Frézka klasika China

Prestavba na cnc, provoz údržba opravy
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4887
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

17. 2. 2023, 10:30

lubbez píše: 17. 2. 2023, 7:58 Hele Bárte čínu opravdu nechceš. Přesněji slušnou čínu prakticky nezaplatíš. Před časem měli v Intosu FN20 po generálce se všema protokolama a manuálama a s příslušenstvím za 165T bez daně. Není to úplně levný, ale na druhou stranu je to sázka na jistotu. Tady opět vím, co říkám.
... hmmm vím, máte všichno pravdu. Naivně jsem doufal, že se něco změnilo k lepšímu... Co budeme ještě 50 roků reinkarnovat stare veterány :-(
Uživatelský avatar
Axim
Příspěvky: 415
Registrován: 13. 10. 2020, 5:57
Bydliště: Mladá Boleslav

17. 2. 2023, 9:18

SCHAUBLIN 53, GACK K15 , Weiler Condor 81, RB40, Avia fnc 25, a další
jean
Příspěvky: 619
Registrován: 10. 7. 2013, 11:48

17. 2. 2023, 11:14

Oni vedia kvalitné stroje. Sú v tom značkové posuvy, vretená. Len to potom stojí toľko, čo normálne značky. Akurát vedia dať masívnejšiu frému.
lubbez
Příspěvky: 3159
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

18. 2. 2023, 9:47

Číňani nejsou opravdu žádní blbci a umí vyrobit. Velkoncem u nich vyrábí prakticky celej svět. Používají značkový materiál který se v rámci licencí taky vyrábí u nich. Tady problém nevidím. jsou tak šikovní, že lítaj do vesmíru. Ovšem zajistit kvalitu, náhradní díly, servis .... už taková hitparáda není. Pokud je zařízení malé, nejsou problémy ani s dopravou a běžně využívám leteckou dopravu s dodáním na adresu do týdne - 70kg cca 1000 USD. Ještě před krizí jsem sehnal kontakt na výrobce litinových komponent na malé stroje, který dodává opracovaný set s měřícím protokolem za cca 2500 USD. Smůla byla, že doprava byla koncipovaná na myslím 1/16 kontejneru a stála asi 5000 USD. Teď si vezmi, že koupíš mašinku 1-1,5 tuny. Při dnešních cenách dopravy to bude hučák.
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7211
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

18. 2. 2023, 11:20

já jsem si teď koupil dva stroje z Vietnamu (!)
komunikace 100%, anglicky
doprava lodí z Ho Chi Minh City do Hamburku stála 400 USD
2 palety , necelých 600 kg
německý špeditér (zatím hrůza hrůz, podle jmen Turek a Číňan), přístav + doprava do Čech cca 20000 CZK (udělali jsme to blbě, dalo by se za cca polovic)
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpovědět

Zpět na „Frézky asijské produkce - Optimum, Bernado, Warco, Sieg, Proma, Optimum, a tak dále a tak dále“