Zdravím chystám sa kúpiť brúsku BPH 20 ,, viem že je prevedenie s klznými ložiskama, a prevedenie s klasickými ložiskama vo vreteníku. Moja otázka znie jak poznám že má stroj klzné alebo klasické ložiská?.
Jediný taký rozdiel na vreteníku som si všimol viď. foto.
BPH 20 Vreteník
-
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 15. 11. 2009, 2:17
No když sundáš přírubu s kotoučem a sundáš kryt kotouče jde vyndat Simmering a hned výš na čem jsi
HonzaHorka píše: ↑13. 5. 2021, 4:52 No když sundáš přírubu s kotoučem a sundáš kryt kotouče jde vyndat Simmering a hned výš na čem jsi
Ďakujem za za radu a inak to poznať nejde? Vzhľadovo z vonku ?
No keď zatočíš hriadeľom na kuličkových ložiskách v. klzných puzdrach, kde asi bude cítíť väčší odporpeter1771 píše: ↑13. 5. 2021, 6:28HonzaHorka píše: ↑13. 5. 2021, 4:52 No když sundáš přírubu s kotoučem a sundáš kryt kotouče jde vyndat Simmering a hned výš na čem jsi
Ďakujem za za radu a inak to poznať nejde? Vzhľadovo z vonku ?
-
- Příspěvky: 1543
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
Olejoznak = klzné. Kto maže, ten jede.
BalazKovo.sk
-
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 15. 11. 2009, 2:17
Není pravda,
Já mám olejoznak a mám verzi s ložisky.
-
- Příspěvky: 1543
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
To máš ešte origo alebo už bola generálkovaná?
BalazKovo.sk
-
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 15. 11. 2009, 2:17
No to právě netuším.
Kdysi byla asy v nějaké Tesle. To je jedinej štítek co má.
Není z čeho poznat.
Kdysi byla asy v nějaké Tesle. To je jedinej štítek co má.
Není z čeho poznat.