Tou fyzikou myslíš to, že je jedno jestli se se pohybuje rotor v poli nebo pole kolem rotoru?
Jistě, že to nebude velký výkon. Protože třeba já z té fyziky vím, že výkon rotačniho stroje je moment krát otáčky (pro puristy, což ty jistě jsi, tak buď ve vhodně zvolených jednotkách, případně při obvyklých jednotkách ještě krát konstanta).
Takže při otáčkách, odpovídajících 0.5Hz, výkon jistě nemůže být velký. Při velmi nízkých otáčkách bude mít malý výkon i lokomotiva. Ale to neznamená, že tam nebude velký moment.
O účinnosti tady myslím řeč nešla. Ale když už jsi to zmínil, tak právě čím lepší je měnič a tedy autotuningem spočtený model motoru, tím lepší ta účinnost může být. Ale jistě převratná nebude.
No ale to všechno ty jistě dobře víš. Jen jsi zřejmě měl neodolatelnou potřebu si takhle při večeru zaprudit.