Autorádia Škoda:

Monteg
Příspěvky: 1481
Registrován: 30. 10. 2006, 5:37
Bydliště: LOUNY

11. 11. 2020, 6:30

No myslím že nezáleží na rádiu ale na komfortní jednotce ta má na starosti BT

Nevím jaký mate rok výroby ale u VW passat byla pod předním sedadlem spolujezdce

Ovšem verzí této jednotky je několik ne všechny umí daný telefon

Každá jednotka se musí nekódovat podle výbavy vozidla

Vím o někom kdo to dělá musel bych pohledat kontakt ale je myslím někde od Znojma
Uživatelský avatar
elbarto
Příspěvky: 4887
Registrován: 22. 5. 2014, 10:27
Bydliště: Prague

12. 11. 2020, 7:58

Asi jsem zapomněl napsat, že vyřešeno. Prát se s koncernovou jednotkou je marný boj, ano je opravdu pod sedačkou spolujezdce. Všechno jsem vykuchal a už ani nevím zda vyhodil nebo nerozumně někam založil. Transmitéry viz některá předchozí témata jsou naprosto mrtvé řešeni viz i příspěvěk Robocop. Frekvence pásma je tolik omezená, že i naprostého NEaudiofila tohle rozbije. Automobilky mimo asijských, kde je telka v základní výbavě :-) jsou v audiu 10 roků zpět i nových autech. Vyřešeno radiem s oboustrannou BT komunikací a appkou. Pro lidi co v aut tráví velkou část života naprosto nepostradatelné. Závislost na Spotify je naprostá, už nemusím 100x denně přepínet při soutěžích pro bystré ... kamionáky.
Nevýhody moderníhom řešení jsou jednotky přizpůsobení :-( Jednotka ovládání volantu a rádio, jednotka parkovacích sensorů, zobrazování klimatronicu, to všechno po vyhozeni továrního rádia vypadne. Vlastní rádio je ve finále naprosto minimální položka, drahé jsou jednotky přizpůsobení a jejich nahrávání časově/cenově. Výsledek je napropstá paráda a do daily car bych to vždycky zopakoval :-)
Odpovědět

Zpět na „Ostatní elektronika“