Co jste dneska bastlili?
určitě si pořiď ...jak jsem posledně psal že UR 1 stojí sto litrů tak chyba lávky on stojí 300...Teď jsem dělal zakázku 140 000ks ty malé díly jsou z polyuretanu a od vtoků se musí stříhat. Mám na to pneumatickou střihačku, kterou ovládám šlapkou. na 140 000ks musím 70 000x šlápnout posunout a otočit kusy na vtoku.
No tak asi ještě 1 000 000 ks a vydělám na UR1
Nenapíšu kolik stojí kus ale zákazník je prodává o 1400 % dráž než je cena od nás. Tak to je
máš svůj produkt a odběr tak máš mnohanásobně vyšší zisky, než jejich výrobce
No tak asi ještě 1 000 000 ks a vydělám na UR1
Nenapíšu kolik stojí kus ale zákazník je prodává o 1400 % dráž než je cena od nás. Tak to je
máš svůj produkt a odběr tak máš mnohanásobně vyšší zisky, než jejich výrobce
Gdyž sa chce, tak ide fšecko...
Vcera jsem pro kamarada udelal tenhle aretacni kolik k uchyceni brzdneho trmene do odpruzene MTB vidlice Lefty. Jsou to zvlastni casy, soucastka ktera sla jeste nedavno snadno koupit, je dnes nedostatkove zbozi, nebo je dostupna v setu i se sroubem za cenu cele brzdy … No, ja mel aspon o zabavu postarano. Nejdele mi snad trvalo nabrousit radeko pro zapich na segrovku.
Neni čas se nudit
sv18ra, KSU250, 2N118, SH-700A, FA3AU, tos 1U, gh450, R5, FN40, HJ8, WKV63
Nebolo to síce dnes, ale zbastlil som náboj kolesa:
Keď nerátam spojovací materiál, ložiská a kotúč, tak je to zložené zo 7 častí (nemal som vhodne veľké kúsky materiálu). Pájkované mosadzou. Vyrobené celé na sústruhu (+ nejaké ručné náradie), 16 (a 6) dier po obvode som delil podľa ozubeného kolesa na vretene, vŕtal ručnou vŕtačkou uchytenou na suporte. Priemery a čelá pre kotúč a rozetu boli vytočené medzi hrotmi cez už nalisované ložiská.
V pôvodnej veľkosti tu
Keď nerátam spojovací materiál, ložiská a kotúč, tak je to zložené zo 7 častí (nemal som vhodne veľké kúsky materiálu). Pájkované mosadzou. Vyrobené celé na sústruhu (+ nejaké ručné náradie), 16 (a 6) dier po obvode som delil podľa ozubeného kolesa na vretene, vŕtal ručnou vŕtačkou uchytenou na suporte. Priemery a čelá pre kotúč a rozetu boli vytočené medzi hrotmi cez už nalisované ložiská.
V pôvodnej veľkosti tu