Vřetena Teknomotor

ostatní motory, vřetena, regulace, snímaní otáček a jiné
Odpovědět
dyntyd
Příspěvky: 391
Registrován: 13. 12. 2007, 1:40
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

9. 11. 2014, 11:22

Po dnešku musim tedy říci že budu muset opravdu tu přestavbu, při frézování tvaru na čisto se opravdu vule pojeví v zetové ose kde to je opravdu znát na výrobku .... dal jsem tam také nové ložiska a asi bude také chvíli trvat než si sednout momentálně se hřejou poměrně dost bych řekl .
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 6935
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

9. 11. 2014, 11:36

dyntyd píše:Po dnešku musim tedy říci že budu muset opravdu tu přestavbu, při frézování tvaru na čisto se opravdu vule pojeví v zetové ose kde to je opravdu znát na výrobku .... dal jsem tam také nové ložiska a asi bude také chvíli trvat než si sednout momentálně se hřejou poměrně dost bych řekl .
to že se hřejou by mohl být problém tuku , musí to být velice řídký tuk na vysokootáčková ložiska a nesmí ho tam být moc , až se tuk trochu vystříká tak by to mělo být lepší
dyntyd
Příspěvky: 391
Registrován: 13. 12. 2007, 1:40
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

9. 11. 2014, 11:41

Aha díky za info .... no měla by to být obdoba toho co tam je tak uvidíme je pravda že už tam mám 3tí tedkon druhé byli z nouze a ty se tolik nehrály než jsem sehna podobné těch co tam byli ale když bylo vřeteno nové tak se hrálo také myslím .... ted mají cca 7hodin za sebou a porad se hřejí....

ještě bych poprosil lidi co mají udělané vodní chlazení na tomto vřetenu zdali by nedali nějaké nejlepší řešení co se jim osvědčilo .... díky moc (čerpadlo velikost nádoby chlazení)
zami
Příspěvky: 665
Registrován: 25. 1. 2011, 2:07
Bydliště: Třebíč

9. 11. 2014, 12:15

Tady mám moje konečné řešení. Už nějakou dobu funguje naprosto bezproblémů. I po někaolikahodinovém frézování je vřeteno stále vlažné.
http://www.c-n-c.cz/download/file.php?i ... &mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
Miloš.
Uživatelský avatar
Hades
Příspěvky: 1206
Registrován: 11. 10. 2012, 10:59
Bydliště: Praha; Mimoň

9. 11. 2014, 12:37

To: zami
hodně dobrý...
předpokládám, že máš cirkulační chlazení. Ten chladič máš na vstupu OR na výstupu vřetene? Máš to dochlazované nějakým ventilátorem? Co používáš za čerpadlo, pokud je to okruhové chlazení?

nemám sice vodní chlazení, ale třeba se k tomu časem také dopracuju a tak by mne to už dopředu zajímalo
dyntyd
Příspěvky: 391
Registrován: 13. 12. 2007, 1:40
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

9. 11. 2014, 12:42

Musim rici ze i to ze fouka na vyrobek teply vzduch neni to prave orechove precijenvse ma tepelnou roztaznost a je to i znat ma povrchu vyrobku
zami
Příspěvky: 665
Registrován: 25. 1. 2011, 2:07
Bydliště: Třebíč

9. 11. 2014, 12:48

Jsou tam dva 12V ventilátorky. Čerpadlo je staré topenářské.
http://www.c-n-c.cz/download/file.php?i ... &mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
Miloš.
dyntyd
Příspěvky: 391
Registrován: 13. 12. 2007, 1:40
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

9. 11. 2014, 12:59

Kolik vody je tedy potreba? A cerpadlo bezi furt? A nebo ho mas spinane to same u ventilatoru?
zami
Příspěvky: 665
Registrován: 25. 1. 2011, 2:07
Bydliště: Třebíč

9. 11. 2014, 1:04

Kapaliny je potřeba asi jeden litr. Mám tam nějakou pro hliníkové motory. Čerpadlo a ventilátory běží pořád. Je to na zvláštní ruční vypínač.
Miloš.
dyntyd
Příspěvky: 391
Registrován: 13. 12. 2007, 1:40
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

9. 11. 2014, 1:08

A z ceho je ten chladic koukal jsem po necem a nasel vse drahe jak pr...
zami
Příspěvky: 665
Registrován: 25. 1. 2011, 2:07
Bydliště: Třebíč

9. 11. 2014, 1:10

Je to nový náhradní díl na Felicii. Nestál mě i s poštovným ani čtyři stovky.
Miloš
zami
Příspěvky: 665
Registrován: 25. 1. 2011, 2:07
Bydliště: Třebíč

9. 11. 2014, 1:15

Třeba tady:
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... -d6w001tt/" onclick="window.open(this.href);return false;
Miloš.
dendy
Příspěvky: 57
Registrován: 14. 12. 2012, 5:14
Bydliště: Jížní Čechy,

9. 11. 2014, 7:47

Zami má chlazení udělaný parádně. Taky jsem se chtěl inspirovat Zamiho vychytaným chlazením. Měl jsem ale problém že mám slabý vřetýnko 0,73Kw.
A problém byl v tom, že šrouby které drží krytku napájecí svorkovnice motru prochází zkrz profil kde by měla proudi chladící kapalina :( . To mě oodradilo.
Navrtal jsem hliníkovou desku a udělal jsem chladič který je namazaný teplovodivou pastou na CPU. Dotáhnul na čelo vřetene a chladí to perfektně. Po cca 4 hodinách je vřeteno vlažný i na ložiskách + tam mám ještě dodělaný ventilátor na vřeteni.
Samozřejmě že chladící voda je hnaná čerpadlem do chladiče s ventitátorem jako u Zamiho.
Přílohy
2013-12-27-166.jpg
dyntyd
Příspěvky: 391
Registrován: 13. 12. 2007, 1:40
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

9. 11. 2014, 8:20

A jaké čerpadlo máš ty ?
dendy
Příspěvky: 57
Registrován: 14. 12. 2012, 5:14
Bydliště: Jížní Čechy,

9. 11. 2014, 8:39

Byla to zkoužka ale zatím uspěšně asi 1,5 roku používám benzínové čerpadlo z fiata punto. :) Až odejde tak už jsem vyhlídnul něco jinýho tady.
http://www.karavan.cz/cerpadlax0-cerpad ... ulkova.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpovědět

Zpět na „Ostatní elektromotory“