Ahoj Dawe, ty talířové pružiny jsou vystřižené z plechu a ne moc přesně. Přebrousit to v sestavě je málo práce za dobrý pocit, že jsem udělal maximum pro vyvážení. Nakonec se ukázalo, že tahle sestava táhla a pružin vnáší do systému málo nevyváženosti. Problém byl spíše se záchytem reakce pneuválce, kde je hodně hmoty na větším průměru. Upravoval jsem jej na clonku snímače HEDS a bylo nutné prodloužit centráž a brousit to na trnu. Celková nevyváženost je pod "0,5g". Zatím má ATC Atas naběháno 1,2G ot a zdá se v kondici. Další prototyp čeká provoz na cca 32k/otDawe píše: ↑1. 2. 2020, 3:53 Milane, ted si to prochazim a zaujalo me proc brousis vnejsi prumer sestavy tech talirovych pruzin? Tys mel na tom rozmeru malo mista/uzke tolerancni pole, takze jsi je musel zarovnat? Nebo pouzivas prave ten (kalibrovany) vnejsi prumer k sjednoceni radialni pozice pruzin? Nebo je duvodem snaha o snizeni variace mezi jednotlivymi vreteny (to bych ale cekal brouseni cela pruzin a ne prumeru)?
Ja jsem v mem designu ATC vretena nakonec pouzil vlnove pruziny, ale jejich radialni brouseni by me , uprimne, ani nenapadlo.
tak jsem zvědavý. Mám tu rozdělané dva prototypy do kterých chci zkusit osadit FAG a tebou chválené L&Y. Vřetena pojedou paralelně při srovnatelných podmínkách, jsem na to hodně zvědavý.