Kombinované vinutí (slovjanka) asynchronní motory
pánové ne budu tadi vam na foru dělať bordel no ale chci vedet nazor odborniku ohledne kombinované vinutí ( "slovjanka") asynchronní motory, asy tak pred trema roky Náhodné Jsem narazil na clanek jednoho rusaka kteryj popisoval technologie snížení spotřeby elektrické energie a nákladů motor.A pro mne je to důležité
mam srovnavacku z motorem 7.5kwt hoblovka 4kwt formatovka 5.5kwt i planuji postupne prejit na nove motorů tim se da usetrit dost penjaz v vyrobe nábytku.Po aplikaci technologie „Slavjanka“ Kromě snížení spotřeby elektrické energie a nákladů, motor existují další pozitivní vlastnosti:
• schopnost pracovat v režimu S1. Jedná se o spojitý režim, při kterém motor pracuje s konstantním zatížením a ohřívá se na nastavenou teplotu;
• Schopnost pracovat v režimu S3. Jedná se o režim, ve kterém dochází k jedné zapnutí a jedné pauze. Motor se tak nezahřívá na stanovenou teplotu a pauza se neochladí;
• Zvýšení účinnosti při zatížení až do 150% jmenovitých hodnot. To vede k snížení spotřeby elektrické energie až o 50%;
• zvýšení počátečního kroutícího momentu o 35%;
• Snížení hluku o 5 dBA;
• snížení počátečních proudů o polovinu, což znamená snížení zatížení napájecí sítě;
• snížení vytápění statorových vinutí a tím i zvýšení stability motoru na přehřátí;
• Zvýšení spolehlivosti. https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 3i5QtBrp6Y" onclick="window.open(this.href);return false; okurat pridam do toho ze na ten spusob uy delaji motor do elektrickeho kola i jezdi to z richlosti do 120km\hod
mam srovnavacku z motorem 7.5kwt hoblovka 4kwt formatovka 5.5kwt i planuji postupne prejit na nove motorů tim se da usetrit dost penjaz v vyrobe nábytku.Po aplikaci technologie „Slavjanka“ Kromě snížení spotřeby elektrické energie a nákladů, motor existují další pozitivní vlastnosti:
• schopnost pracovat v režimu S1. Jedná se o spojitý režim, při kterém motor pracuje s konstantním zatížením a ohřívá se na nastavenou teplotu;
• Schopnost pracovat v režimu S3. Jedná se o režim, ve kterém dochází k jedné zapnutí a jedné pauze. Motor se tak nezahřívá na stanovenou teplotu a pauza se neochladí;
• Zvýšení účinnosti při zatížení až do 150% jmenovitých hodnot. To vede k snížení spotřeby elektrické energie až o 50%;
• zvýšení počátečního kroutícího momentu o 35%;
• Snížení hluku o 5 dBA;
• snížení počátečních proudů o polovinu, což znamená snížení zatížení napájecí sítě;
• snížení vytápění statorových vinutí a tím i zvýšení stability motoru na přehřátí;
• Zvýšení spolehlivosti. https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 3i5QtBrp6Y" onclick="window.open(this.href);return false; okurat pridam do toho ze na ten spusob uy delaji motor do elektrickeho kola i jezdi to z richlosti do 120km\hod
- Přílohy
-
- схема.jpg (55.66 KiB) Zobrazeno 5049 x
https://www.youtube.com/watch?v=4rXSfPX ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak až 120 km/hod na kole? Jedině snad nějaký sebevrah, alespoň podle mne. Já jsem se dostal na koloběžce na 50 km/hod a raději jsem ubral na 35, ta padesátka není maximálka.. To už jsem se cítil bezpečněji. V té rychlosti jsem trochu zakvedlal řídítkama, ale rám byl tuhý a nerozkmital se. Pocit z jízdy parádní. V zadním kole motor 1 kW. Když jsem se rozjížděl, nebylo třeba se odrážet nohou, prostě stačilo přidat jemně plyn. Prudší přidání byl strašná trhanec.
Co na ten ruský motor říká Luboš? Už to máš zmáknuté, nebo je to hoax?
Co na ten ruský motor říká Luboš? Už to máš zmáknuté, nebo je to hoax?
http://dvigatel.myfor.ru/viewtopic.php?f=21&t=9" onclick="window.open(this.href);return false; bohuzel vse psani je v ruscine ale dase to prelozit okurat dodam ze ten motor (predelanyj na slavjanku ) uz mam na srovnavaci hoblovce pouzival sem 4 dny a rozdil je v startu keryj je plinulyj i prestal vyhazovat 10a chranic a pri praci podle ampermetru spotreba snizena u nej 0.5 a , jak se vratim budu testovat dal
To maks: uspora 50% je malo, radeji si pochytej kosmickou energii a dilna ti pojede zadarmo. Tema lidske demence je nekonecne a free energy bude vzdy v kurzu. V tomto videu je vychytany ten start odberu energie zapalovacem. Pripadne posli podobne napady vyrobcum elektromobilu a stan se nejbohatsim muzem UA, jinde asi tuhle hru nebudou.
https://www.youtube.com/watch?v=zz-Lupbn7mc" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=zz-Lupbn7mc" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) elbarto dne 25. 2. 2018, 9:52, celkem upraveno 1 x.
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22371
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nekdo ma asi pocit ze od pulky devatenacteho stoleti do jednadvacateho stoleti nikdo jiny nezkousel tech par dratu zapojit jinak
a ze ty vyzkumne ustavy tocivych stroju jsou plne blbcu kteri to nedokazi spocitat a zmerit a zjistit ze se to celou dobu vlastne dela uplne spatne
a ze ty vyzkumne ustavy tocivych stroju jsou plne blbcu kteri to nedokazi spocitat a zmerit a zjistit ze se to celou dobu vlastne dela uplne spatne
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
a co kdyz jo, jen se podivej, jak jsme to s nasi vyvynutou technologi a hlubokymi znalostmi dotahli s motory s vnitrnim spalovanim, za 120let jsme nedokazali nic lepsihorobokop píše:nekdo ma asi pocit ze od pulky devatenacteho stoleti do jednadvacateho stoleti nikdo jiny nezkousel tech par dratu zapojit jinak
a ze ty vyzkumne ustavy tocivych stroju jsou plne blbcu kteri to nedokazi spocitat a zmerit a zjistit ze se to celou dobu vlastne dela uplne spatne
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."
Nepovedal by som, vsterkoanie paliva pre optimalne podmienky, presne casovanie zapalenia zmesy, katalizatory.
Premenlive casovanie. A motor s rotacnimi piestami.
Vykon na objem stupol nekolko nasobne a spotreba isla dole.
Na zaciatku mal 6l motor 50k a teraz?
Premenlive casovanie. A motor s rotacnimi piestami.
Vykon na objem stupol nekolko nasobne a spotreba isla dole.
Na zaciatku mal 6l motor 50k a teraz?
teraz už 6l motor vidíš jen v muzeu
věčný rýpal,který musí mít poslední slovo, odpůrce low-cost zařízení končících v naprosté většině případů v hromadě šrotu
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
uživatelé hýbátek, kteří mají z mých příspěvků celoživotní trauma nechť si mé příspěvky VYPNOU
- robokop
- Site Admin
- Příspěvky: 22371
- Registrován: 10. 7. 2006, 12:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak
1. Tam nepopiratelny pokrok je
2. By me zajimalo co by sis predstavoval ze by to jako melo umet kdyz ti to neprijde jako ze by to fungovalo dobre
1. Tam nepopiratelny pokrok je
2. By me zajimalo co by sis predstavoval ze by to jako melo umet kdyz ti to neprijde jako ze by to fungovalo dobre
Vsechna prava na chyby vyhrazena (E)
Na tom něco bude.atlan píše:Nepovedal by som, vsterkoanie paliva pre optimalne podmienky, presne casovanie zapalenia zmesy, katalizatory.
Premenlive casovanie. A motor s rotacnimi piestami.
Vykon na objem stupol nekolko nasobne a spotreba isla dole.
Na zaciatku mal 6l motor 50k a teraz?
Letos se podařilo vymyslet sinus s lepším průběhem, loni vodivější měď a předloni zakázat ohmův zákon. Faraday a Lenze už dávno neplatí vůbec.
U asynchronního motoru (překvapivě ) je matematický model jasný od počátku a tudíž pokud ten "výzkumník" nemá lepší plechy (s menšíma hysterezníma ztrátama), tak z xxxxx bič neuplete.
-
- Sponzor fora
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 16. 7. 2006, 12:33
- Bydliště: Praha Bohnice + Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Ty spalovací motory jsou (bohužel) dotažené už skoro k dokonalosti. Když R. Diesel něco lehce vylepšil na svém prototypu, tak snížil spotřebu klidně o padesát procent. Když teď na motoru něco změní po dlouhých experimentech celý výzkumný ústav a sníží spotřebu o půl procenta, tak je to velký úspěch A taky to znamená, že příští vylepšení bude už jen o čtvrt procenta...filla píše:a co kdyz jo, jen se podivej, jak jsme to s nasi vyvynutou technologi a hlubokymi znalostmi dotahli s motory s vnitrnim spalovanim, za 120let jsme nedokazali nic lepsihorobokop píše:nekdo ma asi pocit ze od pulky devatenacteho stoleti do jednadvacateho stoleti nikdo jiny nezkousel tech par dratu zapojit jinak
a ze ty vyzkumne ustavy tocivych stroju jsou plne blbcu kteri to nedokazi spocitat a zmerit a zjistit ze se to celou dobu vlastne dela uplne spatne
Aleš Procháska
takze budem radeji plytvat silami za pul procenta, misto hledani jineho reseni, a to se vyplati
"do řiti se řítíme, ani o tom nevíme.."