CNC navíječka vlákna

Vicky77
Příspěvky: 6
Registrován: 16. 8. 2016, 3:24

16. 8. 2016, 3:37

Ahoj všem příznivcům CNC strojů!
Jmenuji se Viktor. Pracovně a i "volnočasově" se zajímám o výrobu kompozitních dílů (sklo, uhlík, kevlar, aramid kompozity). Čas od času si vyrábím nebo vylepšuji své nářadí a stroje v dílně (vakuové vývěvy, přečerpávající nádoby apod). Prostě takový kutil všeho druhu...
Už dlouhou dobu studuji CNC řízené navíječky vlákna. Fungují podobně jako CNC soustruhy - 2, 3 nebo 4 osy. Něco podobného prodávají v USA jako domácí stavebnici a tak si říkám, že určitě by se dalo něco podobného vyrobit i v domácích podmínkách. A proto se ptám, zda máte někdo zkušenosti s něčím takovýmto případně věděli by jste si rady?
Viz odkaz: http://www.xwinder.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Jinak abych nebyl brán za laika:
ČVUT Fakulta architektury - architektura a urbanismus
ČVUT Fakulta architektury a strojní fakulta - obor průmyslový design
ČZU - dřevní inženýrství, diplomová práce na téma přírodní kompozitní materiály

Praxe - výroba, design a návrh kompozitních dílů pro průmysl i soukromý sektor.

Díky moc za Váš čas a hodnotné příspěvky!

Viktor
lubos
Sponzor fora
Příspěvky: 5091
Registrován: 2. 5. 2007, 3:47
Bydliště: Praha

16. 8. 2016, 6:07

Podle mě ta stavba není nic složitého. Spíš to jak si připravit gkod.
K čemu je pak takový válec ( viz to jejich video) dobrý?
XpertMill, Gravos, Ninos, Galaad
IQ156
-1500Kč, -520Kč, -1čokoláda, - 28000Kč
www.freeair.cz www.rotexelectric.eu www.retrofitcnc.cz
Vicky77
Příspěvky: 6
Registrován: 16. 8. 2016, 3:24

16. 8. 2016, 7:27

Také si myslím, že po stránce konstrukční to nebude nic tak těžkého. Naopak (a zde jsem úplný amatér) vidím jako problém programování.