Kovošrot
Niektoré spoločnosti to majú ako podmienku. Vymieňal som vo VW servopohony na jednej linke (preventívna výmena po x hodinách prevádzky). Nepoškodené kusy, všetko šlo do šrotu. Ak by prišli na porušenie, tak je zákaz vstupu. Kto to bude riskovať? Ale tiež si myslím, že je to kktizmus vyhadzovať nepoškodený materiál. Holt, ekologia Nemcov v praxi...
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 15. 7. 2020, 7:34
Rawen> to same mne napadne kdyz vidim u nas na ustavu vyhazene pristroje. Za nova to stalo miliony, kdyz uz to cenu pro vyzkum nema, proc to nejde na opravu/ demonstraci/ vykuchani nekam na skolu. Byva mi to lito. Ale ja mam jeste stare mysleni, ze veci maji slouzit a dokud je to smysluplne tak opravovat a udrzovat.
Připrav se, hrajem...
https://www.youtube.com/watch?v=HzjNAnEfvxc
https://www.youtube.com/watch?v=HzjNAnEfvxc
-
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
To je riešenie problémov prevenciou. Je to bežný postup v rámci SMK a 5Wjean píše: ↑15. 1. 2022, 12:18 Niektoré spoločnosti to majú ako podmienku. Vymieňal som vo VW servopohony na jednej linke (preventívna výmena po x hodinách prevádzky). Nepoškodené kusy, všetko šlo do šrotu. Ak by prišli na porušenie, tak je zákaz vstupu. Kto to bude riskovať? Ale tiež si myslím, že je to kktizmus vyhadzovať nepoškodený materiál. Holt, ekologia Nemcov v praxi...
BalazKovo.sk
S tym som sa este nestretol, myslel som ze preventivne staci menit loziska. Ono ked sa to prezenie ze je loziska uz pocut, byva uz po funuse a treba menit aj loziskovy stit, a to sa uz zakaznikovi nepozdava .jergus.balaz píše: ↑15. 1. 2022, 7:28 To je riešenie problémov prevenciou. Je to bežný postup v rámci SMK a 5W
Enkodery sa sa nezvyknu kazit, aspon tie od HH.
Tie vretenove 1ph8 motory maju momentalne peknu cakaciu dobu, a oni ich tam maju vyhodene nepouzite , este s krytkami na konektoroch a druhym motorovym stitkom, ktory sa dava do rozvadzaca
I já mám staré myšlení a také toto hospodaření nechápu!!!
Je to dnes opravdu velmi rozšířená praxe, takto hospodařit ,ať už jsou to vyrobené věci ,nebo náhradní díly .
Příbuzný pracuje , snad v největším skladu , ve střední Evropě pro distribuci náhradních dílů , pro automobilní průmysl. Distribuují díly pro celou Evropu , Asií a snad i Tichomoří.
Každý díl má štítek a určené datum spotřeby , tak jako potraviny.
Při vyskladňování pípne - načte kód ,ať už je to díl za pár korun - šroub,nebo dražší díly navigace50000,- nebo si někdo objedná , k autu v akci třeba když se jede třeba Tour se France , k autu ještě cyklo kevlarové kolo za cca 120000,-
Jakmile se po načtení kódu zjistí, že prošla záruční lhůta dva roky , tak se okamžitě ,nekompromisně a bez výjimek vše likviduje ve speciálním zvláštním menším skladu . Dva Ukrajinci tam pod kamerami každý den musí dily poničit.
Je jedno jestli jsou to nárazníky,kapoty, navigace, kevlarová cyklo kola . Do všeho musejí praštit majznout kladivem, říznout rozbruškou.
Myšlenka je taková , ze kdyby dodaly zákazníkovi prošlý drahý značkový náhradní díl , s prošlou dvouletou záruční lhůtou ,tak by se při takovém zjištění mohl zákazník soudit.Nebo nedejbože ,kdyby pak po namontování takového prošlého dílu ,třeba došlo k nehodě . Opět by následoval soudní spor.
To vše by poškodilo dobré jméno značky . A to jim za to nestojí
Ještě taková poznámka takto se ničí i celá nová vyrobená auta , která se třeba nedopatřením při převozu nebo provozu drobně poškodí- nabourá blatnik
Auta se odstaví, na plochu a jednou za čas , když je jich tam par desítek , aby se to vyplatilo! Tak přijede náklaďák sklopí , na zem mobilní lisovací kontejner.
Do něj se ta nová auta , tak jak jsou, s navigací , hliníkovýma kolama prostě se vším (absolutně se nesmí nic z auta vzít,vše se kontroluje) tak se tam strčí a slisuje se. Z auta zbyde taková kostička a ta se odveze do šrotu.
Opět je to to obava , že pokud by se takto jakkoliv nabourané nové auto znovu opravilo a prodalo. Zákazník by to potom zjistil, nedejbože že by došlo třeba k nehodě . Opět by mohl následovat soudní spor a to by opět značku a dobré jméno poškodilo.
A tak se nové díly a nová auta takto zničí.Je to těžko pochopitelné
Je to dnes opravdu velmi rozšířená praxe, takto hospodařit ,ať už jsou to vyrobené věci ,nebo náhradní díly .
Příbuzný pracuje , snad v největším skladu , ve střední Evropě pro distribuci náhradních dílů , pro automobilní průmysl. Distribuují díly pro celou Evropu , Asií a snad i Tichomoří.
Každý díl má štítek a určené datum spotřeby , tak jako potraviny.
Při vyskladňování pípne - načte kód ,ať už je to díl za pár korun - šroub,nebo dražší díly navigace50000,- nebo si někdo objedná , k autu v akci třeba když se jede třeba Tour se France , k autu ještě cyklo kevlarové kolo za cca 120000,-
Jakmile se po načtení kódu zjistí, že prošla záruční lhůta dva roky , tak se okamžitě ,nekompromisně a bez výjimek vše likviduje ve speciálním zvláštním menším skladu . Dva Ukrajinci tam pod kamerami každý den musí dily poničit.
Je jedno jestli jsou to nárazníky,kapoty, navigace, kevlarová cyklo kola . Do všeho musejí praštit majznout kladivem, říznout rozbruškou.
Myšlenka je taková , ze kdyby dodaly zákazníkovi prošlý drahý značkový náhradní díl , s prošlou dvouletou záruční lhůtou ,tak by se při takovém zjištění mohl zákazník soudit.Nebo nedejbože ,kdyby pak po namontování takového prošlého dílu ,třeba došlo k nehodě . Opět by následoval soudní spor.
To vše by poškodilo dobré jméno značky . A to jim za to nestojí
Ještě taková poznámka takto se ničí i celá nová vyrobená auta , která se třeba nedopatřením při převozu nebo provozu drobně poškodí- nabourá blatnik
Auta se odstaví, na plochu a jednou za čas , když je jich tam par desítek , aby se to vyplatilo! Tak přijede náklaďák sklopí , na zem mobilní lisovací kontejner.
Do něj se ta nová auta , tak jak jsou, s navigací , hliníkovýma kolama prostě se vším (absolutně se nesmí nic z auta vzít,vše se kontroluje) tak se tam strčí a slisuje se. Z auta zbyde taková kostička a ta se odveze do šrotu.
Opět je to to obava , že pokud by se takto jakkoliv nabourané nové auto znovu opravilo a prodalo. Zákazník by to potom zjistil, nedejbože že by došlo třeba k nehodě . Opět by mohl následovat soudní spor a to by opět značku a dobré jméno poškodilo.
A tak se nové díly a nová auta takto zničí.Je to těžko pochopitelné
SCHAUBLIN 53, GACK K15 , Weiler Condor 81, RB40, Avia fnc 25, a další
Zdravím, v týdnu na šroťáku, likvidace výdejen Škodovky pokračuje, obrovské množství vrtáků,
stovky výstružníků ještě zatavených, ale většinou stejné, a taky hodně m7, ty neberu,
závitníky trapéz, ale už to bylo většinou zahrnuto - špatný přístup a majitel nechce dovolit lezení
po hromadách ( chápu a respektuju), plechová krabice - ty mám rád a beru vždy,
zaujalo mě to vřeteno, převod asi 3.5 : 1 (ano, do rychla), vzadu drážková hřídel,
kužel asi ISO 30 - nemám čím vyzkoušet, vypadá nepoužitě, žádná signatura výrobce,
na boku ozubení jako u vrtačkového vřetene, poznává v něm někdo něco ?
stovky výstružníků ještě zatavených, ale většinou stejné, a taky hodně m7, ty neberu,
závitníky trapéz, ale už to bylo většinou zahrnuto - špatný přístup a majitel nechce dovolit lezení
po hromadách ( chápu a respektuju), plechová krabice - ty mám rád a beru vždy,
zaujalo mě to vřeteno, převod asi 3.5 : 1 (ano, do rychla), vzadu drážková hřídel,
kužel asi ISO 30 - nemám čím vyzkoušet, vypadá nepoužitě, žádná signatura výrobce,
na boku ozubení jako u vrtačkového vřetene, poznává v něm někdo něco ?
Vřeteno z FNGJ32
-
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 24. 6. 2020, 8:41
- Kontaktovat uživatele:
Áno je to tak, dobré veci končia v šrote. Ja som taktiež kúpil kopu mašín priamo z firiem, ktoré mali ísť rovno do kovošrotu. Ale o tom rozhodujú vždy ľudia od stola, podľa tabuliek a podľa provízií. Čo je už v účtovníctve odpísané, nemá hodnotu. To je kapitalistický konzum.
BalazKovo.sk
Zbýňa: Zase tak velký věci nedělám. Jen občas . Teď jdu zrovna dělat lžíci. V sobotu výložník z traktorbagru dolů a komplet udělat otoč, hadice, hydroválce, futra, čepy. (Lis na hadice mám - krimpuju na tom i kabelový oka ). Bronz jsem včera na to koupil - na tu otoč - D90 mm (trubka). Výstružníky mám do 100mm v H7, H8 včetně výhrubníků. Tak se to dělá dobře.