Vystihl jsi to přesně. Jde mi o kompaktnost a funkčnost. Původně jsem to řešil u ATC Atase, ale nedokázal jsem to. Tak jsem to zatím odpískal protože první várka už musela do výroby.
Nyní to zkouším u toho elektrovřetene na bázi 1,1 kW motoru. S tím umístěním odměřování dovnitř motoru se pojí spoustu neznámých :
- ty magnetické pásky jsou do 70°C což mi nepřijde jako nepravděpodobná teplota
- nebudou ty magnetické snímače zahlceny bordelem od cívek motoru
- optika //heds nebo samostatné závory// bude trpět zašpiněním
- IS mají malou frekvenci a bídné rozlišení
Takže to docela pravděpodobně skončí tím osvědčeným IRCem a řemínkem u sosutruhu, případně složitým náhonem skrz pneuválec.
Zatím pátrám a pár tipů odsud z fora je nadějných za což všem děkuji.