kdo je ten druhej a třetí? o tom prvním vím, ale ten je nasranej hlavně na mě
že by už prodejní forum
tohle se mi zdá bejt dobrý.chb píše: ↑21. 3. 2019, 5:04
inzertní sekce by mohla být přístupná až po časovém odstupu, nebo po nějaké aktivitě v počtu příspěvků či kombinace obojího ?
-> to odradí překupníky
-> o výjimku mohou požádat "obchodníci" - ale za procenta na provoz fora. (a na režii která tímto vznikne) - dostali by statut obchodníka
-> výjimku by bylo možné udělit třeba na doporučení "staršího" člena (klubový princip)
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
tohle uz jsem kdysi navrhoval, tenkrat ovsem bylo dulezitejsi ladit novy vzhled fora ana podstatneveci v jehofunkcnosti uz nezbyloDwPetr píše: ↑21. 3. 2019, 10:39tohle se mi zdá bejt dobrý.chb píše: ↑21. 3. 2019, 5:04
inzertní sekce by mohla být přístupná až po časovém odstupu, nebo po nějaké aktivitě v počtu příspěvků či kombinace obojího ?
-> to odradí překupníky
-> o výjimku mohou požádat "obchodníci" - ale za procenta na provoz fora. (a na režii která tímto vznikne) - dostali by statut obchodníka
-> výjimku by bylo možné udělit třeba na doporučení "staršího" člena (klubový princip)
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Reaguju trochu pozdě, sorry.DwPetr píše: ↑20. 3. 2019, 8:44 A tom to pafiku je, že se hodnotí práce někoho jinýho ze svýho pohledu bez konkrétní zkušenosti.
Jestli máš nejakýho kamaráda u PČR, tak se ho zeptej jak ta celá procedura funguje, od zjištění přestupku a s jakým výsledkem to končí. Pak pochopíš proč se s tím nedá nic udělat a že na změnu chování lidí nestačí žádnej policajt.
A to stejný platí ve všech oblastech chováni, odpady, byznys, i virtuální spolky.
Jasně, takže řekneme, že to jinak nejde, složíme ruce do klína a budeme dál řvát, že máme málo peněz.
Vždyť tam nemusej bejt, když se mi práce nelíbí, nebo mi nepřináší uspokojení, tak tam nejsem. Když odejde polovina policajtů, tak to budou muset naši čačtí zákonodárci řešit. Ale proč by policajti chodili, za ty peníze se překousne i nějaká ta nechuť. A ty akce na silnicích jsou maximálně 4 za rok, a ještě se to rozhlásí ve sdělovacích prostředcích, aby si řidiči dávali pozor a policajti měli co nejmíň práce.
Tím se nenavážím do kriminálky a podobných oborů, tam je to jinak. Aspoň zatím.
Já tady ale nemluvím o platech a chuti do práce, ale způsobu kterým tady probíhá přestupkový řízení a jeho následcích. Ta práce na silnici je jen dílčí, a týká se zjištění a předání dál. Samotný zjištění na nápravu nestačí.
Udělej si stejnej přestupek tady a v Rakousku nebo Německu, už si rozumíme?
Jsou jen dvě věci, který naučí lidi dodržovat pravidla, vůle a strach.
Je spousta věcí co civil nevidí, a jen si něco myslí. Proto by se práce jinejch měla posuzovat až ve chvíli, kdy si ji někdo zkusí, a bude vědět, jak to celý funguje.
Udělej si stejnej přestupek tady a v Rakousku nebo Německu, už si rozumíme?
Jsou jen dvě věci, který naučí lidi dodržovat pravidla, vůle a strach.
Je spousta věcí co civil nevidí, a jen si něco myslí. Proto by se práce jinejch měla posuzovat až ve chvíli, kdy si ji někdo zkusí, a bude vědět, jak to celý funguje.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B
Osobně bych nechal inzerci jak je a pouze kontroloval psaná pravidla. Myslím, že spoustu překupníků odradí zveřejnění ceny a dohady o to kdo byl nebo nebyl první tady budou pořád. Dále si moc nedovedu představit jak by se vybírali procenta z prodeje. To by jako admin kontroloval účet s tím že tady je 50kč od Franty a tady zase 20Kč od Jardy a tady nějaká částka, ale nevím od koho? Sám jsem tady na poptávku prodal dvakrát a částku jsem vždy nechal kupujícího poslat rovnou na provoz fóra. Tím chci říct, že to si musí ujasnit každý sám. Tohle fórum řekl bych je jedním z nejslušnějších občas projíždím fóra kde jsou nadávky urážky ba dokonce výhrůžky na denním pořádku.
Strigon ME-250, SV18RA, Mikromat SFW200/600, L-TEC Ductling II
V tom máš recht, za to může íčko. Kdysi nechal přehodit řešení přestupků z policie na obecní úřady, aby mohl část policajtů vyházet, a od té doby je to takovýhle.DwPetr píše: ↑22. 3. 2019, 9:24 Já tady ale nemluvím o platech a chuti do práce, ale způsobu kterým tady probíhá přestupkový řízení a jeho následcích. Ta práce na silnici je jen dílčí, a týká se zjištění a předání dál. Samotný zjištění na nápravu nestačí.
Udělej si stejnej přestupek tady a v Rakousku nebo Německu, už si rozumíme?
Ale zase abych se vrátil k práci policajtů, těch co "pomáhaj a chráněj". Když stojej na křižovatce na červenou, padne jim zelená a v tom okamžiku jim v příčném směru projede auto na červenou, tak klidně jedou za svým původním cílem. (Na kafe?) Osobně jsem několikrát viděl. A to nesouvisí s řešením přestupků, to je lenost. A nepiš, že měli něco jinýho důležitýho; kdyby to tak bylo, tak by nečekali na křižovatce na zelenou, zapnuli by maják a jeli by.
Domluva se slušnými lidmi funguje, ale ti "neslušní" na pravidla kašlou a vo vo votom to je.
sice plevelím vlastní vlákno ...
ano, v DE či AT je větší kázeň - ale hlavně logičtější omezování/umisťování značek/kontrolování dopravy.
lidé nikdy nebudou dobrovolně dodržovat pro ně nesmyslná pravidla. Pokud za jednu cestu potkám 3x viditelně zbytečné omezení dopravy, pak lze předpokládat, že to čtvrté omezení už nerespektuji.
... ale toto je fakt mimo téma a patřilo by to do hospůdky ... tedy další reakce na toto prosím směrujte tam
Víťa - BF20 - upraveno na CNC + Mach3 + SS, soustruh CJM250, MK3 Průša, ostřička nástrojů
A to je právě ten problém, že si tady každej rozhoduje sám, co je pro něj smysluplný a co ne. Jednotlivec si pravidla prostě neurčuje, to platí všude na světě.
V AT a DE ta kázeň je, proto ta represe tam zkrátka není potřeba. První krok musej udělat lidi,a ne aparát (na foru admin). Aparát když povolí, tak toho tady lidi okamžitě zneužijou, to je prostě fakt. Je další fakt, že např. nemá jezdit nikdo ožralej a zfetlej a bez not, a stejně se najde někdo kdo to není schopnej pochopit. Myslíš že se ten dotyčnej hrdinsky přizná, aby se aparát mohl zaměřit na něj a ostatní nechal bejt? A to není jen v dopravě, podívej se co zase bylo v Brně na radnici, všichni to ví, co se nemá dělat, a stejně na to kašlou.
Dopsal jsem to, aby se neztratila kontinuita, a víc už to plevelit nebudu. To by jsme tady mohli bavit do večera a stejně to nic nezmění, ta příčina je prostě hlouběji.
V AT a DE ta kázeň je, proto ta represe tam zkrátka není potřeba. První krok musej udělat lidi,a ne aparát (na foru admin). Aparát když povolí, tak toho tady lidi okamžitě zneužijou, to je prostě fakt. Je další fakt, že např. nemá jezdit nikdo ožralej a zfetlej a bez not, a stejně se najde někdo kdo to není schopnej pochopit. Myslíš že se ten dotyčnej hrdinsky přizná, aby se aparát mohl zaměřit na něj a ostatní nechal bejt? A to není jen v dopravě, podívej se co zase bylo v Brně na radnici, všichni to ví, co se nemá dělat, a stejně na to kašlou.
Dopsal jsem to, aby se neztratila kontinuita, a víc už to plevelit nebudu. To by jsme tady mohli bavit do večera a stejně to nic nezmění, ta příčina je prostě hlouběji.
TOS H 63, Strigon GH 560, KFD 250, Berco HON 200, Stanko 16K20, TOS 4C, ZMM NK 203, FUS SMC-8B