Rotax Bombardier 500ccm

ostatní motory, vřetena, regulace, snímaní otáček a jiné
majo.0007
Příspěvky: 227
Registrován: 17. 12. 2014, 12:16
Bydliště: Zilina

6. 6. 2017, 5:31

Zdravim.
Neviete mi prosim poradit ako nastavit karburatori na rotaxe bombardieri 500ccm.
Jedna sa o 2-takt ma na kazdy valec vlasny karburator.

Steluje sa vzduch a zmes.
V nizkych otackach ide dobre ked mu pridam prechlastava ho zrejme, zacne kuckat a straca vykon.
Ihly som uz dal uplne hore a nic...

Z jednym karburatorom by som si vedel rady ale z dvoma je to beznadejne.


Dakujem za kazdu radu
Bc. Maroš Majchràk
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 6935
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

6. 6. 2017, 6:36

je dobré si udělat základní nastavení , šroubky lehce dotáhnout na doraz apak je povolit o 1,5 otáčky. vyzkoušet jak se to chová , pokud je chudá směs tak motor padá hodně pomalu z otáček , pokud je moc bohatá tak se mu nechce do otáček, přidávat opravdu třeba jen po desetinách otáček na obou karburátorech stejně , ale chtělo by to i tak použít : https://www.mojedilna.cz/Tester-na-sync ... u-d369.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

a hlavně začít s nastavením hladiny .
majo.0007
Příspěvky: 227
Registrován: 17. 12. 2014, 12:16
Bydliště: Zilina

6. 6. 2017, 8:39

Dakujem za info.
Bude stacit na meranie toto?

https://www.streetkolor.sk/streetkolor- ... tion#anch1" onclick="window.open(this.href);return false;

Normalne sa to len nasrobuje namiesto sviecky a startuje sa?

A ako sa strluje hladina paliva v karburatoroch??
Bc. Maroš Majchràk
majo.0007
Příspěvky: 227
Registrován: 17. 12. 2014, 12:16
Bydliště: Zilina

6. 6. 2017, 8:41

Karburator

http://www.skidooparts.com/oemparts/a/s ... retors-699" onclick="window.open(this.href);return false;
Bc. Maroš Majchràk
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 6935
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

7. 6. 2017, 5:02

ne ty nepotřebuješ měřit tlak ve válci , ale podtlak v karburátoru jestli jdou oba karbce stejně , jde o polohu šoupat. , mrkni sem : https://www.youtube.com/watch?v=GaTRyHxvneY" onclick="window.open(this.href);return false;

hladina se nastavuje většinou na nějaký nálitek v plovákové komoře , ale je to u každého výrobce jiné , chce to pohledat nastavení na netu.
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3536
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

7. 6. 2017, 6:15

hladna v plovakove komore se nastavuje pomoci pruhledne hadicky nasazene na vypust z komory, nasadi se hadicka, otoci se nahoru a povoli se vypustny sroub, vyska paliva v hadicce ukaze vysku paliva v komore, vysku udava vyrobce, je to hodnota vztazena k delici rovine, vyska hladiny je zasadni, bez ni nejde karburator seridit, nejvice se to projevi pri volnobehu a prechodu volnobeh-jehla
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
majo.0007
Příspěvky: 227
Registrován: 17. 12. 2014, 12:16
Bydliště: Zilina

8. 6. 2017, 9:20

Aha dakujem za rady.

Takze ked mam 2 karbose a maju po 2 vypusty paliva kupim si tu T spojku z jedneho aj druheho zvediem vypusty do 2 flas ktore este medzi sebou nezavise prepojim a ked nastartujem ukaze mi hladina vo flasiach ktori ako taha a podla toho nastavim ihlu na karburatoroch?
Alebo mam stelovat na palivovej tryske?

Dakujem
Bc. Maroš Majchràk
majo.0007
Příspěvky: 227
Registrován: 17. 12. 2014, 12:16
Bydliště: Zilina

8. 6. 2017, 9:24

Ako som teda spravne pochopil najskor nastelujem hladiny na oboch aby boli rovnake.
Potom ak sa mi to podari cez vypusty nastvim podtlaky na rovnake hodnoty a malo by to ist 😀
Podtlaky nastavujem len polohou ihly na supatku palivove sroby neham na 1 pol otacky podla otacok na volnobehu.

A ako nastavit tu malu trisku na vzduch co je v prirube karburatora? Vid obrazok karburatora vizsie.

Dakujem velmi pekne 😀
Bc. Maroš Majchràk
testone
Sponzor fora
Příspěvky: 7176
Registrován: 3. 12. 2010, 5:56
Bydliště: Slaný

8. 6. 2017, 10:00

sorry, ale nedá mi to
tvé otázky dokazují, že si buď děláš pr.... nebo jsi úplně mimo
najdi si učebnici fyziky z tak asi osmé třídy a přečti si, co jsou to spojené nádoby
pak snad pochopíš, co ti radil filla
Obvykle se dějí věci obvyklé. Méně často se dějí věci neobvyklé a zcela vyjímečně se dějí věci vyjímečné...
Masturn 40 CNC, Hermle UWF1200H CNC a pár klasik
http://www.radialengine.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopejsek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
sisi
Příspěvky: 346
Registrován: 11. 10. 2013, 7:49

8. 6. 2017, 10:10

testone má pravdu
Naposledy upravil(a) sisi dne 8. 6. 2017, 10:11, celkem upraveno 1 x.
Krása pomíjí, blbost je věčná
RaS
Příspěvky: 8589
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

8. 6. 2017, 10:11

hlavně najdi někoho kdo ti to pak seřídí až to celé rozjebeš..
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
RaS
Příspěvky: 8589
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

8. 6. 2017, 10:12

sisi píše:RaS má pravdu
ty jsi telepat? jak jsi mohl odpovědět na můj příspěvek dřív než jsem ho dopsal?
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
majo.0007
Příspěvky: 227
Registrován: 17. 12. 2014, 12:16
Bydliště: Zilina

8. 6. 2017, 10:14

Preco?

Rozumim tomu co su spojene nadoby.
Len neviem kde sa na tento typ karburatora pripaja ten pristroj.

Podme bod po bode:
Karburator saje palivo podtlakom ktory vznika pri tahani piesta dole.
Nasava palivo cez mozadznu dizu na ktoru sa oripaja hadicka od nadrze.
Potom ide palivo do plavakovej komori kde plavak zavre ihlovy ventil a co pretece vyplavy sa cez priepusty von. Ako funguje karbos vovnutri neviem.

Zhora je supatko na ktirom je ihla ktora je kuzelova a zatvara dalsiu dizu cez ktoru sa taha palivo do valca a zaroven steluje tvarom supatka aj vzduch.
Potom je tam dalsie supatko na sitic ktore obmedzi privod vzduchu.

Mam tam 3 moznosti stelovania srob ktory dviha supatko palivo a vzduch.

Tak kde pripojit tie nadoby ktore ukazuju podtlaky?
Nenatiahne sa pri tomto merani kvapalina do karburatorov z nadob?

Na videach maju vzdy motorku nastartovanu preto neviem odkial napojit tie hadicky do uzatvorenych nadob???


Ono ked dakto nieco nechape neni od veci mu to aj objasnit a nie ho zaraz odpisat.
Nikto mudri z neba nespadol

Inak nasiel som aj toto

https://m.aliexpress.com/s/item/3244744 ... l#autostay" onclick="window.open(this.href);return false;

Ale ak sa to nastelovat tymy flasami 100e je dost by som to nekupoval zbytocne
Bc. Maroš Majchràk
Uživatelský avatar
packa
Příspěvky: 6935
Registrován: 7. 2. 2007, 6:42
Bydliště: Královehradecký kraj

8. 6. 2017, 10:18

těmi podtlakoměry nastavíš né jehlu ale aby ti obě šoupata pouštěly stejně vzduchu do válce , od toho s pak samozřejmě odvijí směs.

hladina je zas něco jiného
sisi
Příspěvky: 346
Registrován: 11. 10. 2013, 7:49

8. 6. 2017, 10:20

RaS píše:
sisi píše:RaS má pravdu
ty jsi telepat? jak jsi mohl odpovědět na můj příspěvek dřív než jsem ho dopsal?
Jsem prostě dobrej :D :D :D
Krása pomíjí, blbost je věčná
Odpovědět

Zpět na „Ostatní elektromotory“