Co jste dneska bastlili?
Mas to pekne a vidim za tim tu neskutecnou furu prace. Jen pro neznale, jako ja, ktery ma auto jako pracovni nutnost a vi priblizne, kde se do toho leje nafta, co je to za model?
Na hobíka to asi jde...
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber a tak
SM16A, FN20, 3E710B, CDC7-2, HO02, CO2laser, Fiber a tak
ne ne --- myslel jsem radius na těch vytištěných koutech - protože pokud se ten kout roztrhne - tak právě na tom spoji dna a úhelníku nahoru = po vrstváchlubbez píše: ↑6. 7. 2020, 6:07mám trhací nýty 6 a 8mm dlouhé. U těch 8mm podložka samozřejmě být musí, ty 6mm jsou akorát a ty růžky jsou z ABS a maj osazení a oproti plexi pružej. Tohle mi poradil borec, co celej život dělá s plastama. Akorát těch 6mm jsem měl pár, dojedu jich koupit zejtra krabici. Ty rádiusy bych musel dělat. Takhle sundám ochranej igelit, na roh kápnu vteřiňák stržím to do úhelníku a přilepím růžek. Pak svrtám díry a nacvakám trháče. Přilípnu bočnice, pak díry a opět trháče. Nakonec vrchní růžky, ty jsou o 0,5mm odsazené aby se tam vešla horní krabka a zase díry a trháče. Všechno bždy kámnu vteřiňákem a krabka mi trvá 7 minut.
Víťa - BF20 - upraveno na CNC + Mach3 + SS, soustruh CJM250, MK3 Průša, ostřička nástrojů
pěkný
ještě ukaž tu hromadu přípravků a lisovacích nástrojů atd na výrobu plechových dílů té karoserie
(jestli dobře chápu minulé posty)
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 27. 10. 2008, 9:06
- Bydliště: Martin,Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Na take domace majstrovanie by malo stacit na cierny drot pruzinovy po natoceni hodit do rury na 200st. Asi 3-4 hodky, robi to tak kamarat, ale tiez to iba niekde vycital a asi mu to aj funguje, ale pouziva len 0.4-0.5 drotiky
Ještě dva roky zpět byl speciál mistrák na koberci, dnes se bohužel jezdí obecně s modely těhlech měřítek velmi málo a jak píšeš jde hlavně o Kyosho plasťáky. Nicméně pravidla původních Kyosho akcí už dnes dovolují v řadě kategorií libovolný podvozky, protože původní Kyosho poněkud usnulo ve vývoji a začali jim silně konkurovat různý konverze ponejvíce z 3D tisku a v posledních dvou letech taky byly "objeveny" pro tuhle kategorii mosazný dílce šasi pro extra nízký těžiště (pro zajímavost první mosazný plotny jsem aplikoval v konstrukci podvozku 1/24 už někdy v roce 2012 - dnes jsou těžký kovový prvky už velmi běžný i v jiných kategoriích)
Tenhle model by teoreticky mohl jít do cupu s mini-z za předpokladu adaptace na předepsaný gumový pneu, což mám navržený, ale není zatím moc ekonomickej důvod to dál řešit. Tenhle model je stavěnej pro zahraničního zákazníka, co už má několik mých aut v carbonu a tipuju, že s tím ani moc nejezdí, spíš to má ve vitrínce.
Jinak ježdění s tímhle autem na koberci je o něčem zcela jiným než "klouzání a driftování" s mini-z a gumovejma pneu na Kyosho dráze (naladění těch modelů není vůbec jednoduchý), je to prvotřídní zábava, protože i relativně nenaladěný auto je na ovládání velmi příjemný a "jezdivý". https://www.youtube.com/watch?v=DY99uRooxrE
Jinak modelů v tomhle měřítku je ve světě co do typů poměrně dost, nejen Kyosho. Jsou v týhle velikosti dokonce i 4WD podvozky, ale to je klasická lisoplastikařina, v malý serii nebo kusově nevyrobitelný.