Motor na IBIKE (elektrobicykel)

ostatní motory, vřetena, regulace, snímaní otáček a jiné
Uživatelský avatar
Juro
Příspěvky: 1612
Registrován: 19. 3. 2007, 12:14
Bydliště: Kamanová (Topoľčany)

5. 5. 2020, 12:20

Uf, tvoj prispevok sa cital krasne az som sa uplne namotal, ale ten zaver si zvoral. :)
rocnik 1976 -stolár, trosicka uz aj strojar.
Uživatelský avatar
Juro
Příspěvky: 1612
Registrován: 19. 3. 2007, 12:14
Bydliště: Kamanová (Topoľčany)

5. 5. 2020, 1:04

Este otazocka: aky sposob ovladania exist. a ktory je lepsi?
-cez dosplay kde si volim tzv. mod
-cez rukovatku kde mam nejake tlacidlo
-alebo....
rocnik 1976 -stolár, trosicka uz aj strojar.
Milan199
Příspěvky: 2933
Registrován: 18. 8. 2010, 9:04

5. 5. 2020, 2:26

Juro píše: 5. 5. 2020, 1:04 Este otazocka: aky sposob ovladania exist. a ktory je lepsi?
-cez dosplay kde si volim tzv. mod
-cez rukovatku kde mam nejake tlacidlo
-alebo....
Asi nejpříjemnější je ovládání tenzometrem přímo v pedálech. Okamžitě to zabere při rozjezdu a čím víc zabereš tím víc to "pomůže". Ten poměr jsem nastavil ze začátku a už jsem s tím nehýbal.
Josef
Sponzor fora
Příspěvky: 5699
Registrován: 19. 11. 2006, 9:25
Bydliště: Valašsko

5. 5. 2020, 3:50

Milan199 píše: 5. 5. 2020, 2:26
Juro píše: 5. 5. 2020, 1:04 Este otazocka: aky sposob ovladania exist. a ktory je lepsi?
-cez dosplay kde si volim tzv. mod
-cez rukovatku kde mam nejake tlacidlo
-alebo....
Asi nejpříjemnější je ovládání tenzometrem přímo v pedálech. Okamžitě to zabere při rozjezdu a čím víc zabereš tím víc to "pomůže". Ten poměr jsem nastavil ze začátku a už jsem s tím nehýbal.
A ten tenzometr tě alespoň donutí trochu šlapat, aby ten motor pomáhal. Když chce jezdit bez šlapání, pořiď si kolobrndu.
Milan199
Příspěvky: 2933
Registrován: 18. 8. 2010, 9:04

5. 5. 2020, 4:25

Josef píše: 5. 5. 2020, 3:50
Milan199 píše: 5. 5. 2020, 2:26
Juro píše: 5. 5. 2020, 1:04 Este otazocka: aky sposob ovladania exist. a ktory je lepsi?
-cez dosplay kde si volim tzv. mod
-cez rukovatku kde mam nejake tlacidlo
-alebo....
Asi nejpříjemnější je ovládání tenzometrem přímo v pedálech. Okamžitě to zabere při rozjezdu a čím víc zabereš tím víc to "pomůže". Ten poměr jsem nastavil ze začátku a už jsem s tím nehýbal.
A ten tenzometr tě alespoň donutí trochu šlapat, aby ten motor pomáhal. Když chce jezdit bez šlapání, pořiď si kolobrndu.
No já jsem měl předtím takový ten systém, kde to hlídá jestli šlapeš // asi IS nebo Hal - nevím // a to mělo docela debilní ovládání. Na takovém panýlku sis navolil 0 až 5. No a zapínalo se to až na třetí otáčku pedálů. Takže při rozjezdu prd. Snažím se jezdit bez elektriky co kolena dovolí. Jenomže když jsi to zapnul až když ti v kopci docházel dech, tak to nezabralo. Musel jsi asi na tři vteřiny přestat šlapat // a ztratil jsi rychlost // a pak teprve po třetí otáčce to zabralo. Navíc to kolo bylo těžké jako tank. Byla tam baterie 36V 14Ah a motor myslím 300W.

V tom novém kole mám baterii 48V 7Ah /jdou tam dát dvě/ a motor 250W. Jak psal lubbez - bohatě to stačí.
lubbez
Příspěvky: 3159
Registrován: 21. 6. 2012, 9:26
Bydliště: Praha

6. 5. 2020, 10:21

Tím že ve středovém motoru, je kromě řídící jednotky i tenzometrický snímač a přesně jak píše Milan199, málo šlapeš, málo jedeš a v případě krize umí motor 350W krátkodobě cca 10 sekund. Tahle varianta je kolu nejbližší, a opravdu je to pomocník. Další doporučení je nákup v ČR, nejen že ti díly přijdou za 3 dny, ale máš na ně záruku a je to opravdu EV bike. Krom toho čínské ceny nejsou o moc levnější, tady pokud nenarazíš na nějaký fake obchod, s třetí jakostí.
Odpovědět

Zpět na „Ostatní elektromotory“