Kombinované vinutí (slovjanka) asynchronní motory

ostatní motory, vřetena, regulace, snímaní otáček a jiné
maks
Příspěvky: 118
Registrován: 21. 3. 2015, 7:40

21. 2. 2018, 8:28

pánové ne budu tadi vam na foru dělať bordel no ale chci vedet nazor odborniku ohledne kombinované vinutí ( "slovjanka") asynchronní motory, asy tak pred trema roky Náhodné Jsem narazil na clanek jednoho rusaka kteryj popisoval technologie snížení spotřeby elektrické energie a nákladů motor.A pro mne je to důležité
 mam srovnavacku z motorem 7.5kwt hoblovka 4kwt formatovka 5.5kwt i planuji postupne prejit na nove motorů tim se da usetrit dost penjaz v vyrobe nábytku.Po aplikaci technologie „Slavjanka“ Kromě snížení spotřeby elektrické energie a nákladů, motor existují další pozitivní vlastnosti:

• schopnost pracovat v režimu S1. Jedná se o spojitý režim, při kterém motor pracuje s konstantním zatížením a ohřívá se na nastavenou teplotu;
• Schopnost pracovat v režimu S3. Jedná se o režim, ve kterém dochází k jedné zapnutí a jedné pauze. Motor se tak nezahřívá na stanovenou teplotu a pauza se neochladí;
• Zvýšení účinnosti při zatížení až do 150% jmenovitých hodnot. To vede k snížení spotřeby elektrické energie až o 50%;
• zvýšení počátečního kroutícího momentu o 35%;
• Snížení hluku o 5 dBA;
• snížení počátečních proudů o polovinu, což znamená snížení zatížení napájecí sítě;
• snížení vytápění statorových vinutí a tím i zvýšení stability motoru na přehřátí;
• Zvýšení spolehlivosti. https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 3i5QtBrp6Y" onclick="window.open(this.href);return false; okurat pridam do toho ze na ten spusob uy delaji motor do elektrickeho kola i jezdi to z richlosti do 120km\hod
Přílohy
схема.jpg
схема.jpg (55.66 KiB) Zobrazeno 5049 x
maks
Příspěvky: 118
Registrován: 21. 3. 2015, 7:40

21. 2. 2018, 8:57

https://www.youtube.com/watch?v=4rXSfPX ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Josef
Sponzor fora
Příspěvky: 5699
Registrován: 19. 11. 2006, 9:25
Bydliště: Valašsko

21. 2. 2018, 9:46

Tak až 120 km/hod na kole? Jedině snad nějaký sebevrah, alespoň podle mne. Já jsem se dostal na koloběžce na 50 km/hod a raději jsem ubral na 35, ta padesátka není maximálka.. To už jsem se cítil bezpečněji. V té rychlosti jsem trochu zakvedlal řídítkama, ale rám byl tuhý a nerozkmital se. Pocit z jízdy parádní. V zadním kole motor 1 kW. Když jsem se rozjížděl, nebylo třeba se odrážet nohou, prostě stačilo přidat jemně plyn. Prudší přidání byl strašná trhanec.
Co na ten ruský motor říká Luboš? Už to máš zmáknuté, nebo je to hoax?
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22371
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

21. 2. 2018, 11:26

Co to zase je za slataninu?
Zeby zase rozdojili nejakyho kozla?
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
maks
Příspěvky: 118
Registrován: 21. 3. 2015, 7:40

22. 2. 2018, 5:01

http://dvigatel.myfor.ru/viewtopic.php?f=21&t=9" onclick="window.open(this.href);return false; bohuzel vse psani je v ruscine ale dase to prelozit okurat dodam ze ten motor (predelanyj na slavjanku ) uz mam na srovnavaci hoblovce pouzival sem 4 dny a rozdil je v startu keryj je plinulyj i prestal vyhazovat 10a chranic a pri praci podle ampermetru spotreba snizena u nej 0.5 a , jak se vratim budu testovat dal
maks
Příspěvky: 118
Registrován: 21. 3. 2015, 7:40

25. 2. 2018, 8:08

robokop píše:Co to zase je za slataninu?
Zeby zase rozdojili nejakyho kozla?
tohle je pokus jk usetrit penize a i stroje behem vyroby
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4861
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

25. 2. 2018, 9:50

To maks: uspora 50% je malo, radeji si pochytej kosmickou energii a dilna ti pojede zadarmo. Tema lidske demence je nekonecne a free energy bude vzdy v kurzu. V tomto videu je vychytany ten start odberu energie zapalovacem. Pripadne posli podobne napady vyrobcum elektromobilu a stan se nejbohatsim muzem UA, jinde asi tuhle hru nebudou.

https://www.youtube.com/watch?v=zz-Lupbn7mc" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) elbarto dne 25. 2. 2018, 9:52, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22371
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

25. 2. 2018, 9:51

nekdo ma asi pocit ze od pulky devatenacteho stoleti do jednadvacateho stoleti nikdo jiny nezkousel tech par dratu zapojit jinak
a ze ty vyzkumne ustavy tocivych stroju jsou plne blbcu kteri to nedokazi spocitat a zmerit a zjistit ze se to celou dobu vlastne dela uplne spatne
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3536
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

25. 2. 2018, 10:54

robokop píše:nekdo ma asi pocit ze od pulky devatenacteho stoleti do jednadvacateho stoleti nikdo jiny nezkousel tech par dratu zapojit jinak
a ze ty vyzkumne ustavy tocivych stroju jsou plne blbcu kteri to nedokazi spocitat a zmerit a zjistit ze se to celou dobu vlastne dela uplne spatne
a co kdyz jo, jen se podivej, jak jsme to s nasi vyvynutou technologi a hlubokymi znalostmi dotahli s motory s vnitrnim spalovanim, za 120let jsme nedokazali nic lepsiho
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
atlan
Příspěvky: 3341
Registrován: 7. 2. 2011, 9:12

25. 2. 2018, 11:21

Nepovedal by som, vsterkoanie paliva pre optimalne podmienky, presne casovanie zapalenia zmesy, katalizatory.
Premenlive casovanie. A motor s rotacnimi piestami.
Vykon na objem stupol nekolko nasobne a spotreba isla dole.
Na zaciatku mal 6l motor 50k a teraz?
RaS
Příspěvky: 8589
Registrován: 26. 3. 2009, 9:12
Bydliště: Úvaly

25. 2. 2018, 11:27

teraz už 6l motor vidíš jen v muzeu :D
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
Uživatelský avatar
robokop
Site Admin
Příspěvky: 22371
Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

25. 2. 2018, 11:27

Presne tak
1. Tam nepopiratelny pokrok je
2. By me zajimalo co by sis predstavoval ze by to jako melo umet kdyz ti to neprijde jako ze by to fungovalo dobre
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
milan584
Příspěvky: 2130
Registrován: 12. 5. 2009, 2:17
Bydliště: na jihu

25. 2. 2018, 11:32

atlan píše:Nepovedal by som, vsterkoanie paliva pre optimalne podmienky, presne casovanie zapalenia zmesy, katalizatory.
Premenlive casovanie. A motor s rotacnimi piestami.
Vykon na objem stupol nekolko nasobne a spotreba isla dole.
Na zaciatku mal 6l motor 50k a teraz?
Na tom něco bude.
Letos se podařilo vymyslet sinus s lepším průběhem, loni vodivější měď a předloni zakázat :mrgreen: ohmův zákon. Faraday a Lenze už dávno neplatí :mrgreen: vůbec.
U asynchronního motoru (překvapivě :mrgreen: ) je matematický model jasný od počátku a tudíž pokud ten "výzkumník" nemá lepší plechy (s menšíma hysterezníma ztrátama), tak z xxxxx bič neuplete.
prochaska
Sponzor fora
Příspěvky: 8159
Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

25. 2. 2018, 11:37

filla píše:
robokop píše:nekdo ma asi pocit ze od pulky devatenacteho stoleti do jednadvacateho stoleti nikdo jiny nezkousel tech par dratu zapojit jinak
a ze ty vyzkumne ustavy tocivych stroju jsou plne blbcu kteri to nedokazi spocitat a zmerit a zjistit ze se to celou dobu vlastne dela uplne spatne
a co kdyz jo, jen se podivej, jak jsme to s nasi vyvynutou technologi a hlubokymi znalostmi dotahli s motory s vnitrnim spalovanim, za 120let jsme nedokazali nic lepsiho
Ty spalovací motory jsou (bohužel) dotažené už skoro k dokonalosti. Když R. Diesel něco lehce vylepšil na svém prototypu, tak snížil spotřebu klidně o padesát procent. Když teď na motoru něco změní po dlouhých experimentech celý výzkumný ústav a sníží spotřebu o půl procenta, tak je to velký úspěch :-) A taky to znamená, že příští vylepšení bude už jen o čtvrt procenta...
Aleš Procháska
Uživatelský avatar
filla
Příspěvky: 3536
Registrován: 1. 12. 2013, 12:55
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

25. 2. 2018, 11:41

takze budem radeji plytvat silami za pul procenta, misto hledani jineho reseni, a to se vyplati
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Odpovědět

Zpět na „Ostatní elektromotory“