Kovošrot
Když ho vyklopili na hromadu, tak svítil novotou, nikdy nepoužitej, dneska už je to chudák. Vnitřek ale bude pořát dobrej. Průměr 800, Těch 707 bych i věřil ve váhu. Základna je 1000x800
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Tak všechno jde, ale kdo se s tím bude drbat.
Spodek je monolit. Takže celý to rozebrat. Uříznout. Svařit tigem. Pak upíchnout hřídelku a naní udělat nový osazení a závit M8.
Pokud bude rotor špatnej, což většinou je, tak nahradit. Plastovým nebo z vodní pumpy z auta atd.
Spodek je monolit. Takže celý to rozebrat. Uříznout. Svařit tigem. Pak upíchnout hřídelku a naní udělat nový osazení a závit M8.
Pokud bude rotor špatnej, což většinou je, tak nahradit. Plastovým nebo z vodní pumpy z auta atd.
Naposledy upravil(a) stanik84 dne 28. 3. 2019, 6:29, celkem upraveno 1 x.
- tumlik
- Sponzor fora
- Příspěvky: 3579
- Registrován: 19. 12. 2007, 8:20
- Bydliště: já su z Moravskej :-)
- Kontaktovat uživatele:
nejenom spodek, ale i vrch.............. no jak jsem říkal, jsem zvědavej,stanik84 píše: ↑27. 3. 2019, 8:49 Tak všechno jde, ale kdo se s tím bude drbat.
Spodek je monolit. Takže celý to rozebrat. Uříznout. Svařit tigem. Pak upíchnout hřídelku a naní udělat nový osazení a závit M8.
Pokud bude rotor špatnej, což většinou je, tak nahradit. Plastovým nebo z vodní pumpy z auta atd.
třeba je hop taky postiženej broukpytlíkysmem
http://www.tumlikovo.cz/
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
Popularizační web nástrojařství a kovoobrábění
http://www.rm-reznicek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;