No myslím že nezáleží na rádiu ale na komfortní jednotce ta má na starosti BT
Nevím jaký mate rok výroby ale u VW passat byla pod předním sedadlem spolujezdce
Ovšem verzí této jednotky je několik ne všechny umí daný telefon
Každá jednotka se musí nekódovat podle výbavy vozidla
Vím o někom kdo to dělá musel bych pohledat kontakt ale je myslím někde od Znojma
Autorádia Škoda:
Asi jsem zapomněl napsat, že vyřešeno. Prát se s koncernovou jednotkou je marný boj, ano je opravdu pod sedačkou spolujezdce. Všechno jsem vykuchal a už ani nevím zda vyhodil nebo nerozumně někam založil. Transmitéry viz některá předchozí témata jsou naprosto mrtvé řešeni viz i příspěvěk Robocop. Frekvence pásma je tolik omezená, že i naprostého NEaudiofila tohle rozbije. Automobilky mimo asijských, kde je telka v základní výbavě jsou v audiu 10 roků zpět i nových autech. Vyřešeno radiem s oboustrannou BT komunikací a appkou. Pro lidi co v aut tráví velkou část života naprosto nepostradatelné. Závislost na Spotify je naprostá, už nemusím 100x denně přepínet při soutěžích pro bystré ... kamionáky.
Nevýhody moderníhom řešení jsou jednotky přizpůsobení Jednotka ovládání volantu a rádio, jednotka parkovacích sensorů, zobrazování klimatronicu, to všechno po vyhozeni továrního rádia vypadne. Vlastní rádio je ve finále naprosto minimální položka, drahé jsou jednotky přizpůsobení a jejich nahrávání časově/cenově. Výsledek je napropstá paráda a do daily car bych to vždycky zopakoval
Nevýhody moderníhom řešení jsou jednotky přizpůsobení Jednotka ovládání volantu a rádio, jednotka parkovacích sensorů, zobrazování klimatronicu, to všechno po vyhozeni továrního rádia vypadne. Vlastní rádio je ve finále naprosto minimální položka, drahé jsou jednotky přizpůsobení a jejich nahrávání časově/cenově. Výsledek je napropstá paráda a do daily car bych to vždycky zopakoval