze jsem se tomu nejak priblizil na nekolkaty pokus
ale Mrosconi to dava na mnohonasobne vetsich rozmerech na materialu s vnitrnim pnutim ktery se krouti jen se na nej zle podivas....
Tady je neco spatne
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)