Jestli jsou ty válce zapojeny hned za cerpadlo, tak jediné proto aby zamezily pohybu při vypnutem stroji a přetížení šroubu ten asi jediný co drží vretenik. Po přivedení tlaku by mohli odjistit svislý pohybmilan584 píše: ↑10. 6. 2020, 6:25V té "dokumentaci" tam něco takového (že se to dá hydraulicky rozepřít - uzamknout) je namalované - akorát je to namalované nesouměrné a nějak to nemá příliš výkresovou logiku.kenybz píše: ↑10. 6. 2020, 5:41 to je teda pomsta snad to bylo za odvoz..je to jak píše milan no ten hydrouš stojí za kuchnutí a kdyby se nepodařilo ho opravit nebo se něco po... tak to nějak seskládáš a pošleš na repas.
přemýšlím nad těma válečkama kolem vřeteníku není to nějaká hydromechanická aretace? prstě to v nastavené pozici ten vřeteník zajistí třeba klínama. Válce mají malý průměr takže tam nějaké moc velké síly nebudou.
Včera jsem do toho letmo nahlédl - víc se mi studovat to nechce - to nevydržím - ta dokumentace je totiž doxxxxxá (nesrozumitelná - a to celá) stejně jako mašina.
Prostě BRH - vyhlášený boží trest. Mj. když vidím Považské, tak už před třiceti lety jsem byl okamžitě nastartovaný
Magiho výzkumný ústav
to jí musíš vysvětlit že na tom pěkně půjde brousit složení do strojku na maso
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2654
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Tak vážení přátelé, já myslím že v otázce hydromotoru máme jasno
Jeden pístek je zaseklý a nehne se, na lapovaném čele jsou vyrezlé fleky (opět způsobené tou sračkou v nádrži) přesně v místech kde to dlouho stálo a tyto způsobily opotřebení a tím pádem netěsnost bronzové rozváděcí desky. Dál nemá cenu to kuchat.
Jeden pístek je zaseklý a nehne se, na lapovaném čele jsou vyrezlé fleky (opět způsobené tou sračkou v nádrži) přesně v místech kde to dlouho stálo a tyto způsobily opotřebení a tím pádem netěsnost bronzové rozváděcí desky. Dál nemá cenu to kuchat.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
večer ti pošlu foto s rozměry, mám jeden menší poškozený na hřídeli ale pístky by mohli být ok a do V...i budu mít snad brzo cestumagi píše: ↑10. 6. 2020, 7:19 Tak vážení přátelé, já myslím že v otázce hydromotoru máme jasno
Jeden pístek je zaseklý a nehne se, na lapovaném čele jsou vyrezlé fleky (opět způsobené tou sračkou v nádrži) přesně v místech kde to dlouho stálo a tyto způsobily opotřebení a tím pádem netěsnost bronzové rozváděcí desky. Dál nemá cenu to kuchat.
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2654
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Oukej, díky mocp.mus píše: ↑11. 6. 2020, 11:10večer ti pošlu foto s rozměry, mám jeden menší poškozený na hřídeli ale pístky by mohli být ok a do V...i budu mít snad brzo cestumagi píše: ↑10. 6. 2020, 7:19 Tak vážení přátelé, já myslím že v otázce hydromotoru máme jasno
Jeden pístek je zaseklý a nehne se, na lapovaném čele jsou vyrezlé fleky (opět způsobené tou sračkou v nádrži) přesně v místech kde to dlouho stálo a tyto způsobily opotřebení a tím pádem netěsnost bronzové rozváděcí desky. Dál nemá cenu to kuchat.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.
poštamagi píše: ↑10. 6. 2020, 7:19 Tak vážení přátelé, já myslím že v otázce hydromotoru máme jasno
Jeden pístek je zaseklý a nehne se, na lapovaném čele jsou vyrezlé fleky (opět způsobené tou sračkou v nádrži) přesně v místech kde to dlouho stálo a tyto způsobily opotřebení a tím pádem netěsnost bronzové rozváděcí desky. Dál nemá cenu to kuchat.
Jinak podle mě to tak úplně tragický není (samozřejmě pokud uvolníš ten píst a pokud bude těsnit), ale jednodušší než se s tím patlat by bylo ten motor zkusit koupit někde na netu - vyrobily se jich mraky, bývaly ve všem možným i nemožným.
A mám "dobrou" zprávu - pokud se nějakému debilovi dostane do hydrauliky voda (nebo hydrol), obvykle nebývá zrezlá pouze jedna věc z soustavy.
Takže by bylo dobré zkontrolovat i to ostatní, protože podle zákana schválnosti, až to celý složíš, tak zjistíš, že nefunguje ta nejmenší kosočtvercovina, co je nejhůř přístupná a budeš to muset rozebírat znova.
Upřímnou soustrast.
- magi
- Sponzor fora
- Příspěvky: 2654
- Registrován: 16. 10. 2006, 12:40
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
V podstatě kromě té dlouhé pístnice pod stolem, už jsem měl rozebrané úplně vše a souhlas - vše je plné hnědého rezavého bordelu a styčné plochy pístků v rozvaděčích jsou zčernalé a nehezké. Jojo hydromotor je ke koupení na slovensku, cena i s poštou 105EUR. Jinak repase firma Pelikán Vrchlabí - 4500Kč bez daně, nový motor z výprodeje jedné hydrofirmy 5800 bez daně a elektro-švestka nový ze starých zásob 5600 bez daně.
Dle úpravy hnojiště poznáme hospodáře, dle výsledu voleb jakýchkoliv duševní úroveň voličů.