Neboj, za několik desítek let přijde doba, kdy se budou vnoučata ptát: " A co to bylo za nepříjemnou činnost to řízení auta?"
Co jste dneska bastlili?
svobodaReinkarnace píše: ↑6. 3. 2019, 2:32Neboj, za několik desítek let přijde doba, kdy se budou vnoučata ptát: " A co to bylo za nepříjemnou činnost to řízení auta?"
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
...svoboda...
a ne jen v řízení auta
a ne jen v řízení auta
Také se přidám ...
Pro mne jsou hezká sportovní auta mezi válkami , třeba MB SSK ...
Osobně jsem léta jezdila s Porsche 924 včetně jediného exempláře na LPG ,a chutnal mu výborně
V devadesátých letech dostupné autíčko pro radost z jízdy
Pro mne jsou hezká sportovní auta mezi válkami , třeba MB SSK ...
Osobně jsem léta jezdila s Porsche 924 včetně jediného exempláře na LPG ,a chutnal mu výborně
V devadesátých letech dostupné autíčko pro radost z jízdy
https://t.me/pump_upp
Přeregulování šroubu podélného posuvu frézky Avia FNC25.
https://zbynaaa.rajce.idnes.cz/Avia_FNC ... 2-1941.jpg
https://zbynaaa.rajce.idnes.cz/Avia_FNC ... 2-1944.jpg
https://zbynaaa.rajce.idnes.cz/Avia_FNC ... 2-1941.jpg
https://zbynaaa.rajce.idnes.cz/Avia_FNC ... 2-1944.jpg
-
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 3. 6. 2007, 9:49
- Bydliště: Bratislava
Prosím čo je preregulovanie a prečo a ako sa to robí? Predpokladám, že je to presústruženie nepravidelne opotrebovaného trapézu po celej dĺžke, aby sa profil zjednotil. Potom sa vyrába matka podľa skrutky?
Ak sa niečo môže pokaziť, tak sa to aj pokazí...
... zničení obludy 924 duševně nemocným LPG jedincem je menší zločin než prznění amerik. Nejsem asi jediny, kdo by za LPG do sportáků navrhoval trest smrti. To je bohužel ta nátura čechu, ukrajinců, atd. Chci být mačo, chci velký obsah, chci hodně koní, ale nemám na nic
SSK, které šlo na aukci za 7 mil. euro se asi nelíbí málokomu.
Přesně tak, jde o to srovnat profil závitu po celé délce šroubu, aby matice šla s minimální vůlí (pořád stejnou) přes celej šroub. Né vždy se to vyplatí a je jednoduchý, ale tady byl šroub hodně rovnej, docela málo vyjetej a nemá drážku, tak to bylo v poho. Novou dělenou matici budu taky vyrábět. Je sice štelovatelná, takže by to chodilo i s původní, ale už je dost vyjetá, tak udělám v rámci GO novou. Zjednodušeně řečeno přesoustružíš trapéz z obou boků závitu tak aby nůž bral po celý dýlce.zverodoktor píše: ↑7. 3. 2019, 8:38Prosím čo je preregulovanie a prečo a ako sa to robí? Predpokladám, že je to presústruženie nepravidelne opotrebovaného trapézu po celej dĺžke, aby sa profil zjednotil. Potom sa vyrába matka podľa skrutky?
No vidíš ,ale pokud vstřikuješ kapalný LPG třeba od Icom tak dostaneš víc koníků a samozřejmě krouťák ,pokud ještě zvýšíš kompresi a pošlechtíš sání tak to slušně funguje
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Proč tak negativně?
Jestli to místo 300 koní má třeba jenom 270, tak to se zkousnout dá. A když to jezdí za 60% nákladů co benzín, tak to potěší.
Já jsem kdysi měl jedno služební auto na LPG, a bylo to tehdy z těch aut mé nejoblíbenější.
Nestudoval jsem výrobní postup. Ale jestli je to víceméně "odpad" při výrobě benzínu, a když to má velmi dobré emise (ne o moc horší než CNG), navíc s tím moc nejsou realizační problémy (vysoké tlaky atd.), tak mi to přijde jako dobrá varianta pohonu. Škoda, že to u nás nemá větší daňovou podporu, jako ji to má myslím třeba v Německu.
Dobré jízdní vlastnosti tomu sporťáku zůstanou. Sice to trochu kysele smrdí, no ale co už.
Taky jsem měl před cca 20ti lety auto na LPG (nebyl to ale sporťák) a mám následky dodnes. Nějak mně "ztěžkla" pravá noha, páč tolik nezáleželo na spotřebě.Mex píše: ↑7. 3. 2019, 9:10Proč tak negativně?
Jestli to místo 300 koní má třeba jenom 270, tak to se zkousnout dá. A když to jezdí za 60% nákladů co benzín, tak to potěší.
Já jsem kdysi měl jedno služební auto na LPG, a bylo to tehdy z těch aut mé nejoblíbenější.
Nestudoval jsem výrobní postup. Ale jestli je to víceméně "odpad" při výrobě benzínu, a když to má velmi dobré emise (ne o moc horší než CNG), navíc s tím moc nejsou realizační problémy (vysoké tlaky atd.), tak mi to přijde jako dobrá varianta pohonu. Škoda, že to u nás nemá větší daňovou podporu, jako ji to má myslím třeba v Německu.
Dobré jízdní vlastnosti tomu sporťáku zůstanou. Sice to trochu kysele smrdí, no ale co už.
Tak ono se na LPG neušetří protože jezdíš víc a častějc když je to tak levný
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Provokace to byla dobrá
Pracovala jsem tehdy na LPG pumpě a měla navíc vedle dílnu kde se montovaly LPGčka do aut , inu chlapci mne hecovali -tak po večerech a
víkendech byla dílna "moje" a navíc na vše režijní ceny -no nekupte to že
Auto mělo víčka nádrží na obou sloupcích - tedy dvě (původně jen jedno)nikomu nedošlo že jsou každé jiné plnění
Pod kapotou bylo tolik věcí ,že se ten plyn ani na pohled jiných dvacetčtyřkařů neidentifikoval .
Musela jsem vyrobit směšovač na plyn -ten pochopitelně neexistoval ,bylo tam na benzín vstřikování K-Jetronic Bosch ,motor dával přes 100kW na 1200kg hmotnosti to jelo 185km/h ,ale to už chyběla jen křídla aby vzlétlo ...i přestože nádrž 60litrů byla nad zadní nápravou a tak přispívala svojí hmotností k přenosu výkonu na kola .Běžně se uvádí ,že motor je Audi ,ale on to je fakt jen částečně-blok,klika,ojnice,písty ano,ale hlava s vačkami jsou jiné .Vystrojení motoru také a převodovka s diferenciálem je na zadní nápravě -transaxle .
Pracovala jsem tehdy na LPG pumpě a měla navíc vedle dílnu kde se montovaly LPGčka do aut , inu chlapci mne hecovali -tak po večerech a
víkendech byla dílna "moje" a navíc na vše režijní ceny -no nekupte to že
Auto mělo víčka nádrží na obou sloupcích - tedy dvě (původně jen jedno)nikomu nedošlo že jsou každé jiné plnění
Pod kapotou bylo tolik věcí ,že se ten plyn ani na pohled jiných dvacetčtyřkařů neidentifikoval .
Musela jsem vyrobit směšovač na plyn -ten pochopitelně neexistoval ,bylo tam na benzín vstřikování K-Jetronic Bosch ,motor dával přes 100kW na 1200kg hmotnosti to jelo 185km/h ,ale to už chyběla jen křídla aby vzlétlo ...i přestože nádrž 60litrů byla nad zadní nápravou a tak přispívala svojí hmotností k přenosu výkonu na kola .Běžně se uvádí ,že motor je Audi ,ale on to je fakt jen částečně-blok,klika,ojnice,písty ano,ale hlava s vačkami jsou jiné .Vystrojení motoru také a převodovka s diferenciálem je na zadní nápravě -transaxle .
https://t.me/pump_upp
Potřeboval jsem vložit mezi BLDC motorek (made in China, hřídelka d = 3,17 mm) a měřič tahu vymezovací vložku, tak jsem v rychlosti vymodeloval a vyrobil z modrého filamentu PLA (vrstva 0,25 mm). Dvěma šroubky M3 x 20 mm se to spojí. Jen pro zajímavost: Na zadním listu vrtule (made in Germany, d = 210 mm) je vidět lesklý kousek lepící pásky. Tím jsem musel totiž taky vrtuli vyvážit na magnetické statické vyvažovačce (viz jiné téma). Na ložiskové vyvažovačce by to nebylo vůbec možné, i kdyby ta ložiska byla sebemenší. Následovat bude změření účinnosti vrtule, která bude s největší pravděpodobností velmi malá (asi tak do 3 %). Úplně předtím jsem ovšem bohužel musel taky na stejné vyvažovačce vyvážit rotor motorku. K tomu by se sice více hodila dynamická vyvažovačka, ale nebylo to nakonec třeba, protože vyvážení pomocí několika kapek dvousložkového lepidla na vhodných místech bylo pro tyto nenáročné účely úspěšné, vibrace při max. RPM nevznikají.
Výzkum/vývoj techniky pro dynamiku tekutin, její prototypování v 3D CAD a měření