...co je doma to se počítá
-
- Příspěvky: 1537
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 6. 3. 2021, 12:50
Bylo to chvili trapeni ale je v garazi .
Nakonec to neni vs32 ale “jen” 20ka.
EDIT: upraveny fotky
Nechapu proč byly spatne. V mobilu v pohode, ale na foru jen jedna dobre.
Nakonec to neni vs32 ale “jen” 20ka.
EDIT: upraveny fotky
Nechapu proč byly spatne. V mobilu v pohode, ale na foru jen jedna dobre.
Naposledy upravil(a) Sajmon dne 9. 8. 2022, 7:37, celkem upraveno 1 x.
pomocí palet se dá vyřešit lecos když to nepraskne. když jsem převážel brusku 1U tak k dispozici bylo pro přepravu auto se skříní a na nakládku jen drapák. Vzal jsem asi 8 palet na předposlední paletu jsem dal plech asi 6mm silný. uvazek se dal do háku v drapáku, bruska sa zvedla a položila na paletu. Pak nacouval řidič k paletám. Mezi palety a auto další plech a šup najet paleťákem a bruska byla v autě raz dva. Akorát je potřeba počítat s tím že to auto poněkud klesne takže palety musí být níž, než je nezatížená ložná plocha.
Naposledy upravil(a) kenybz dne 9. 8. 2022, 7:42, celkem upraveno 1 x.
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Pro me to byla premiera, ale kamos byl otrilenej (aspon se tak tvaril ) a slo to celkem rychle.kenybz píše: ↑9. 8. 2022, 6:28 pomocí palet se dá vyřešit lecos když to nepraskne. když jsem převážel brusku 1U tak k dispozici bylo pro přepravu auto se skříní a na nakládku jen drapák. Vzal jsem asi 8 palet na předposlední paletu jsem dal plech asi 6mm silný. uvazek se dal do háku v drapáku, bruska sa zvedla a položila na paletu. Pak nacouval řidič k paletám. Mezi palety a auto další plech a šup najet paleťákem a bruska byla v autě raz dva. Akorát je potřeba počítat s tím že to auto poněkud klesne takže palety musí být výš než je nezatížená ložná plocha.
-
- Příspěvky: 1537
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
Takže už mám všetko za sebou. Ak niekomu nebude fungovať krokove priečne podávanie, prvá závada môže byť zlé alebo nefunkčné mazanie priecneho vedenia. Zo zadnej strany vo frejme je vedľa priecneho hydromotora malé trojpiestikove čerpadlo. To treba rozobrať a vyčistiť. Treba dať dole vežu a vyčistiť priestor pod motorom vretena a aj priestor pod zvislim vedením. Potom treba vybrať dosku priecneho vedenia a vyčistiť vedenia, kanáliky na olej, vyčistiť knôty na olej a prípadne zaskrabat nové fľaky na turcitovej strane na olej. Všetko zložiť a naliať mazací olej do nádoby s čerpadlom a pravidelne kontrolovať.jergus.balaz píše: ↑3. 8. 2022, 7:04To čo je na pikaču je mazanie priecneho vedenia. Na bruske robili bez vody a prach sa dostal práve do okruhu mazania priecneho vedenia, no a obsluha necistila nádržku oleja a nemenila olej. Zajtra sa pustím do čistenia a uvidím rozsah škôd
BalazKovo.sk
To sis dal. Já stěhoval po zahradě 1,6t CNC frézku dva dny a polévá mě hrůza, si to zopakovat. Kdybych to chtěl zase prodat.
to se mi taky zdálo že tu promu nebudu potřebovat, ale než jsem chytl po pár měsících odvahu tak se kusovky točily na promě a spm jelo jen 20ks a víc. A taky mi ta proma dělá protivřeteno, které na SPM16 chybí . Další věc je že než se SPM nastartuje (cca 3 min) mám už na promě některé součásti hotové. Hydraulické sklíčidlo taky není tak rychle seřízené na jiný průměr jako na klasickém sklíčidlu (pár otáček kličkou), než se nahodí nože atd, atd.... podtrženo sečteno, oba soustruhy se u mě nezastaví
Meki, tá kladka s lanom je bomba Akurát bych sa bál sťahovať sústruh s takou malou podstavou, bál bych sa že ho prevrátim Gildemeister má riadnu základňu dole, ale pri SU50 v mojom teréne na dvore to bol porod. A ešte som ten Gildemeister ťahal 15 metrov po 1" vodovodných trubkách s hupcukom uviazaným o fábiu u predávajúceho, chvilami som neťahal sústruh, ale auto dozadu