Tr závitník ze šroubu (a nekalená C45 vs. bronz)

mechanika k motorům
Uživatelský avatar
Thomeeque
Příspěvky: 8870
Registrován: 30. 1. 2012, 10:20
Bydliště: Mimo ČR

3. 4. 2020, 5:05

milan584 píše: 3. 4. 2020, 4:29 Životnost té matice z mosazi, zejména na měkkém šroubu, oproti klasice - tj CuSn8 nebo 10 bude asi tak setinová.
Jestli tě to plně uspokojí - toť otázka.
Aha, děkuju! Cu Sn7 ... také není optimální?
mimooborová naplavenina • kolowratský zázrak™ • NPS • GCU • HirthCalc • ncDP.ino
milan584
Příspěvky: 2130
Registrován: 12. 5. 2009, 2:17
Bydliště: na jihu

3. 4. 2020, 5:20

Thomeeque píše: 3. 4. 2020, 5:05
milan584 píše: 3. 4. 2020, 4:29 Životnost té matice z mosazi, zejména na měkkém šroubu, oproti klasice - tj CuSn8 nebo 10 bude asi tak setinová.
Jestli tě to plně uspokojí - toť otázka.
Aha, děkuju! Cu Sn7 ... také není optimální?
u CuSn6 - 10 jako hobby uživatel z hlediska životnosti nejspíš nepoznáš rozdíl. V normálním provozu, na měkkým šroubu (ta 12050 bude odhadem mezi 6 a 10 rozdíl v životnosti tak dvojnásobek (možná) - ta 7 bude někde mezi.
Nevymýšlel bych nesmysly, pokud jde koupit polotovar, tak bych ho koupil a dobastlil šroub.
Všechno ostatní bude násobně dražší a nebo to bude dražší a jako bonus ještě na pikaču (ta mosaz třeba).
Odpovědět

Zpět na „šrouby a převodovky“