Odešel mi 1f motor 1450ot. na pile, tak jsem ho chtěl nahradit 3f, ale je tu problém.
Ten 1f je ve velikosti 71 s přírubou B5 a má psaný příkon 0,9kW, jenže v této velikosti je 3f jen 370W. Ten 1f bude asi nějaký atyp. Tak nevím jestli mi to ten 3f utáhne.
Setkali jste se s něčím podobným. Orogo motor je nesehnatelný.
Výměna 1f motoru za 3f
- Přílohy
-
- Pásovka THOMAS.pdf
- (1.52 MiB) Staženo 217 x
bednar.dk@seznam.cz
SolidWorks 2011
Zakázková výroba jednoúčelových strojů
konstrukce strojů, automatizace,
http://www.indops.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
SolidWorks 2011
Zakázková výroba jednoúčelových strojů
konstrukce strojů, automatizace,
http://www.indops.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Siemens taky dělá s větším výkonem.
http://www.elektromotory.net/siemens/1l ... 365ot.html
Co jsem měřil jednou čínskej motor k soustruhu, tak měl sice udáváno 0,75 kW, ale proud bral jako 0,55 kW. Takže asi tak.
Nvíc 3fáz bude běhat líp, než jednofáz.
http://www.elektromotory.net/siemens/1l ... 365ot.html
Co jsem měřil jednou čínskej motor k soustruhu, tak měl sice udáváno 0,75 kW, ale proud bral jako 0,55 kW. Takže asi tak.
Nvíc 3fáz bude běhat líp, než jednofáz.
Já jsem to napsal proto, protože nějaké měření proudu na 3f motoru moc smysl nedává (bez dodatečných informací).
Pokud změříš proud naprázdno (bez zátěže) tak jednak zjistíš jen bazální spotřebu motoru (pro magnetizaci, překonání odporu ložisek a aerodynamických odporů), která o jmenovitém výkonu motoru toho moc neřekne. A navíc i to měření není tak snadné, protože většina toho proudu bude jalovina, takže je třeba mít na to slušný měřák, měřit současně i napětí a vědět co měříš. A to "vědět co měříš" nemusí platit, když necháš ten proud měřit měnič. Samozřejmě pokud nemáš nějaký přesný popis, jak to ten měnič měří, tj. co tam vlastně ukazuje.
Ale hlavně výkon motoru musíš měřit v zátěži. Ten proud bude samozřejmě úplně jiný u běhu naprázdno, u malé zátěže a u zátěže "na krev".
A protože je motor obecně hodně přetížitelné zařízení, tak ještě budeš muset měřit oteplení, abys věděl, kdy už je ta zátěž tak akorát, tj. maximální trvale udržitelná.
Pokud změříš proud naprázdno (bez zátěže) tak jednak zjistíš jen bazální spotřebu motoru (pro magnetizaci, překonání odporu ložisek a aerodynamických odporů), která o jmenovitém výkonu motoru toho moc neřekne. A navíc i to měření není tak snadné, protože většina toho proudu bude jalovina, takže je třeba mít na to slušný měřák, měřit současně i napětí a vědět co měříš. A to "vědět co měříš" nemusí platit, když necháš ten proud měřit měnič. Samozřejmě pokud nemáš nějaký přesný popis, jak to ten měnič měří, tj. co tam vlastně ukazuje.
Ale hlavně výkon motoru musíš měřit v zátěži. Ten proud bude samozřejmě úplně jiný u běhu naprázdno, u malé zátěže a u zátěže "na krev".
A protože je motor obecně hodně přetížitelné zařízení, tak ještě budeš muset měřit oteplení, abys věděl, kdy už je ta zátěž tak akorát, tj. maximální trvale udržitelná.
http://www.elektromotory.net/siemens/1l ... 390ot.html
Taky jen 0,37kW. Trochu nerozumím "vykon vydelis koefixientom"???
bednar.dk@seznam.cz
SolidWorks 2011
Zakázková výroba jednoúčelových strojů
konstrukce strojů, automatizace,
http://www.indops.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
SolidWorks 2011
Zakázková výroba jednoúčelových strojů
konstrukce strojů, automatizace,
http://www.indops.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak už je tam 3f 0,37kW a zatím to vypadá, že to utáhne, uvidíme při větší zátěži. Nasadil jsem P10 asi 100mm řez na plocho a ani se moc nezapotil.
Ochrana nastavená dle štítkového proudu.
Takže číňan vyrábí motory s "vysokou" efektivitou
Ochrana nastavená dle štítkového proudu.
Takže číňan vyrábí motory s "vysokou" efektivitou
bednar.dk@seznam.cz
SolidWorks 2011
Zakázková výroba jednoúčelových strojů
konstrukce strojů, automatizace,
http://www.indops.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
SolidWorks 2011
Zakázková výroba jednoúčelových strojů
konstrukce strojů, automatizace,
http://www.indops.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak trochu je podezřívám, že to co soudruzi uvádějí jako výkon, je ve skutečnosti poslední změřený příkon zabržděného motoru těsně předtím, než shoří.
SABLE-2015