Co jste dneska bastlili?
hoši takový proporcionál v ceně 60-150-tis v některé aplikaci vydrží dva roky provozu na 3 směny elektronika jde opravit tak,že buď to udělám jak výrobce a mám co dělat zase za sdva roky bude na stole a nebo to udělám tak že vydrží 8-let do další opravy vyzkoušeno rozdil v přidaných součástkách je 5kč
a návrh jako takový neřeším bo je to třeba na čerpadle a uvnitř elektroniky je teplota kolem 90°C
a návrh jako takový neřeším bo je to třeba na čerpadle a uvnitř elektroniky je teplota kolem 90°C
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
U nás je situace jiná. Za hodinovou nefunkčnost je penále 50 000,- Kč. A po celé republice je cca 300 instalací. Sice je všechno zdvojené, ale měnit každý týden jeden switch se prodraží. A to nejsou jen switche. Takže je výhodnější si nechat vyrobit na zakázku něco, co vydrží podstatně déle.kenybz píše: ↑21. 11. 2019, 6:03 hoši takový proporcionál v ceně 60-150-tis v některé aplikaci vydrží dva roky provozu na 3 směny elektronika jde opravit tak,že buď to udělám jak výrobce a mám co dělat zase za sdva roky bude na stole a nebo to udělám tak že vydrží 8-let do další opravy vyzkoušeno rozdil v přidaných součástkách je 5kč
a návrh jako takový neřeším bo je to třeba na čerpadle a uvnitř elektroniky je teplota kolem 90°C
Vývoj HW, návrhy DPS (OrCAD, Eagle, Pads)
Nedávno jsem vyrobil přídavné digitální odměřování na soustruh a teď jsem dokončil výměnu původních klínových řemenic za nové na plochý drážkový řemem, používaný u praček. Je to na nástrojovou brusku a chvění, které vytvářel klíňák se výrazně minimalizovalo. Při výrobě drážek bylo potřeba posunout nůž o 2,34 mm a na to je ideální zmiňované odměřování. Také jsem změnil poměr na řemenicích a 5500 ot na 100 mm kotouči je znatelně lepší.
Momentová deska, používá se na honování válců celolitinovejch bloků, tahle je na Chrysler/Mopar 273-360 (5.9) simuluje to tah šroubů na stěny válců, aby tvar stěny válce byl po dotažení hlavou takovej jak má bejt. Pro další zajímavosti heslo "Torque plate"
https://www.ebay.com/itm/Torque-Plate-S ... SwAGhduc6W
https://www.google.com/search?client=ub ... 8&oe=utf-8
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
protože prostě rád natírá je to sice pěkné když je to v barvě ale proč? ta barva pruží pak bude prýskat jak chceš řešit přesnost upnutí když máš v podstatě na funkčních plochách stlačitelnou barvu
na svěráku taky nenatřeš čelisti, šroub a vodící plochy
na svěráku taky nenatřeš čelisti, šroub a vodící plochy
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Hoši, zachovejte paniku
Funkční plocha je jen jedna, to je ta spodní na který to leží, a taje broušená, a samozřejmě bez barvy. Těsnění se na to nepoužívá, ty podmínky pnutí jsou danný momentem šroubu, o ten jedinej jde a těsnění tady není potřeba. Vnitřky jsou v barvě, protože to není funkční plocha a je větší než samotný válec. Co se týka stlačitelnosti barvy, s tím bych si starosti nedělal, jedna to zas taková vrstva není aby se to hejbalo, je docela tvrdá, těsnění taky mačkáš, a hlavně jak už jsem psal, jde o moment dotažení a je úplně jedno kdy jej dosáhneš.
V podstatě ani nemusí být ta spodní plocha broušená, tam nejde o nějakou těsnost, ale o páku na stěny přes šrouby.
Funkční plocha je jen jedna, to je ta spodní na který to leží, a taje broušená, a samozřejmě bez barvy. Těsnění se na to nepoužívá, ty podmínky pnutí jsou danný momentem šroubu, o ten jedinej jde a těsnění tady není potřeba. Vnitřky jsou v barvě, protože to není funkční plocha a je větší než samotný válec. Co se týka stlačitelnosti barvy, s tím bych si starosti nedělal, jedna to zas taková vrstva není aby se to hejbalo, je docela tvrdá, těsnění taky mačkáš, a hlavně jak už jsem psal, jde o moment dotažení a je úplně jedno kdy jej dosáhneš.
V podstatě ani nemusí být ta spodní plocha broušená, tam nejde o nějakou těsnost, ale o páku na stěny přes šrouby.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Jo, hodně těch drahejch dělají z hlíniku a eloxnou to. Pak se dělají z litiny, a z ocele.
K zalepení právě nedojde, protože protože kameny jsou ve válci, vyjíždí jen o 1/3 délky, takže se třeba nestane že by se zkřížily a dotkly stěn. Válec je 4.020 a díra v desce je 4.090. Originály pro Mopary jsou až 4.130 ale nechtěl jsem to zbytečně brát. (maximální výbrus je u LA 4.060 do roku 74 a na novějších 4.040), takže si myslím že to bude dostatečná rezerva. No akdyby byl problém, tak se to dá vždycky projet. Co se týká zalepení, tak ten akrylát už teď nic nezalepí, to je dobrá barva. Podle lesku je vidět, oproti venkovní ploše, že ho je vevnitř málo
K zalepení právě nedojde, protože protože kameny jsou ve válci, vyjíždí jen o 1/3 délky, takže se třeba nestane že by se zkřížily a dotkly stěn. Válec je 4.020 a díra v desce je 4.090. Originály pro Mopary jsou až 4.130 ale nechtěl jsem to zbytečně brát. (maximální výbrus je u LA 4.060 do roku 74 a na novějších 4.040), takže si myslím že to bude dostatečná rezerva. No akdyby byl problém, tak se to dá vždycky projet. Co se týká zalepení, tak ten akrylát už teď nic nezalepí, to je dobrá barva. Podle lesku je vidět, oproti venkovní ploše, že ho je vevnitř málo
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B