Obrábění AW6060 Hliníkováý L profil

Odpovědět
Roxio
Příspěvky: 1
Registrován: 13. 1. 2018, 10:28

5. 2. 2018, 7:34

Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat jaké máte zkušenosti s obráběním slitiny AW6060 na klasice snažím se zarovnat strany L profilu z tohoto materiálu a je to katastrofa. Materiál se lepí na nástroj povrch je, jak když ho osekáte sekerou, přidání řezné kapaliny moc nepomáhá je nějaká finta jak tohle dobře obrobit? Předem díky... :(
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 4439
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

5. 2. 2018, 7:50

Leštěná fréza na hliník ,hodně emulze ,řezná rychlost 400 -600 m/min (na CNC) na klasice jsem ho nefrézoval ,zkusil bych na mazání petrolej aby se nelepil.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
atlan
Příspěvky: 1368
Registrován: 7. 2. 2011, 9:12

5. 2. 2018, 8:46

Skus sprej na co2 horaky od firmy Kowax. Sprej aby sa nelepili gulicky.

Hlavne netreba to tam striekat trvale ako lieh staci prestreknut nastroj a pripadne povrch materialu.
https://www.obchod-kowax.cz/separacni-s ... adeci-cenu" onclick="window.open(this.href);return false;

Rozmyslam, ze kupim koncentrat vychadza to lacnejsie, akurat bude treba vyskusatvako to bude fungovat a riedit.
Naposledy upravil(a) atlan dne 25. 2. 2018, 10:40, celkem upraveno 2 x.
Goor
Příspěvky: 82
Registrován: 23. 3. 2009, 5:38

25. 2. 2018, 9:22

To já bych doporučil mazání lihem a poslední malou šponku, tak asi 0,1mm vzít sousledně. Vezmi na to čerstvě nabroušenou nebo novou frézu, prostě nástroj, který předtím nic nefrézoval.
LadaJa
Příspěvky: 3
Registrován: 12. 7. 2018, 9:49

12. 7. 2018, 9:59

Zkusil bych poladit rychlost
Kvako1
Sponzor fora
Příspěvky: 1671
Registrován: 5. 4. 2011, 7:29
Bydliště: Olomouc, Praha

4. 8. 2018, 5:55

emulze na hlinik, 10% roztok a maš po problemu.
předpokladam že ma mašinka chlazení, pokud ne stačí dodělat akvaristické čerpadlo a tenkou hadičkou davkovat.
takhle to am na soustruhu, na frezce mam original chlazeni.
Odpovědět

Zpět na „hliníkové profily“