Jasně že do ocelových kol Pokud tam narveš řemenice navýší se ti dost otáčky, protože na vřeteno nedostaneš tak velkou řemenici a tím klesne výkon. Takže, otáčky budou jako kráva a zastavíš to rukou. Nebo pak žešení vyměnit motor a pak dát v pohodě řemenici rovnou na vřeteno.hellboy píše:to: potraviny
do čeho deš budeš tam dávat ocelové nebo řemenice? Já jsem na rychlo tam dál plastové a váhám do čeho půjdu protože u těch řemenic jdou otáčky výše a mne víc pasují ty co těď jsou tak se rozhoduji.
Dvojkolo ASISTA + Ložisko
Objednané mám od anglánů i od Tumlíka. Ty kola od anglánů bych ti pak mohl klidně nechat.
To bych se tedy daleko víc namíchl na ty Švýcary! Nápis Made in China na kroužku lořiska ani zdaleka nemusí být důvodem jeho havárie. Číňan vyrobí cokoliv v jakékoliv kvalitě, samo, za méně peněz dodá méně kvality, ovšem platí to i naopak!!! Z doby Velkého Maa mám už skoro 50 let doma dárek: jejich armádní hodinky - kopii ruských Poběd. Dávno je nenosím, pravda, ovšem jdou pořád a přesně. Můj T23 Manufactured by IBM Made in China také již řadu let jede téměř nonstop. Jejich tepelné čerpadlo mě hřeje už čtvrtou zimu. Taktéž jejich traktůrek mi kdykoliv zahradu poseká a ty všechny mixéry a konvice a indukce a mikrovlny a a a...v kuchyni a kdeco v baráku - to je odkud? A Taky už delší dobu lítají do kosmu ve vlastních strojích. Jojo, zdá se mi čím dál víc, že Evropa ( a částečně už i Amerika) to má "za sebou".Engineer píše:
No dneska fakt jeden neví.... jeden známej říkal, že objevil čínský ložisko ve Švýcarským CNC (dost renomovaná značka) za xx mega. Odešlo jim to prý po pár měsících provozu u prakticky nový mašiny a když zjistili proč dost je to namíchlo....
Užitná hodnota mých rozviklaných Asistů ( i všeho ostatního nářadí "China", "Surabaya", "Hong Kong" aj.) několikanásobně přesahuje jak jejich cenu v penězích, tak moje požadavky diletanta. Za deset táců přece nemůžu čekat, natož chtít přesný, jemnomechanický stroj, který přežije století! Dyť jsou to jen takové spotřební hračky pro velký kluky a jejich radost ze hry, ne?
P.S. Omlouvám se za jasný OFF TOPIC.
Všechno, co může počkat do zítřka, klidně počká i do příštího týdne. ;-)
Jak počítám tak počítám dostávám se na 1600 ot. s tím řemenovým převodem to je:
mala remenice motor pr.25 mm
velká řemenice vřeteno pr. 78 mm
ot. motoru 5000
otáčky vřetena 1603
otáčky motoru odhaduji
dávaj ůdaje i na http://littlemachineshop.com/products/p ... =879658189
a tady s nákresem v palcích a ještě u te naší frézky zavazí krabice s elektronikou musel by se šibnout motor víc do prava.
http://www.hossmachine.info/BeltDrive.pdf
Tak jsem zase dostal brouka do hlavy
mala remenice motor pr.25 mm
velká řemenice vřeteno pr. 78 mm
ot. motoru 5000
otáčky vřetena 1603
otáčky motoru odhaduji
dávaj ůdaje i na http://littlemachineshop.com/products/p ... =879658189
a tady s nákresem v palcích a ještě u te naší frézky zavazí krabice s elektronikou musel by se šibnout motor víc do prava.
http://www.hossmachine.info/BeltDrive.pdf
Tak jsem zase dostal brouka do hlavy
Když už to začneš realizovat použil bych řemenice 3M nebo raději 5M to spíš seženeš na tento průměr. Viz: http://www.retezyolomouc.cz/CZ/index.htmhellboy píše:Jak počítám tak počítám dostávám se na 1600 ot. s tím řemenovým převodem to je:
mala remenice motor pr.25 mm
velká řemenice vřeteno pr. 78 mm
ot. motoru 5000
otáčky vřetena 1603
otáčky motoru odhaduji
dávaj ůdaje i na http://littlemachineshop.com/products/p ... =879658189
a tady s nákresem v palcích a ještě u te naší frézky zavazí krabice s elektronikou musel by se šibnout motor víc do prava.
http://www.hossmachine.info/BeltDrive.pdf
Tak jsem zase dostal brouka do hlavy
Tak, tak, výsledky praxe jsou nevyčíslitelné.hellboy píše:Dnes jsem jsem trochu víc frézoval 16 čelní a je tam třeba trošku většho krouťáku a má mi přijít 20 to už by byl asi konec tak končím s řemenem škoda bylo by to tižší a šlo by brousit hold idealní mašinku s toho neudělám
Jen tak naokraj. Opět držím Tumlíkovo výrobek v ruce, tentokrát kola a můžu jen konstatovat, že jsem držel i ty kola od anglánů a s Tumlíkovejma se nedají srovnat co se týče kvality . Angláni mají zuby hrubé, středové díry nesedí jak mají atd. proto asi ta cena od těch anglánů. Myslím, že není zrovna dobré koukat na cenu těch výrobků, alespoň pokud někdo sleduje kvalitu na trhu. Osobně jsem s koly spokojen a můžu jen doporučit. Ten kdo koupí, neprohloupí. Objednané u Tumlíka mám druhou sadu a vyměním je za právě ty od anglánů co je mám v soustruhu.Engineer píše:To víš Tumlíku, englický sou holt englický...
Jen aby ty zuby na nich nebyly kapku šikmooký....
Jó, to na předloze spojeno s motorem jsem nechal původní. Je přeci vidět, že se jedná o soukolí vřetena a předlohy.petr557 píše:A jedno kolo zůstane plastové ?