Výroba vlakového kolesa
Trochu odbočím - renovace kol.
Pár let po revoluci jsme oživovali stroj na soukolí. Rafamet. Dvě univerzálky, dva motory, docela respekt budící stroj. Dva systémy H-645. Na kolech jsou někdy nápeče a plátkům se do jetého kola moc nechce.
http://tti-eshop.cz/files/files/PD/Kata ... %C3%AD.pdf
Pár let po revoluci jsme oživovali stroj na soukolí. Rafamet. Dvě univerzálky, dva motory, docela respekt budící stroj. Dva systémy H-645. Na kolech jsou někdy nápeče a plátkům se do jetého kola moc nechce.
http://tti-eshop.cz/files/files/PD/Kata ... %C3%AD.pdf
na kola se běžně používá tento drobeček https://industry-pilot.com/en/Wheel-Lat ... 125/p90163
Jen něco málo o něm:
- 8 stupňů rychlosti - 7,2 - 35,4 otˇmin
- 2 hnací motory, každý 50 kW
- celkový příkon 125 kW
- hmotnost 65 t
- délka náprav, které lze upnout: - 1640 - 2660 mm
- průměr soustružených kol 700 - 1250 mm
Celkem zajímavá hračička. Z tohohle už jde strach
Jen něco málo o něm:
- 8 stupňů rychlosti - 7,2 - 35,4 otˇmin
- 2 hnací motory, každý 50 kW
- celkový příkon 125 kW
- hmotnost 65 t
- délka náprav, které lze upnout: - 1640 - 2660 mm
- průměr soustružených kol 700 - 1250 mm
Celkem zajímavá hračička. Z tohohle už jde strach
předválečný soustruh Volman, protahovačka HMS 850, Gude MIG 192/6K, frézka F1J2
- Zdenek Valter
- Příspěvky: 5199
- Registrován: 9. 1. 2009, 5:16
- Bydliště: Ústí n. L.
Kola do 1250 mm má v ČR 99% železničních vozidel. Troufnu si říct, že co se týká lokomotiv, nejčastěji jsou k vidění metrová kola - většina dieselů z ČKD jak na trati, tak na posunu.Zdenek Valter píše: ↑27. 10. 2020, 7:01To může být i málo.
1250 maj třeba škodovácký elektriky.
Páry páry u nás maji až 2000 mm - u nás jen litevka 399.0.
Jinak ta větší kola se při opravách většinou točí na podúrovňových soustruzích, tam se dá stočit prakticky libovolný průměr
předválečný soustruh Volman, protahovačka HMS 850, Gude MIG 192/6K, frézka F1J2
- Zdenek Valter
- Příspěvky: 5199
- Registrován: 9. 1. 2009, 5:16
- Bydliště: Ústí n. L.
Souhlas a díky za vysvětlení.milan.83 píše: ↑27. 10. 2020, 11:40 ......
Kola do 1250 mm má v ČR 99% železničních vozidel. Troufnu si říct, že co se týká lokomotiv, nejčastěji jsou k vidění metrová kola - většina dieselů z ČKD jak na trati, tak na posunu.
Jinak ta větší kola se při opravách většinou točí na podúrovňových soustruzích, tam se dá stočit prakticky libovolný průměr
Hobbík - obráběč i 3D tiskař začátečník - strojní park je konečně instalován