Gratuluji, perfekní práce.
Jen malá připomínka, co usnadní práci. Na přítlak pneu. upínek je lepší šlapka (obě ruce volné). A po dokončení celé operace program sám přítlak uvolní,
tak jsem si to udělal na jurtostoji. Pokud jsou velké série ,je parada mít dvě stejné pracoviště a dělat na přeskáčku. Na jednom pracovišti se frézuje a na druhém si připravím materiel, a pak jen potvrdím start.
4 vretena a trocha pneumatiky
Vsetky koliky(origin) a vsetky pritlaky su plne programovatelne. Ak si vsimnes pri rucnych packovych spinacoch, tak ta je poloha ON alebo AUTO, coznamena ze v polohe auto je to plne programovatelne.Jan Danda píše:Gratuluji, perfekní práce.
Jen malá připomínka, co usnadní práci. Na přítlak pneu. upínek je lepší šlapka (obě ruce volné). A po dokončení celé operace program sám přítlak uvolní,
tak jsem si to udělal na jurtostoji. Pokud jsou velké série ,je parada mít dvě stejné pracoviště a dělat na přeskáčku. Na jednom pracovišti se frézuje a na druhém si připravím materiel, a pak jen potvrdím start.
Je to z toho dovodu, lebo majitel firmy tam chce naozaj, doslovne, ako sranduje Origosh, postavit Ukrajincv a aby nemuseli tolko programovat , tak je tam poloha ON(na tvrdo).
Slapatko je k tomu tiez s funkciou run/remrun(ved to poznate) a vprograme sa dopisuje M0. nemal som cas vsetko natocit a naprogramovat. Ved aj tie diery, co som robil, su absolutny nezmysel.
Inak mate dobre pripomienky.
A uz som pochopil aj toto:
"Ja bych to upgradoval z UK na robota
Za rok to mas zpet"
rocnik 1976 -stolár, trosicka uz aj strojar.