Odvrtat závit vozíku HGW20CC ?
Vozík jde úplně bez problémů vrtat kobaltovým vrtákem. Minuý rok, když jsem dodělával svou frézku, tak jsem byl pr ránu nějakej silnej a strhnul jsem závit pod vozíkem. Nahradil jsem tedy M5 M6_kou a vozík vrtnul průměrem 6,2 a nebyl problém. Akorát to zahloubení na hlavičku imbusu jsem musek udělat taky vrtákem, HSS záhlubník nechtěl a nakonec jsem tedy na soustruhu upravil dosedací plochu šroubu.
Mě se nejvíc líbí tento nápad (přijde mi, že zapadl úplně bez odezvy..?):
T.
Vozíky bych se osobně snažil zachovat v původním stavu, můžeš je chtít měnit, prodat, atd. Jestli modifikovat nějakou standardizovanou věc, tak tu nejobyčejnější.prochaska píše:Šrouby pod hlavou osoustruž. Skrz díry ve vozíkách je prošroubuješ, ale pak se budou v tom vozíku volně protáčet a zašroubuješ je do stroje.
T.
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
myšlenka dobrá , ale on už má závity M6 a ve vozíku je M5Thomeeque píše:Mě se nejvíc líbí tento nápad (přijde mi, že zapadl úplně bez odezvy..?):
Vozíky bych se osobně snažil zachovat v původním stavu, můžeš je chtít měnit, prodat, atd. Jestli modifikovat nějakou standardizovanou věc, tak tu nejobyčejnější.prochaska píše:Šrouby pod hlavou osoustruž. Skrz díry ve vozíkách je prošroubuješ, ale pak se budou v tom vozíku volně protáčet a zašroubuješ je do stroje.
T.
Větší vrtačku mám je to sice bez strojního posuvu, ale tuhá je snad dost, navíc dolu posuv můžu jet kolečkem (frézka Proma).
Vrták který přijde snad zítra vypadá konstrukcí jako ty do betonu, akorát že je jinak nabroušený měl tedy myslím by něco vydržet.
Odsoustružit závit pod hlavou šroubu je sice nejjednoduší, ale ze zkušenosti jsem to zavrhl.
Kdykoliv v životě jsem se setkal nebo jsem i sám vytvořil takový spoj tak jsem se při demontáži vždycky dost potrápil.
Vyšroubovat jeden takový šroub je pro mě problém, dva šrouby jsou 20 problémů a čtyři šrouby jsou nad moje psycho-motorické schopnosti.
Demontáž vozíku bych tak mohl ukončit vrtačkou, flexou a kladivem
Vrták který přijde snad zítra vypadá konstrukcí jako ty do betonu, akorát že je jinak nabroušený měl tedy myslím by něco vydržet.
Odsoustružit závit pod hlavou šroubu je sice nejjednoduší, ale ze zkušenosti jsem to zavrhl.
Kdykoliv v životě jsem se setkal nebo jsem i sám vytvořil takový spoj tak jsem se při demontáži vždycky dost potrápil.
Vyšroubovat jeden takový šroub je pro mě problém, dva šrouby jsou 20 problémů a čtyři šrouby jsou nad moje psycho-motorické schopnosti.
Demontáž vozíku bych tak mohl ukončit vrtačkou, flexou a kladivem
.
ty delas, jak bys menil voziky kazdy mesic, az budes zprovoznovat elektriku a rizeni, tak si radeji rezervuj flek v bohnicich
zajímalo by mě jestli dřív Lify odvrtá šroub ve svěráku nebo tady závit na vozíku.. oba případy se řeší podobně dlouho a s podobným počtem příspěvků.. což takhle založit sázkovou kancelář?
mohlo by to vydělat na chod fóra.. třeba že někdo flexou opraví lože, že postaví frézku za 10000 a podobné perly..
mohlo by to vydělat na chod fóra.. třeba že někdo flexou opraví lože, že postaví frézku za 10000 a podobné perly..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Tak abych nahlásil nějaký výsledek.
Vidiovým vrtákem z odkazu lze do vozíku vrtat vcelku dobře, bez viditelného otupení, nebo poškození vrtáku.
Vrtal jsem bez chlazení a dělalo to dojem jako když bych vrtal do litiny - sypaly se z toho jen krátké piliny.
Po několika úspěšných průchodech skrz závit jsem se nechal unést a trochu víc zatlačil a konec vrtáku se celý v tichosti ukroutil.
Vidiovým vrtákem z odkazu lze do vozíku vrtat vcelku dobře, bez viditelného otupení, nebo poškození vrtáku.
Vrtal jsem bez chlazení a dělalo to dojem jako když bych vrtal do litiny - sypaly se z toho jen krátké piliny.
Po několika úspěšných průchodech skrz závit jsem se nechal unést a trochu víc zatlačil a konec vrtáku se celý v tichosti ukroutil.
.