Říká se, že vteřina je když se řekne "jednadvacet" takle kolize byla opravdu jen "je" - toť časové hodnota toho I-max.
Taky mě zaraží, v blbým formuláři na E-shopu mě to jebe, že namám vyplněnu PSČ a konfigurace TC2 mě neupozorní, jestli jsem si jist, zvoleným nastavením nebo tak něco..varování..
Na druhou stranu, dokumentace je opravdu celkem rozsáhlá, ale nevěnuje se moc praxi.. Jakože by bylo třeba psáno jak konfigurovat jednotlivé režimy. Spíš popisuje, že he možno řídit tak a onak, ale už se v ořezaném tutorialu nedozvim, všechny závislosti..
Toť zatím vše, chce to opravdu dále studovat.
Dneska jsem rozebral servo, sice bude do budoucna ořech napolohovat resolver a jeho cívku, ale vnitřní poškození žádné, troufnu si říct, že ten spropadenej Beckhoff, co si řekne za diagnostiku závad motoru 300€ to konstrukčně má vychytaný, protože při axiálním tlaku na rotor, selžou nejslabší články konstrukce a těmi jsou "ouška" zadního obalu a prakticky rotor jen povyjede. Uchycení zadního ložiskového štiítu je opravdu velmi subtilní, a to bylo moje štěstí. Nevím, jak bude motor fungovat po zapojení, bál jsem se rozbitého resolveru, nebo ohnutého hřidele rotoru, ale troufnu si řict, že by s tím nemělo nic být. Čas ukáže.
Brzy se vrhnu na to pravítko, nechápu, proč mu vadil zdvih jeřábem, vůbec jsem ho nerozpojoval, při uvázání nedošlo k jakémukoliv kontaktu, stroj neměl žádné otřesy při manipulaci, nechápu...
Kabel jsem taky měnil a driver si s jiným pravítkem rozumí.. Sklo není prasklé, skener se zdá být vizuálně v pořádku. Jedině proměřit..