Co jste dneska bastlili?

Odpovědět
Uživatelský avatar
tumlik
Sponzor fora
Příspěvky: 3593
Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
Bydliště: já su z Moravskej :-)
Kontaktovat uživatele:

15. 5. 2020, 4:12

origosch píše: 15. 5. 2020, 9:49 Koroňák nás zavřel v dílně, tak se pracovalobudecak2.jpg
to je fakt, to by byla jiná liga, kdyby jsi to rozšrouboval a vypadly třeba kalhotky, viagra, nebo gram něčeho dobrého :D
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
lubbez
Příspěvky: 3159
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

15. 5. 2020, 5:26

Poslední auto, kde jsem ještě něco málo dokázal udělat byla moje Škoda105S. Teď už jenom platím. Zrovna minulý týden mi v Auto ISR sdělili cenu dvou tlumičů do Audinky, :-) i s prací 140T ale prý by šla nějaká menší sleva.
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 6946
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

15. 5. 2020, 5:36

to máš ty tlumiče zlatý nebo co ?
Reinkarnace
Příspěvky: 1227
Registrován: 21. 11. 2017, 9:16

15. 5. 2020, 6:06

lubbez píše: 15. 5. 2020, 5:26 Poslední auto, kde jsem ještě něco málo dokázal udělat byla moje Škoda105S. Teď už jenom platím. Zrovna minulý týden mi v Auto ISR sdělili cenu dvou tlumičů do Audinky, :-) i s prací 140T ale prý by šla nějaká menší sleva.
:shock:
To by spíš odpovídalo tomu, že tlumiče jsou místo ISR z ISS. :D
Britt
Příspěvky: 1830
Registrován: 8. 5. 2019, 5:36

15. 5. 2020, 6:52

Mě stály zadní tlumiče do P407 "pouhých" 26T.
lubbez
Příspěvky: 3159
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

15. 5. 2020, 6:53

Ono stačí vzduchové, vzadu jsou sice samostatně měchy, ale vepředu je celá tlumící jednotka. Samozřejmě nepůjdu j firmě s takovou cenovkou, ale bohužel kvalitní servis, samozřejmě se zárukou a výměnou i různých držáčků a šukátek si řekne cca 70T. Ty tlumící jednotky budou samozřejmě originály používané Audi. Mít tam obyčejné tlumiče tak komplet i s tyčkama a gumama do 20. Pohodlí holt něco stojí. :-( V zásadě třetinu života trávím v autě. Na samém začátku jsem měl Škoda 1000MB a tam jsem v zimě vozil místo spolujezdce PB teplomet, abych nezmrznul. Za těch cca 35 let co podnikám (ano podnikal jsem už za totáče) jsem se postupně vypracoval na VWT5 a Audi Allroad 3,0. Nikdy jsem se ale nezmohl na nové, vždy to byla ojetina.
Reinkarnace
Příspěvky: 1227
Registrován: 21. 11. 2017, 9:16

15. 5. 2020, 8:15

lubbez píše: 15. 5. 2020, 6:53 ....Na samém začátku jsem měl Škoda 1000MB a tam jsem v zimě vozil místo spolujezdce PB teplomet, abych nezmrznul. ...
Ten PB teplomet ... nechtělo se Ti za jízdy spát? MB1000 jsem měl také a v MB100 jsem si dával v zimě na kolena deku a dlaní rozmrazoval sklo, abych viděl, kam jedu, když jsem se k ránu vracel z práce. :D Pak jsem to vytunil a na strop přimontoval elektrický sálavý přímotopný panel. Hodinu před odjezdem jsem ho zapnul na prodlužku a to se pak jezdilo.... :lol: To ještě bývaly zimy, ne jako teď.
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 4883
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

15. 5. 2020, 8:32

Zlatej Žigul, ten topil hned, a ještě s ním byla na náledí sranda. No se škodovkou vlastně taky, ta zas pro změnu na náledí nezatáčela😀
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
lubbez
Příspěvky: 3159
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

15. 5. 2020, 8:43

Jenže já jezdil třeba ve 4:00 z Prahy směr Slovensko a třeba v 22 večer zpět domů. Nedostatkem kyslíku jsem netrpěl, protože šaltrpáka šla takovým tunýlkem a bylo tam i topení, a uzavřené to bylo gumovými vlnovci. Ty měli životnost tak půl roku. A ten teplomet měl výhodu, protože jsem ho měl v takové míse, že se dal pootáčet na sklo, na nohy na tělo, zase na sklo ....... Někdy si nepamatuju třeba půlku dálnice z Brna do Prahy. To byl akorát ten začátek kapitalizmu. Tehdá jsem si myslel, že pokud nebudu pracovat alespoň 16 hodin denně, nic nedokážu. Nakonec jsem dokázal, prosadil jsem se v oboru kde jsem mohl nabídnot ceny 10x nižší než Americká konkurence a začal slušně vydělávat. Zaměstnal jsem pár lidí, ale boss musí jít příkladem a tak na pátou ráno bejt v práci, připravit kolegům denní plán, a kolem desáté večer zkouknout jestli je vše OK a s pocitem dobře vykonané práce jí domů. Je jasný, že takový zábavy jako šukání, hospůdka s kamarádama, kino, telka tak jednou za měsíc, ale s velkou výčitkou. Volnej den bylo sprostý slovo a tak jsem volný dny vynechal a jednoho krásného dne jsem se nějak rozbil. A bylo po kapitalizmu. Kdybych se vysral na práci a začal krást, tak už jsem mohl bej dávno doma z kriminálu, mít něco vystudováno a naspořeno. :-)
Trošíčku přeháním, ale fakt opravdu málo.
Uživatelský avatar
DwPetr
Příspěvky: 4883
Registrován: 23. 9. 2016, 8:25

15. 5. 2020, 9:16

Prostě si v daný době udělal to, co si považoval za nejlepší, a tak není čeho litovat.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
novic
Příspěvky: 1835
Registrován: 19. 10. 2014, 10:30

16. 5. 2020, 9:17

To musela byť jazda, niečo podobné by som si chcel zažiť aj ja. Akurát má zabrzdila priateľka a to že som mimo dielne v podnajme. Tu ale trávim čas za knihami o kovoobrabani materiáloch a podobne.
Cash Rules Everything Around Me
C.R.E.A.M
Uživatelský avatar
pavlík
Příspěvky: 896
Registrován: 16. 12. 2018, 10:00
Bydliště: Praha 5

16. 5. 2020, 9:38

Já jsem také, podobně jako lubbez, blbnul, věnoval jsem firmám veškerý čas a budil jsem se v noci a přemýšlel co a jak, asi 8 let bez dovolené, do práce jsem přes Prahu jezdil jako blbec abych tam byl co nejdříve, dojel jsem tam nabuzený a vynervovaný, atd.
Prošvihl jsem velkou část dětství svých dětí, u jednoho (před podnikáním) mám nějaké vzpomínky, u druhého vlastně skoro žádné. Potom mi mnou vymyšlené a díky mě založené firmy můj kolega a kamarád a společník vytuneloval (založil svoje a postupně přetáhl zaměstnance a zakázky a vesele stále pokračuje) a tak jsem vzal předčasný důchod a konečně si užívám života...
Ano, bez podnikání bych se teď tak dobře neměl, ale chce to jiný přístup, nedat podnikání vše a žít rodinný život, zpětně si to člověk vyčítá...

Teď si bastlím věci pro radost, a vybavení dílničky mám takové, že velkou část věcí ani nepoužiji, ale jsem rád, že to mám a užívám si to...
Uživatelský avatar
fmodel
Příspěvky: 10119
Registrován: 26. 10. 2011, 10:37
Kontaktovat uživatele:

16. 5. 2020, 10:39

pavlík píše: 16. 5. 2020, 9:38 Já jsem také, podobně jako lubbez,
jj takové hezké podnikatelské příběhy :wink: proto už jedině malá rodinná firmička ,nejlépe žádní zaměstnanci , nehonit se za miliony které si do hrobu nevezmeš a život ti neprodlouží.
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uživatelský avatar
stanik84
Příspěvky: 2265
Registrován: 3. 8. 2016, 9:29

16. 5. 2020, 10:39

A jde se na věc ;)
IMG_20200516_113655.jpg
lubbez
Příspěvky: 3159
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

16. 5. 2020, 11:15

fmodel píše: 16. 5. 2020, 10:39
pavlík píše: 16. 5. 2020, 9:38 Já jsem také, podobně jako lubbez,
jj takové hezké podnikatelské příběhy :wink: proto už jedině malá rodinná firmička ,nejlépe žádní zaměstnanci , nehonit se za miliony které si do hrobu nevezmeš a život ti neprodlouží.
ANo, dneska mám krásnou dílnu, žádnej zaměstnanec, práci si vybírám a předem hlásím, jestli bude venku hnusně, tak to máte přes výkend, jestli ale bude hezky tak pojedu lízt po skalách nebo na motorku a pár dní to bude trvat. Klíčové ale je, že vždy dodržím, co slíbím. Nemám žádné úvěry, ceny si tvořím sám, určitě nic přemrštěného, ale za 200 na hodinu nedělám. Překvapivě těch zákazníků přibývá, až mě mnohdy sere, že je mi 65 roků a že mi zbývá tak těch posledních 30-40 let. :-)
Odpovědět

Zpět na „výrobky a obrobky“